Logan GPL Din Fabrica - Se Aprinde Martorul Antipoluare La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu cred ca ar trebui sa fie mai mult de 150-200RON...
    Daca ai drum prin Iasi cred ca iesi mai ieftin ...pot intreba...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #47
      am drumuri destul de dese prin iasi. la iasi mi-am si montat instalatia dealtfel. da-mi un pm cu un link sau numele firmei din iasi pe care-i stii tu.
      My ride

      Comment


      • #48
        Originally posted by Mr.Sebi View Post
        le-am citit pe toate. tie poate iti spune lumea frecvent ca esti beat. la mine nu este cazul. asigurarea pe care o ceream era pentru ca eu sunt cel care are de scos banii din uzunar. am mai intalnit situatii, unele chiar aici pe forum, in care oamenii spuneau ca prin cumpararea unui logan au achizitionat o masina foarte buna. ideea este ca pe mine ma intereseaza sa am confirmarea ca nu este supra apreciata (nefondat) aceasta varianta. daca ai ceva de spus referitor la intrebarile mele vis a vis de aceasta solutie alternativa la MED 22 am sa-ti ascult opinia, in caz contrar am sa apelez la bunavointa ta de a te abtine.
        Daca eram in locul tau si trebuia eu sa dau banii, nu stateam prea mult pe ganduri mai ales dupa cate raspunsuri am primit si mergeam pe varianta Valtek. Ceea ce ai sustinut tu cu adaosul nu prea tine, de multe ori magazinele on-line au preturi mai bune decat distribuitorii de piese din orase, care apeleaza si ei tot la comenzi on-line...
        In plus, cine a facut kitul asta de reparatie si l-a lansat pe piata nu e un nene care si-a facut o modificare la el acasa in garaj ci e o firma mare care produce componente de gpl, deci e o solutie testata si de calitate.
        Originally posted by Mr.Sebi View Post
        M-am hotarat. Am sa cumpar Kitul asta. Are cineva idee cat ma ajunge montajul intr-un service autorizat?!
        Poti comanda linistit de acolo acest kit, si eu am luat filtre de la ei si au fost seriosi. Legat de montaj ti-au raspuns colegii, eu unul n-am ideea cat ar costa. Bafta si sa ne spui pareri dupa montaj.

        Comment


        • #49
          Originally posted by moog View Post
          Injectoarele MED sant precise dar sensibile la GPL de proasta calitate...chiar cu filtrele schimbate nu cred ca te duci cu mult ...
          Probabil sunt precise pe hartie. Realitatea e ca isi maresc debitul pe timpi scurti de injectie foarte rapid. Daca nu ar fi asa, ar merge schimbat cate unul care a luat-o razna singur. Dar de multe ori iti apare misfire pe un cilindru fiindca e amestec bogat, schimbi injectorul respectiv cu unul nou si apare misfire fiindca amestecul este sarac de data asta, celelalte 3 dictand cantitatea, injectorul nou avand un debit mai mic. Cei din reteaua dacia isi luau mereu teapa asta, presupunand ca diagnoza de pe benzina e valabila si pe gpl. La momentul respectiv incepeau sa caute alt defect, logic, daca apare acelasi defect cu piesa noua, inseamna ca ai schimbat-o degeaba.
          Referitor la calculele cu rampa valtek, e ok, dar bobinele de 1 ohm ii reduc durata de viata la 20%. Eu folosesc valtek original, cu bobine de 2 sau 3 ohmi, dar daca nu-s originale, nu se deschid, de aia toti comanda cu 1 ohm inclusiv pe valtek. Pe cele de 1 ohm le-am dus la maxim 60 000 km, cand au venit cu ele deja montate. Ca sa le schimb bobinele pe mine ma costa 80 lei. E distractiv cand concurenta se zgarceste si pune rahaturi cu corp de plastic, sau imitatii, apoi se intreaba de ce nu merg la fel.
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • #50
            Va asigur ca rampele Valtek comercializate pe gaz-magazin sunt cele originale made in Italy nu made in Poland.

