Ce Se Intampla Cu Motorul De Pe Loganul Meu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nikuniku View Post
    DeLuXe as vrea sa te intreb si eu daca ai desfacut vreo data un motoras pas cu pas desfacut bucatele nu dat jos de pe corpu clapeta. ca sal dai jos de pe corpu clapetei iti trebe un torx de 20 ca sal faci bucatele iti trebe un flex si o menghine ca motorasu e CAPSULAT si numai tija de reglaj debit aer iese din el si se curata cu curatitor de carburatoare se sulfla cu jet de aer si pe tija de reglaj debit aer se pulverizeaza un spray de contacte electrice si se monteaza la loc se pune contactul de 3-4 ori sasi faca cateva curse tija si apoi se porneste motoru spor la lucru si nu te supara omu cat traiaste invata de la altii si din greselile lui
    deluxe n a zis nicaieri ca se desface bucatele..invatati sa cititi contextu..si da, iti confirm eu xa a desfacut foarte multe mpp-uri la atatea masini chiar de fata cu mine-chiar astazi a curatat unu care era praf..nu mai sariti degeaba astia ca pe forumu asta toti am facut intr un fel si ne a mers si gata ne dam mari ca aia e metoda corecta..no offense
    PS: varsta nu e un impediment, ci chiar e un plus
    sigpic

    Comment


    • #17
      - Geo - eu nu am nimic cu nimeni dar daca vezi ca postez la multe theaduri cred ca ma pricem la loganuri ca nu vreau sa ma laud dar lam vazut de cand era in scutece si lumea se intreba ce o fi si proiectul X90

      Comment


      • #18
        @ al3xlove -ai incercat ce-am zis eu ? merge ?
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #19
          Originally posted by Costi-bc View Post
          @ al3xlove -ai incercat ce-am zis eu ? merge ?
          Inca nu am incercat. Cat te-a dus toata manopera?

          Comment


          • #20
            incearca. nu mai stiu... cam 100 sau 150 lei reglat tachetii si resoftat pe benzina. la gaz am dat 30 de lei.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #21
              Ce resoftat mai nene, ca da doar o comanda sa stearga ce a invatat (prost) calculatorul de benzina cat timp masina ardea GPL. Un test de calculator e 50 de lei la reprezentanta. Se poate evita dace mergi 100-200 km pe benzina din cand in cand si la regim mai alert (peste 2500 de ture).
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                1,4 cu gpl de fabrica
                Aceleasi chestii le-am patit dupa ce m-a mancat undeva si am alimentat cu benzina 99+ de la Petrom:

                +martor poluare aprins intermitent,
                +ralanti neregulat,
                +motorul se tura singur,
                +oprire motor dupa pornire, lipsa putere, etc

                Astazi dimineata, am alimentat cu benzina pe care o folosesc de obicei, 95 tot de la Petrom, si dupa circa 3 km de la benzinarie motorul a inviat - a revenit deodata la functionarea normala.
                Pana sa alimentez cu benzina aceea nu am avut niciodata vreo problema.
                Noroc ca nu m-am apucat sa mesteresc degeaba pe la masina!
                fost 1.4 MPI / GPL
                actual 1.0 SCE

                Comment


                • #23
                  motarasul pas cu pas

                  motorasul acela iti tine relantiul daca pe benzina cand iei piciorul de pe acceleratie coboara direct sub 750 e strikat nul mai curata ca te mai tine 1000 de km nu se curata schimbal e mai sfant un motoras pp daca il acelerezi motorul coboara turometru in trepte adika daca ai acelerat la 3500 cand iei picorul scade la 1700 apoi la 1000 si adika in trepte
                  nu coboara de odata
                  poti sal verifici asa aoesi la relati dezaburirea si vezi cat creste daca creste 50 de ture si revine la normal merge e ok daca scade si nu creste e pe duca daca in momentul decelerari are dendinta sa scada sub turatia de relanti curatal cu niste sprei de contact dar o sa vezi ca nu tine ia unul nou si o sa meraga
                  motorasul acela regleaza debitul de aer dar si masoara cusa pistonasului deci el se okupa cu demarajul propiu zis al masini daca te uiti cu o lanterna la el adika cu filtrul dat jos si accelerezi o sa vezi ca se misca tot timpul si la relanti si la turati
                  daca il dai jos si nu merge sa tragi pistonasul usor cu mana e strikat nul mai curata
                  daca il dai jos incearca sa tragi de pistonul alal un pik si daca merge usor bagal in apoi cat lai scos si lasal asa nu baga nimik in el de ex sprei de contact sau spala pe deasupra nu baga nimik in interior daca e blokat incearca cu spray de cointact

