Am si eu gaz pe un motor cu 16v doar ca nu este cel din titlul topicului si pot spune ca este super ok , instalatie Tomasseto , vreau economie merg pe gaz , vreau altceva merg pe benzina.Diferente exista intre cele 2 tipuri de combustibil, este normal, dar primeaza costurile si chiar daca cel de 1.2 16v este ceva mai lesinat tot iti faci treaba cu el.
GPL Motor 1.2 16V
Collapse
X
-
Am avut masina de 1200kg si 75CP cu GPL ...si nu secventiala...
Se descurca onorabil chiar si cu AC pornit...
Depinde ce vrei de la ea...
Iei motor de 1.2l pe o berlina si vrei drifting, liniute ...esti mai prost decit permite legea...scuze pt duritate...
Diferenta de punere nu este sesizabila benzina/GPL...daca reglajul e ok si nu vrei sa consume mai putin GPL decit consuma benzina ...nu va mirati sint si din astia...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@moog: atat am vazut la un nene care pune gpl, firma autorizata, garantie, tot tacamul. cerea 3500ron, la vremea respectiva era euroiul cam 4.3-4.4 si am presupus ca pretul in euro s-a pastrat. nu stiu ce instalatie era, doar ca era italiana, secventiala. exista stag300, cumva? o fi fost aia, nu mai stiu. calculul meu a fost clar 1 litru in plus la gpl fata de benzina, temperatura de trecere 60 de grade, timpul de incalzire, distanta parcursa pe benzina in timpul asta...asa am renuntat, pt ca zilnic, din 20km parcursi, cam 4-5 ii faceam pe gpl, restul pe benzol. mai mult, benzol in oras, gpl in afara. deci afacere bulgareasca, a lui itic cu otetul: cumperi vin frantuzesc, il lasi sa fermenteze si apoi vinzi otet ieftin pe de alta parte, la drumuri lungi, amortizarea se face in 15-16000km. daca mergi mult si doar in oras, chiar mai repede. depinde unde si cum folosesti masina. de aia am zis sa nu ne hazardam ca gpl e ieftin, ca e consumul bun, uitati-va ca gpl are rata de crestere, procentual vorbind, mai mare ca benzina...in cativa ani, nenorocitii astia or sa ne faca sa nu mai trecem pe gpl. pt cine vrea sa se miste repede, s-o faca acum, daca i se renteaza.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Stag 300 este...
Pe STAG 300 Plus (acum e STAG 300-ISA2) acum 2 ani am dat 2600RON...acum e ~3000RON...
800*~4.5=3600RON...
La Logan se monteaza STAG 200 uzual ~2400-2500RON cu toroidal de 44l...
Consum GPL fata de benzina e cu 1-2l in plus...mai mult in oras...
Temp de trecere e de 35-40grade...
Depinde foarte mult de montaj in cit timp se incalzeste...un montaj PROST duce la ce ziceai tu...
Am avut si eu parte de asa ceva...vaporizatorul sub baterie...am ajuns sa-l termoizolez...
In primavara m-am dus cu barda si 2 sticle de bere...varianta 1 sau 2 la alegere...sa-mi modifice montajul
Dupa schimbare iarna trecuta la -20 -25 trecerea pe GPL cit dadeam zapada de pe masina ...era setat la 30grade...gazul era la peste 5-10grade...
Bineinteles corectie facuta functie de temperatura...STAG 300 permite...
Cum am mai zis pe aici , depinde ce instalatie alegi, conteaza FOARTE mult montajul si reglajul...
Eu cel putin m-am dus cu lectia invatata..."VREAU asta!!!" ...stat cu ochii pe ei...
Singura chestie "scapata" a fost cu vaporizatorul...
Iar cind m-am programat la montaj, comandasem deja interfete pt GPL si masina
Stiam ca sint destui cu probleme de consum si mai ales pornire la rece...
Eu initial am vrut sa-mi iau diesel, unul din motive era varianta benzina+GPL )
In vreo 4 luni nu am gasit nimic de bagat in seama...
Am gasit intimplator o benzinara super si am zis ca asta e, mi-a fost scris sa nu scap de benzen&gaz...