            Intr-adevar, cele cu bobina galbena au durata de viata mai mica ca cele cu bobina rosie, de aceea am si precizat ca rezista 50-60.000 km ca sa nu existe loc de interpretari. Poate ma lamuresti tu Alexys de ce; din cate stiu eu bobina de 1 ohm face ca pistonasul sa raspunda mai repede, acest lucru crescand implicit uzura. Este adevarat?

            Comment


            • #51
              Am revenit asupra deciziei. Am vorbit la telefon astazi cu un mecanic de la un service GPL din Iasi, unul care are recomanari destule bune. Mecanicul respectiv mi-a spus ca el imi poate monta rampa valtek, dar nu-mi recomanda. Mi-a confirmat ca a montat mai multe rampe de acest tip, in descrierea careia se spune ca au 1 ohm, dar in realitate ar avea 1,6. Acest lucru ar duce in timp (in jur de 1 an spune respectivul) la arderea calculatorului de GPL. Tot el mi-a spus ca prin folosirea unor filtre de calitate schimbate la timp si a unui gaz bun, injectoarele MED22 ar duce 150 - 200 mii km... Pe cine sa cred?! Pe cei care lauda Valtek-urile sau pe mecanicul care recomana MED-urile?!
              My ride

              Comment


              • #52
                Daca rezistenta este mai mare si nu mai mica, atunci nu se poate arde din cauza asta. In al doilea rand, datorita faptului ca este un ECU de automotive, nu cred ca se arde nici daca faci scurt intre firele de la injectoare (deci 0 ohmi).

                Comment


                • #53
                  Tiptil, o reducere ceva negociem cu seful? Daca e nevoie de lamuriri, in primul rand sa vedem de ce e mai greu sa utilizam 3 ohmi. E greu deorece ecu plus oem dacia nu stie decat mod de comanda al injectorului de tip peak and hold. Iar rampele de 3 ohmi nu apuca sa se deschida a timpi de injectie mici. De obicei sunt alimentate continuu cu 12 volti si se deschid ele pana la urma. Cand au 3 ohmi, teoretic curentu care le strabate este de 12v/3ohm=4A, deci puterea absorbita ar fi 4A*12V=48W. Cand au 1 ohm, avem 12A curent absorbit si ajungem la 144W putere, noroc ca sunt actionate putin timp cu 12V de ecu, altfel sigur s-ar arde.
                  Si ajungand la intrebare, cand pistonasul ala e tras cu o putere de 3 ori mai mare decat cea pentru care a fost calculat, e inevitabil ca inelul de amortizare sa se distruga rapid. Ar exista solutii de schimbare a materialului de amortizare, dar injectorul ar deveni mai zgomotos. Cel mai rau e ca trebuie reconditionat injectorul desi nu e uzat acolo unde se uzeaza in mod normal, pe suprafata de etansare. De aceea prefer sa folosesc 2 sau 3 ohmi, dar trebuie alese intr-o anumita configuratie. Unii au copiat totul de la un client de al meu dar au gresit modelul de rampa, nici eu nu inteleg de ce nu le copiaza astia si la taria arcului si cursa. Rezultul a fost ca se oprea la trecerea pe gpl la rece.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #54
                    salut, la masinile cu instalatie gpl din fabrica se aprinde ledul in bord cu inscriptia GPL?
                    sigpic
                    Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by lucian h View Post
                      salut, la masinile cu instalatie gpl din fabrica se aprinde ledul in bord cu inscriptia GPL?


                      da ;-)


                      Last edited by eastcowboy; 10 November 2013, 21:58.

                      Comment


                      • #56
                        Se poate aplica pentru orice instalatie pusa ulterior.Trebuie putina inspiratie sa legi indicatorul din bord cu cel din buton !

                        Comment


                        • #57
                          Verifica conductorul electric(firul electric) de la injectorul respectiv care poate fi rupt sau intrerupt.Eu am avut exact aceeasi problema.

                          Comment


                          • #58
                            Cred ca unii au inceput cheful mai devreme, dar sper ca nu sunt eu ala. Deci pana la urma ca a cui problema ai avut? Si cum arata problema aia?
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google