am luat-o SH de pe o masina care o avea din fabrica. Pe masina aia a facut aprox 60000 iar pe a mea 10000....
Logan GPL Din Fabrica - Se Aprinde Martorul Antipoluare La Relanti
Collapse
X
-
Originally posted by garib1973 View PostAceleasi probleme le am avut si eu cu gpl de fabrica , 1. 6 . 110k km
Am citit forumul si explicatiile voastre si azi am fost la Pitesti (str Tache ionescu sc prosperanta), am schimbat injectoarele de gaz , am inlocuit si filtrele si am recalibrat calculatoarele de gaz si benzina. totul a revenit la normal. pret cu o reducere de 100 ron (am avut puncte pe cuponul de alimentare gpl de la statiile lor de gaz) a fost 890 ron din care 800 injectoarele , 50 resoftatul si verificatul si 40 (+ 100 reducerea) filtrele.
O zi buna tuturor.
Pentru initiatorul topicului, ti-as recomanda in bucuresti un service unde vei rezolva problema, dar cu injectoare care tin minim 150 000 km si care pot fi reconditionate cand pica sub pretul unei revizii. Eu nu as mai da bani pe aceiasi teapa a doua oara nici de ar trebui sa schimb sistemul cu totul. Adica m-au fript odata, vor sa ma friga de doua ori?
Daca te intereseaza, da-mi pm si iti dau datele de contact.
In plus defectarea se produce progresiv, injectoarele isi pierd parametrii incet dar permanent, afectand mersul pe benzina din ce in ce mai mult. La o verificare a corectorilor de benzina, acestia sunt afectati incepand de la 5000 km cu injectoarele med. La alte rampe debitul este constant in timp, se strica brusc un injector, fapt usor de observat, masina merge in 3 pe gpl iar benzina este functionala in parametrii, nu apuca sa afecteze corectorii.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Originally posted by Rac View PostCe inseamna pret bun ? Un set de injectoare MED se gasesc la cca 1000 ron cu rampa si senzor !
Probabil raspunsurile la toate intrebarile de aici se gasesc pe forum la capitolul GPL.
Comment
-
Exista kit de reparatie pt instalatia ta cu rampa Valtek, si ai rezolvat problema. Costa ~360 de lei: http://gaz-magazin.ro/18-injectoare-...e-fabrica.html Si scapi de jafurile alea de MED-uri, la o treime din pret si te alegi cu niste injectoare mult mai putin pretentioase si mai fiabile... Daca ar avea si dieselarii asa o alternativa la o treime din pretul injectoarelor lor cred ca ar fi cei mai fericiti. Dacia cred ca intentionat a echipat din uzina masinile cu astfel de injectoare atat de scumpe si nu prea fiabile, ca sa mai incaseze ei ceva bani pe reparatii si piese, ma refer la injectoarele de gpl.
Confirm logica lui alexys, m-am fript odata, dar a doua oara se presupune ca mi-am invatat lectia si nu ma mai frig.
Comment
-
injectoarele valtek (cele rosii) sunt folosite la tomasetto si tin 80-100 de mii, cand se strica exista kit de reparatie(asta) care costa 70-80 lei pentru toate4.
Unde ai auzit ca nu sunt bune ?
Eu am 30 de mii cu ele si nu am nicio problema, chiar de s-ar strica tot sunt cu mult pe plus
PS : astea : http://gaz-magazin.ro/35-injectoare-...-cilindri.htmlLast edited by 827sam; 23 October 2013, 13:16.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
eu sunt putin sceptic din cauza unui lucru destul de logic si anume:
pretul acelui kit care (cu tot cu adaos) este cat cel al unui injector med22. Pretul respectiv contine deja adaosul distribuitorului. daca adaosul respectiv ar fi de 10% pentru distribuitor si 20% pentru vanzatorul online, kitul pt 4 injectoare ar ajunge undeva la 260 lei. Ma gandesc ca un produs ca acesta care are ca pret de productie undeva sub 200 lei si care mai contine si un filtru, nu poate fi un produs de calitate. Este doar o opinie, poate ma insel...
Comment
-
Nu sunt nici prea priceput si nici prea informat. Am vorbit insa cu un inginer de la un service din IS care se ocupa de montajul, service-ul si ce mai tine de GPL-ul auto. El mi-a spus ca un set de injectoare MED 22 ar trebui sa duca 150-200 mii km daca sunt facute reviziile la timp si daca sunt schimbate filtrele atunci cand trebuie...nu stiu daca are dreptate sau nu, va spun doar ce mi-a spus respectivul domn.
Pana acum am tinut cont de sfaturile si informatiile primite de la colegii de pe forum si as vrea sa procedez in continuare la fel. Acesta este si motivul pentru care am cerut sfatul vostru.
Nu stiu cum sa procedez, ma incanta ideea unei solutii mai ieftine si mai bune, insa nu as vrea sa investesc intr-o solutie ieftina si prosta. In concluzie care ar fi solutia cea mai buna tinand cont ca injectoarele mele de GPL sunt terminate?!
Comment
-
Mai citeste o data postul 33.De fapt mie imi lasa impresia ca nu ai citit nici unul.Daca cineva imi spune ca sunt beat am tendinta sa nu-l cred ,dar daca ma vin 2 si spun acelasi lucru atunci ma duc si ma culc.Last edited by sergiu2010; 23 October 2013, 20:30.
Comment
-
Din informatiile celor care au inlocuit injectoarele Med cu cele Valtek, acestea tin in jur de 50-60.000 km dupa care se inlocuiesc pistonasele (72 lei) si tot asa. Injectoarele MED rezista in jur de 100.000 km. Daca faceti un calcul rapid, ajungeti la concluzia ca merita sa folositi alternativa de la Valtek.
Comment
-
Originally posted by sergiu2010 View PostMai citeste o data postul 33.De fapt mie imi lasa impresia ca nu ai citit nici unul.Daca cineva imi spune ca sunt beat am tendinta sa nu-l cred ,dar daca ma vin 2 si spun acelasi lucru atunci ma duc si ma culc.
Comment
-
Injectoarele MED sant precise dar sensibile la GPL de proasta calitate...chiar cu filtrele schimbate nu cred ca te duci cu mult peste 100k...
Valtek rezista binisor, eventual cu o curatare (nu e mare smecherie decat daca esti atehnic) , se duc linistit spre 70-80.000km...
Kitul de reparatii (bun) e vreo 50-60RON de calitate... Daca prezinta semne de uzura, garnituri umflate se merita ...
Dar eu unul as schimba cu totul...e ~200RON...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
M-am hotarat. Am sa cumpar Kitul asta. Are cineva idee cat ma ajunge montajul intr-un service autorizat?!
Comment
Comment