Salut baieti. Bine v-am regasit!
Am o problema care ma chinuie de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de cap. Loganul meu are 66.000 km, si cam de pe la 64.000 cand merg pe benzina, atunci cand schimb in treapta a 3-a, imi da in nas.Nu trage deloc. In primele doua trepte se simte ca merge chinuit, dar cu a 3-a e un adevarat chin. In treapta a 4-a, trage destul de greu, dar totusi merge ceva mai bine fata de a 3-a.
Am fost la tester de doua ori cu ea. Pe calculator apare "problema aprindere cilindrul 4". Bineinteles, am scos injectoarele, le-am curatat si dupa ce le-am montat, apare aceeasi eroare la test. Injectoarele merg perfect, chiar mi-a aratat omul in timp ce le curata ca presiunea este normala pe toate 4 si ca de fapt ele nu au nimic. Am crezut ca sunt ceva depuneri pe sistemul de alimentare cu benzina, masina mergand in mare parte din timp pe gaz. Asa ca am luat pana acum 5-6 feluri de aditivi pt curatarea sistemului de alimentare, inclusiv Dura Lube special pt asa ceva, insa nu au avut niciun efect.
Am fost la un atelier GPL pt a-i face revizia la gaz si pentru a-i regla culbutorii, iar acolo oamenii mi-au spus ca problema pe care o am atunci cand merg pe benzina este de fapt din cauza injectoarelor de gaz, care trebuie schimbate! Calculatorul de bord se pare ca adapteaza functionarea motorului pe benzina dupa parametrii pe care-i are atunci cand e pe gaz. Cel putin asta am reusit eu sa inteleg din ceea ce mi-au explicat, ei fiind mult mai tehnici in exprimare. Precizez ca au tras aceasta concluzie dupa ce le-am spus ca motorul functioneaza perfect pe GPL, dar atunci cand e la relanti se aprinde martorul luminos antipoluare. Pana acum se aprindea numai cand era pe GPL. Azi am avut surpriza sa constat ca s-a aprins cateva secunde si la functionarea pe benzina. Mai exact atunci cand am pornit-o. Nu stiu daca are vreo insemnatate, dar afara erau in jur de -5 grade C. Mi s-a spus de asemenea ca daca voi continua sa o folosesc in acest fel, risc sa nu o mai pot folosi deloc pe benzina. Personal, nu am fost prea convins ca recomandarea mecanicilor a fost una corecta si de aceea m-am gandit ca e mai bine sa dezbatem problema si pe acest forum inainte sa iau o decizie. Sunt putin bulversat, asa ca daca aveti ceva idei, v-as fi recunoscator pentru orice sfat.
Multumesc!
Am o problema care ma chinuie de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de cap. Loganul meu are 66.000 km, si cam de pe la 64.000 cand merg pe benzina, atunci cand schimb in treapta a 3-a, imi da in nas.Nu trage deloc. In primele doua trepte se simte ca merge chinuit, dar cu a 3-a e un adevarat chin. In treapta a 4-a, trage destul de greu, dar totusi merge ceva mai bine fata de a 3-a.
Am fost la tester de doua ori cu ea. Pe calculator apare "problema aprindere cilindrul 4". Bineinteles, am scos injectoarele, le-am curatat si dupa ce le-am montat, apare aceeasi eroare la test. Injectoarele merg perfect, chiar mi-a aratat omul in timp ce le curata ca presiunea este normala pe toate 4 si ca de fapt ele nu au nimic. Am crezut ca sunt ceva depuneri pe sistemul de alimentare cu benzina, masina mergand in mare parte din timp pe gaz. Asa ca am luat pana acum 5-6 feluri de aditivi pt curatarea sistemului de alimentare, inclusiv Dura Lube special pt asa ceva, insa nu au avut niciun efect.
Am fost la un atelier GPL pt a-i face revizia la gaz si pentru a-i regla culbutorii, iar acolo oamenii mi-au spus ca problema pe care o am atunci cand merg pe benzina este de fapt din cauza injectoarelor de gaz, care trebuie schimbate! Calculatorul de bord se pare ca adapteaza functionarea motorului pe benzina dupa parametrii pe care-i are atunci cand e pe gaz. Cel putin asta am reusit eu sa inteleg din ceea ce mi-au explicat, ei fiind mult mai tehnici in exprimare. Precizez ca au tras aceasta concluzie dupa ce le-am spus ca motorul functioneaza perfect pe GPL, dar atunci cand e la relanti se aprinde martorul luminos antipoluare. Pana acum se aprindea numai cand era pe GPL. Azi am avut surpriza sa constat ca s-a aprins cateva secunde si la functionarea pe benzina. Mai exact atunci cand am pornit-o. Nu stiu daca are vreo insemnatate, dar afara erau in jur de -5 grade C. Mi s-a spus de asemenea ca daca voi continua sa o folosesc in acest fel, risc sa nu o mai pot folosi deloc pe benzina. Personal, nu am fost prea convins ca recomandarea mecanicilor a fost una corecta si de aceea m-am gandit ca e mai bine sa dezbatem problema si pe acest forum inainte sa iau o decizie. Sunt putin bulversat, asa ca daca aveti ceva idei, v-as fi recunoscator pentru orice sfat.
Multumesc!
Comment