Logan GPL Din Fabrica - Se Aprinde Martorul Antipoluare La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16


    Salut.
    Asa merge si a mea. PE benzina la pornire si pana se incalzeste nu poti sa scoti untul din ea. Cand trece pe gaz zici ca mai are un motor.
    La mine nu se aprinde nici un bec.
    Poate asa sunt cele pe gaz. Sper sa rezolvi problema si sa postezi cum ai ajuns sa o faci sa mearga bine pe benzina si gpl.

    Comment


    • #17
      trebuie sa stergi eroarea din diagnoza si dupa aia sa mergi o perioada numai pe benzina si sa vezi daca se mai aprinde.

      daca nu se aprinde cand mergi pe benzina, o treci pe gpl si mergi asa pana se aprinde martorul. Asa vei afla daca e de la functionarea pe benzina, sau de la mersul pe gpl.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #18
        si daca ar fi un injector defect nu s-ar simti la mers?eu stiu,motorul merge mai trepidat,nu are putere la depasiri,opriri la turatii mici(plec cu a 2-a lejer de pe loc),consum mare etc. ce ziceti?

        Comment


        • #19
          Salut.
          Cu plecatul de pe loc cu a douacine ti-a recomandat?
          Normal se pleaca cu treapta intai de pe loc.
          Dar tu stii cum i-ti pastrezi masina.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #20
            acu sa nu crezi ca plec mereu de pe loc cu a 2-a.mi se mai intampla la semafor sa uit sa schimb.vreau sa zic ca nu se opreste motorul,ci pleaca chiar daca e a 2-a si nu e turata tare.daca ar fi un injector defect s-ar opri nu?(eu asa cred)

            Comment


            • #21
              Salut.
              MA gindeam ca pleci mereu cu a dpua
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #22
                salut

                Din cauza gpl-ului am avut si eu pb.Tragea greu,martor poluare aprins si temperatura apei oscila.Defectiune:garnitura chiuloasa arsa+doua supape arse.

                Comment


                • #23
                  O astfel de problema am si eu la 1 4 gpl landirenzo 02-2008; porneste greu 10-15 chei la rece si cand o ia sta subturata 400-500 ture galopeaza si nu se accelereaza ci da rateuri in admisie+ca se uda si bujiile,dupa un timp de 1-2 minute isi revine dar deabia plec de pe loc, uneori mai palpaie martorul de poluare, pe gaz oscileaza la relantiu si nu pra mai trage.
                  Am facut verificari de la pompa bzina pana la tacheti totul ok diagnoza benzina cica parametri ok??
                  Schimbat:
                  bobina cu fise
                  motoras psp
                  buji
                  diagnoza gpl ?????? probleme la injector 3 4 , am curatat plamanul am gasit ulei de motor la membrana acolo unde intra furtunul de vacum, mentionez ca ulei am si in galeria de admisie dar corpul clapeta nu are urme de ulei, acum parca trage mai bine dar pornirea e la pamant.
                  Am mers numai pe benzina 1000 km si nici o schimbare
                  interesant e ca la schimbul de ulei am scos cu circa 400ml mai mult????????
                  CEI CARE AU AFUT ASA PROBLEME CUM AU REMEDIAT

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by marcoos View Post
                    Salut baieti. Bine v-am regasit!
                    Am o problema care ma chinuie de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de cap. Loganul meu are 66.000 km, si cam de pe la 64.000 cand merg pe benzina, atunci cand schimb in treapta a 3-a, imi da in nas.Nu trage deloc. In primele doua trepte se simte ca merge chinuit, dar cu a 3-a e un adevarat chin. In treapta a 4-a, trage destul de greu, dar totusi merge ceva mai bine fata de a 3-a.
                    Am fost la tester de doua ori cu ea. Pe calculator apare "problema aprindere cilindrul 4". Bineinteles, am scos injectoarele, le-am curatat si dupa ce le-am montat, apare aceeasi eroare la test. Injectoarele merg perfect, chiar mi-a aratat omul in timp ce le curata ca presiunea este normala pe toate 4 si ca de fapt ele nu au nimic. Am crezut ca sunt ceva depuneri pe sistemul de alimentare cu benzina, masina mergand in mare parte din timp pe gaz. Asa ca am luat pana acum 5-6 feluri de aditivi pt curatarea sistemului de alimentare, inclusiv Dura Lube special pt asa ceva, insa nu au avut niciun efect.
                    Am fost la un atelier GPL pt a-i face revizia la gaz si pentru a-i regla culbutorii, iar acolo oamenii mi-au spus ca problema pe care o am atunci cand merg pe benzina este de fapt din cauza injectoarelor de gaz, care trebuie schimbate! Calculatorul de bord se pare ca adapteaza functionarea motorului pe benzina dupa parametrii pe care-i are atunci cand e pe gaz. Cel putin asta am reusit eu sa inteleg din ceea ce mi-au explicat, ei fiind mult mai tehnici in exprimare. Precizez ca au tras aceasta concluzie dupa ce le-am spus ca motorul functioneaza perfect pe GPL, dar atunci cand e la relanti se aprinde martorul luminos antipoluare. Pana acum se aprindea numai cand era pe GPL. Azi am avut surpriza sa constat ca s-a aprins cateva secunde si la functionarea pe benzina. Mai exact atunci cand am pornit-o. Nu stiu daca are vreo insemnatate, dar afara erau in jur de -5 grade C. Mi s-a spus de asemenea ca daca voi continua sa o folosesc in acest fel, risc sa nu o mai pot folosi deloc pe benzina. Personal, nu am fost prea convins ca recomandarea mecanicilor a fost una corecta si de aceea m-am gandit ca e mai bine sa dezbatem problema si pe acest forum inainte sa iau o decizie. Sunt putin bulversat, asa ca daca aveti ceva idei, v-as fi recunoscator pentru orice sfat.
                    Multumesc!


                    Incearaca si varinata resoftarii.Eu am avut unele probleme asemanatoare ( cand era pe GPL rupea bara, cu benzina iti bagai batau-n...),si acum aprox o luna am resoftat ( dar nu din acest motiv ci..ca asa mi-a venit ) Indiferent ca sunt pe benzina sau gpl diferenta este nesemnificativa ( am 55oooKm si in afara de schimbat bujii nimic, ultima revizie gpl a fost la 15000km).Incearca si varinata resoftarii si s-ar putea sa ai surprize placute.

                    Comment


                    • #25
                      salut.martorul acela luminos ma chinuie si acum.am bagat-o pe tester si imi arata "pana functionare catalizator".asta inseamna ca e catalizatorul dus?ce simptome ar trebuie sa aibe o masina care are catalizatorul defect?tot cei de la service au zis ca apare asa pt ca instalatia de gpl are doar o singura sonda de oxigen si pe benzina sunt doua si d-asta.

                      Comment


                      • #26
                        salutari!!

                        ai mai rezolvat cu martorul antipoluare aprins??? cum??ca si la mine sta aprins,am resoftat-o de cateva ori dar dupa 50-60km se aprinde iarasi,eroarea care o da e sonda aval o2 defecta,am schimbat-o si pa aia o data a tinut vreo luna si iar sa aprins....sa-l ia naiba.....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by marcoos View Post
                          Salut baieti. Bine v-am regasit!
                          Am o problema care ma chinuie de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de cap. Loganul meu are 66.000 km, si cam de pe la 64.000 cand merg pe benzina, atunci cand schimb in treapta a 3-a, imi da in nas.Nu trage deloc. In primele doua trepte se simte ca merge chinuit, dar cu a 3-a e un adevarat chin. In treapta a 4-a, trage destul de greu, dar totusi merge ceva mai bine fata de a 3-a.
                          Am fost la tester de doua ori cu ea. Pe calculator apare "problema aprindere cilindrul 4". Bineinteles, am scos injectoarele, le-am curatat si dupa ce le-am montat, apare aceeasi eroare la test. Injectoarele merg perfect, chiar mi-a aratat omul in timp ce le curata ca presiunea este normala pe toate 4 si ca de fapt ele nu au nimic. Am crezut ca sunt ceva depuneri pe sistemul de alimentare cu benzina, masina mergand in mare parte din timp pe gaz. Asa ca am luat pana acum 5-6 feluri de aditivi pt curatarea sistemului de alimentare, inclusiv Dura Lube special pt asa ceva, insa nu au avut niciun efect.
                          Am fost la un atelier GPL pt a-i face revizia la gaz si pentru a-i regla culbutorii, iar acolo oamenii mi-au spus ca problema pe care o am atunci cand merg pe benzina este de fapt din cauza injectoarelor de gaz, care trebuie schimbate! Calculatorul de bord se pare ca adapteaza functionarea motorului pe benzina dupa parametrii pe care-i are atunci cand e pe gaz. Cel putin asta am reusit eu sa inteleg din ceea ce mi-au explicat, ei fiind mult mai tehnici in exprimare. Precizez ca au tras aceasta concluzie dupa ce le-am spus ca motorul functioneaza perfect pe GPL, dar atunci cand e la relanti se aprinde martorul luminos antipoluare. Pana acum se aprindea numai cand era pe GPL. Azi am avut surpriza sa constat ca s-a aprins cateva secunde si la functionarea pe benzina. Mai exact atunci cand am pornit-o. Nu stiu daca are vreo insemnatate, dar afara erau in jur de -5 grade C. Mi s-a spus de asemenea ca daca voi continua sa o folosesc in acest fel, risc sa nu o mai pot folosi deloc pe benzina. Personal, nu am fost prea convins ca recomandarea mecanicilor a fost una corecta si de aceea m-am gandit ca e mai bine sa dezbatem problema si pe acest forum inainte sa iau o decizie. Sunt putin bulversat, asa ca daca aveti ceva idei, v-as fi recunoscator pentru orice sfat.
                          Multumesc!
                          Schimba injectoarele de gaz dar nu fa ca mine pune originale indiferent de diferenta de pret.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by stk67 View Post
                            Schimba injectoarele de gaz dar nu fa ca mine pune originale indiferent de diferenta de pret.
                            Aceleasi probleme le am avut si eu cu gpl de fabrica , 1. 6 . 110k km
                            Am citit forumul si explicatiile voastre si azi am fost la Pitesti (str Tache ionescu sc prosperanta), am schimbat injectoarele de gaz , am inlocuit si filtrele si am recalibrat calculatoarele de gaz si benzina. totul a revenit la normal. pret cu o reducere de 100 ron (am avut puncte pe cuponul de alimentare gpl de la statiile lor de gaz) a fost 890 ron din care 800 injectoarele , 50 resoftatul si verificatul si 40 (+ 100 reducerea) filtrele.
                            O zi buna tuturor.
                            AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o problema. Cand intra pe gaz, incepe sa tremure masina la relanti si se aprinde becul de la sonda lambda (se stinge apoi in mers dupa ce trec de un anumit numar de ture) de parca ar merge in 3 pistoane. Am fost azi la Iasi la o firma de pe acolo care se ocupa de GPL si mi-au spus ca este de la injectoare. Am o instalatie Landi Renzo cu 4 injectoare. Motoriazarea la masina este 1,4 MPI. Imi poate spune cineva de unde pot sa iau 4 injectoare noi la un pret bun?! Merci.
                              My ride

                              Comment


                              • #30
                                Cati km are instalatia GPL?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google