Apropo de pret acum benzina e 6 si ceva maruntis...gazul e 3 si ceva...aproape jumate...
Daca mergi majoritar oras ca mine , ai cosum de 13*3.27=42.5 in loc de 11*6=66 diferenta de ~24RON/100km...mai scazi ceva cheltuieli de intretinere+benzina pornire si faci o economie de 20RON...la un 15000km/an urban ~3000RON bani ramasi in buzunar...Last edited by moog; 22 August 2012, 16:03.Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
corect. in niciun caz n-ai cum sa faci din 20km doar 5 pe gaz. poate doar daca mergi 3 km cu masina o lasi oprita 2 ore sa se raceasca de tot, dupa care mai faci 3km iar o lasi oprita 2 ore, dar nici asa nu cred ca iese cifra asta la 2.87 cat costa acum gazul, am un consum de 12% in bucuresti, faceti si voi calculele, merita? dupa ce porneste la rece intra pe gaz in 400-500m vara sau 1-1.2km iarna. minim 20km/zi, 10 dus 10 intors.
Comment
-
Originally posted by dantis View PostNu inteleg de ce vreti sa montati instalatii GPL la motorul 1.2 16v, care pe benzina oricum va laudati ca consuma ~7% urban si ~4% extraurban. Dupa ce ca e un motor destul de lesinat, cu un cuplu de 107nm la 4250 turatii pe minut, ii mai dati si GPL ca sa-i "creasca"cuplul la ~100nm?Mai bine va luati un 1.6 16v si montati GPL, pentru ca la acel motor va mai ramanea putina vlaga.
Originally posted by mcornel View Postcorect. in niciun caz n-ai cum sa faci din 20km doar 5 pe gaz. poate doar daca mergi 3 km cu masina o lasi oprita 2 ore sa se raceasca de tot, dupa care mai faci 3km iar o lasi oprita 2 ore, dar nici asa nu cred ca iese cifra asta la 2.87 cat costa acum gazul, am un consum de 12% in bucuresti, faceti si voi calculele, merita? dupa ce porneste la rece intra pe gaz in 400-500m vara sau 1-1.2km iarna. minim 20km/zi, 10 dus 10 intors.
Comment
-
Putem avea o discutie civilizata, cu argumente "solide"..."hai sictir" nu cred ca intra in categoria asta nici pe departe...
Omul si-a exprimat o parere pertinenta as zice si atat...
GPL pe 1.2l merita daca faci foarte multi km... sau poate omul e multumit daca incepe sa intre pe "castig" dupa 2-3ani dupa ce amortizeaza investitia...
Si pe motor de 500cmc merge GPL daca socoteala economica nu da cu virgula...
Cat despre "motor lesinat" asta e prejudecata de cacao si invechita deja...trecere la GPL nu inseamna putere mai mica, cuplu mai mic etc...numai daca ai montat-o la un "handicapat tehnic" ...probabilitatea e destul de mare dar nu de speriat
Si pana la urma nu toti se cred "chiloti" de formula 1 etc...si Dacia 1300 cu 50CP era super ok la vremea ei...asa si 1.2l te va duce in pct A din pct.B ...pt. unul care nu conteaza ca ajunge cu 1/2h mai tarziu e super ok...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
va certati pt loganul de 1.2, dacia de 54 cp, etc. si italienii de la lovato au pus pe scutere!Attached Filesfost 1.4 MPI / GPL
actual 1.0 SCE
Comment
-
cosmin a uitat sa-ti zica ca defapt el este un angajat al proeco - importatorul landi renzo in romania, care este platit sa faca reclama la landi renzo pe forum la fiecare post al sau, lucru destul de josnic si penibil
se pare ca disparerea de a vinde a atins cote maxime
spor la vanzare cosmin (powered by proeco gas systems)
Comment
-
Si marmota...
Si pe mine ma acuza ca sant angajat la nus' ce firma...
Poate omul chiar e multumit de LR
de aia de fabrica sigur ar fi printre putinii fericiti...daca e AM as zice ca nu greseste...
Si eu as face-o daca as putea sa recomand si un montator BUN pt ea...
Apropo Tiptil cum e cu injectoarele si electrovalvele pana la urma ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment