@i860
Stai ca am fost inteles gresit .
1 la mana, la tine este excelent LTFT, mai ales pt GPL unde eu recomand sa fie foarte putin imbogatit. Daca ai 0...-2% este foarte bine, zic eu. La mine e cam la fel, baleiaza in functie de stilul de mers intre 0 si -2,4%.
2 la mana, eu ma refeream la faptul ca unii producatori/montatori si unii colegi se bucura cand consumul lor pe GPL este foarte asemanator cu consumul pe benzina, ceea ce poate sa denote un amestec saracit. Cand am spus de limita inferioara de +15% ma refeream la faptul ca, de exemplu daca ai pe benzina un consum mediu de 10L/100km, pe GPL sa fie MACAR 11,5L/100km. Daca ai media de benzina 10L/100km si GPL 11L/100km, DUPA PAREREA MEA este intr-o zona periculoasa amestecul, cam saracit.
Cred ca a aparut aceasta confuzie mica pentru ca una este 15L/100km, alta este 15%.
Stai ca am fost inteles gresit .
1 la mana, la tine este excelent LTFT, mai ales pt GPL unde eu recomand sa fie foarte putin imbogatit. Daca ai 0...-2% este foarte bine, zic eu. La mine e cam la fel, baleiaza in functie de stilul de mers intre 0 si -2,4%.
2 la mana, eu ma refeream la faptul ca unii producatori/montatori si unii colegi se bucura cand consumul lor pe GPL este foarte asemanator cu consumul pe benzina, ceea ce poate sa denote un amestec saracit. Cand am spus de limita inferioara de +15% ma refeream la faptul ca, de exemplu daca ai pe benzina un consum mediu de 10L/100km, pe GPL sa fie MACAR 11,5L/100km. Daca ai media de benzina 10L/100km si GPL 11L/100km, DUPA PAREREA MEA este intr-o zona periculoasa amestecul, cam saracit.
Cred ca a aparut aceasta confuzie mica pentru ca una este 15L/100km, alta este 15%.
Comment