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by bubuleanu View Post
                    1,4 cu gpl de fabrica
                    Aceleasi chestii le-am patit dupa ce m-a mancat undeva si am alimentat cu benzina 99+ de la Petrom !
                    Eu am tot 1.4 gpl din fabrica si de fiecare data cand am pus top 99+ masina mergea super. Nu am avut niciodata probleme cu 99+. Singura problema la aceasta benzina este pretul
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #25
                      Si se consuma si mai repede.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare colegi ,
                        De doua zile polizorul meu 1.4 cu alimentare benz. + gpl refuza sa mai pornească decent . Mai exact : la rece ( dimineata ) porneste ( pe benzina evident ) dupa cam 10 min de dat la automat si cand intr-un sfarsit o ia , merge intrerupt . Dupa cateva " sprituri " isi revine relantiul si la trecerea pe gpl , dupa ce scot din viteza si rulez pe liber , creste turatia de nebuna pana la 2000 ture . In momentul in care cuplez treapta 1 de viteza si vreau sa plec de pe loc atunci " da in nas " , motorul tinde sa se opreasca . Am facut o programare la un service sa pun testerul pe motor sa vad care-i beleaua . Voi ati mai patit asa ceva ???? Ma dispera .... dupa faza cu consumul de ulei acum e-n greva si nu mai vrea sa porneasca !!!! Motorul are aprox 48000 km , cu filtre de gpl schimbate pe la 30000 km , bujii originale si cam atat ....

                        Comment


                        • #27
                          cred ca s-au adunat mai multe la tine , pornirea poate tine de senzorul de turatie care trebuie curatat sau inlocuit, faza cu turatul e din corpul clapeta mai exact de la MPP care trebuie si el curatat. Si o verificare pe la bujii-fise- bobina , eventual probate de pe alta masina. Spor la reparat! Sa ne tii la curent!
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            48 000 de km si GPL si nu ai schimbat bujiile? Stii ca se schimba la 30 000 km si costa vreo 50 lei?
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #29
                              mytyca545, pentru a da un raspuns de real ajutor cuiva, trebuie sa stii meserie. Ca sa stii meserie trebuie ca mai intai sa fi facut o practica, sa fi desfacut cateva piese cum scrie la carte. Dar ca sa faci ceva ca la carte, trebuie sa si inveti la momentul potrivit dupa niste foi in care se explica teoretic ce trebuie sa faci, apoi faci practica. In prea putine meserii poti sa treci la practica fara teorie, iar daca totusi faci asta, se numeste manelism .
                              Deci scrie corect ca sa mai si intelegem ce vrei tu sa ne explici, spun asta pentru ca e posibil sa sti ce spui, dar daca tot stii ceva bine, ar trebui sa ne explici in regula
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #30
                                Revin cu informatii .... Azi dimineata am pornit polizorul cu cheia de rezerva ( cea fara butoane ) si a luat-o la sfert . Inca nu gasesc o exlicatie asupra acestui fapt . Nu am riscat sa pornesc cu cheia cu telecomanda pe ea , de frica sa nu o ia din prima si sa ma chinui iar. Bujiile nu le-am schimbat din comoditate si din principiul ca " merge si asa " ... tipic romanesc.
                                Imi propusesem o vizita " la doctor " pentru un test pe cele 2 calculatoare ( benzina si gpl ), dar vad ca isi revine singurica . Daca se acutizeaza problema trebuie sa fac si un test de calculatoare ; iar despre bujii le voi schimba pe la 50000 km .... sunt curios cat vor tine !!!!
                                Last edited by givali; 26 May 2011, 21:28.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google