Consum Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu unul fac alimentarea numai dimineata (pe racoare-frig) ca se zice ca intra mai mul lichid ..... si deci mai mult combustibil ....
    Nu am probleme cu consumul , daca merg in medie cu 110km/h (in afara localitatii).

    Comment


    • La mine consumul este cel afisat de computelu de bord (pt benzina) + 10-12%. Variatia cred ca vine din faptul ca pompa nu umple mereu exact cu aceeasi cantitate de gaz butelia.

      Comment


      • am o intrebare . buteliile toroidale sunt de mai mule marimi sau sunt stas pentr ca pe butelia mea in interior acolo unde este ea stantata scrie ceva de 35 litri . asta este toata capacitatea ei sau este doar capacitatea de incarcare .am o instalatie tomaseto cu o butelie toroidala si este putin mai mica decat roata de rezerva , o ideie.

        Comment


        • Pai daca e mai mica decat roata de rezerva inseamna ca e si mai mica ca si capacitate(35l cum spui tu). Eu pe a mea din fabrica cand ii fac plinul intra undeva in jur de 44l.

          Comment


          • da am butelie de 35 l cu o capacitate de 28 l la umplere. este o butelie MCM de 35 l toroidala . am fost la baieti si am vorbit asteapta marfa cu butelii stako de 45 l si au spus ca mi-o schimba . acum nu stiu sa am rabdare pana primesc ei sau sa pun o butelie normala .

            Comment


            • salut. am 2500km cu instalatie milano pe logan 1.4. fac naveta la bucuresti din oltenita
              plec dimineata si dus si intors pe frig. la 25 litrii am facut 240 km. cu masina plina cu persoane si dus si intors
              iau gaz din bucuresti cu 1,98 lei. f bun.cu presiunea de incarcare de 9 atmosfere.
              deci un consum de aproape 10%
              masina are 80 000km

              Comment


              • facut 300 km fix ca a trecut singura pe benzina in mers . am facut plinul la o statie de gpl si a intrat cam 27 litri pana a fasait la buson . un calcul simplu arata undeva la 9 litri / 100 km eu zic ca este super pentru un motor de 1.6 , unde din cei 300 km doar 100 au fost facuti la drum intins buzau - mizil - ploiesti cu 50/55 in localitate si 100/110 in afara restul fiind facuti in buzau in oras . am 400 km pe gaz si sunt super fericit cand vad ca tot 3 liniute mai sunt la indicatoru de benzina .

                Comment


                • Am urmarit zilele astea consumurile de la 11Logan-uri 1.4GPL, 9 dintre ele proaspete, cu aproximativ 10k km si 2 dintre ele cu 100k km. Calculele le-am facut pentru lunile Ian. si Feb., fiecare masina ruland intre 6 si 9k km. Consumurile s-au incadrat intre urmatoarele limite: 0.4% benzina+7.5%GPL(!!!masina folosita in zona CV-HR pe frigurile care au fost in aceasta perioada) si 0.9% benzina+9.3%GPL(masini folosite preponderent in Bucuresti si pe autostrazile A1 si A2). Per ansamblu consumul mediu as putea sa il incadrez 0.6% benzina+8.7%GPL ceea ce pentru perioada de iarna este foarte bine. Probabil ca daca masina e personala si urmaresti sa ai un consum bun poti sa te incadrezi linistit la 0.5%benzina+8.2%GPL bineinteles daca nu ai de facut numai drumuri scurte de 15-20 de minute caz in care mai bine iei benzinara sau diesel daca tinem cont ca la noi iarna tine mai nou jumatate din an.
                  Din punctul meu de vedere in acest moment variantele GPL de la Dacia sunt cele mai potrivite daca vrei sa ai costurile de exploatare cele mai reduse. Comparativ cu dieselurile castiga la intervalul de service mai lung cu 5k km(per revizie), intervalul de schimb al distributiei mai mare, costul per revizie mai redus(chiar si cu filtrele de gaz destul de scumpe la dealer). Dupa calculele mele, la 100k km rulati iesi in avantaj fata de diesel cu minim 5500-6000 ron la cost de exploatare(combustibil+intretinere) plus ca mai castigi inca 3500 ron la achiztie(1.4 GPL vs. 1.5dCi 70). Este drept insa ca dieselul este mai placut la condus odata urnit din loc.
                  http://images.spritmonitor.de/374456.png

                  Comment


                  • in mare parte ai dreptate , dar da-mi voie sa te contrazic putin referitor la 2 afirmatii :

                    1. "bineinteles daca nu ai de facut numai drumuri scurte de 15-20 de minute caz in care mai bine iei benzinara sau diesel daca tinem cont ca la noi iarna tine mai nou jumatate din an."

                    pai in aceste cazuri loganul cu gpl se comporta ca un benzinar , iar DCI-ul ... vai de turbina lui... daca nu e incalzit te sperii si de consum si nu te duce turbina 30k km garantat !

                    2. "Este drept insa ca dieselul este mai placut la condus odata urnit din loc"

                    nu neaparat. mai ales pt oras ( de ex capitala ) eu as prefera benzina (cu gpl) si nu dieselul. la fel si cand te grabesti si mergi cu viteza mult prea mare. parca te inteapa inima sa tii dieselul la +3500 rpm. benzina toarce ca o pisicutza

                    e drept ca nu generalizez. e o chestie de gusturi si gustul ...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Sa se mai zica si acum ca loganul gpl consuma mult.

                      Comment


                      • @Costi-bc cand ziceam ca mai bine iei benzinara ma gandeam ca in astfel de cazuri nu se justifica investitia in varianta GPL(plus cateva sute de euro bune). Daca folosesti masina in medie 20k km anual dintre care drumurile de care discutam reprezinta 80% nu stiu in ce masura se justifica sa iei GPL. Asta bineinteles daca nu vrei sa tii masina multi multi ani.
                        http://images.spritmonitor.de/374456.png

                        Comment


                        • Am revenit la soft-ul stock...
                          Dupa asta a inceput sa mearga foarte prost pe gpl...peste 2500 rpm vibra toata masina de credeam ca se rupe...
                          Am fost la service-ul gpl si mi-au schimbat un pistonas de la rampa de injectoare si o bobina...apoi calibrare.
                          Merge perfect acum si consumul a devenit 9% mixt

                          Comment


                          • Salut , eu am cu loganul aproape 1300km . Am facut "consumul" plin pe plin si mie mi-a luat cam 9% pe gaz si 8% pe benzina. O fi bine? nu am depasit 3000-3500rot./min ,adica nu am mers mai mult de 100-110km/h. 90% din distanta parcursa a fost in afara localitatii. Mai am o mica problema la indicatorul gpl :dupa ce se sting ledurile verzi ,cu ledul rosu merg mai bine de 200km pana se termina tot gazul si incepe sa ,,piuie,, si trece pe benzina. Are ceva? Are cineva vreo idee cum se poate rezolva? Sau sa o las asa?

                            Comment


                            • se poate regla dar nu stiu daca la toate tipurile de instalatii.

                              Comment


                              • Este instalatia din fabrica ,adica landi renzo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google