Cum Sa Ne Confectionam Singuri O Interfata Pentru G.P.L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alexys, merci mult, la Starter am uitat sa mai pun si 7...

    Comment


    • Multumesc @alexys pentru raspuns...

      Experienta in lucru soft cu echipamentele industriale m-a facut ca orice soft sa nu fie prea greu de deslusit pentru mine... De asemenea stiu ca orice lucru pe care incerci sa il modifici presupune anterior o salvare a acelei configuratii initiale, pentru ca sa ai unde te "intoarce" la un moment "0" ca sa zic asa, in caz de nereusita. Cat despre intrebarea mea de mai sus cu cablul de Nokia, desi bare banala, nu-ti spun decat ca stiu ca acel cablu nu este suficient pentru a face legatura cu interfata BRC iar controlerul care face trecerea catre interfata BRC trebuie sa respecte un anumit ISO xxxxx specificat de asemenea in manualul de service al instalatiei...

      Cat despre soft si cheie hardware... daca sunt bune cele pe care le am voi sti dupa ce reusesc sa-mi fac timp sa incropesc legatura hardware intre consola si instalatie...

      Comment


      • Manualul de service al sistemelor GPL, indiferent de marca, nu are ca scop descrierea procedurilor de comunicare, ce gasesti in ECU GPL, ce capacitate are condesatorul X si asa mai departe ca la televizoare, echipamente, etc. Mai pe scurt, ai problema cu ECU, se verifica legaturile electrice, incarcare etc si apoi se pune altul. Asa ca sunt posibilitati sa iasa ceva fum, daca se da doar cu presupusul. Iar ca sa ajungem la demontat ECU sa vedem ce e in ea se recomanda doar la sistemele care nu functioneaza deja, poate le poti repara.
        La cele care functioneaza sunt doua posibilitati: ori functioneaza in continuare, ori nu, de obicei daca se insista, varianta a doua este finalul.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • Ma poate ajuta cineva cu soft pentru Landirenzo pe logan, din fabrica?....am cabu care merge la tomasetto dar nu am soft pt. Landirenzo,....am descarcat mai multe softuri dar nici unul nu se conecteaza!!! multumesc anticipat!!!

          Comment


          • Salutare,

            Am o instalatie tartarini care de cateva zile a inceput sa faca figuri: pun contactul, pornesc motorul, si in cateva secunde trece pe avarie instalatia gpl: tiuie si clipeste ledul rosu. Mai jos am pus un link cu un filmulet.


            Am gasit un cablu de date nokia CA90 si intrebarea mea este: care sunt firele corespunzatoare GND, TX si RX.


            Va multumesc si astept un raspuns din partea voastra.
            Attached Files

            Comment


            • Firul negru este firul de masa (GND) - se vede in poze un via point care conecteaza traseul aferent pe planul de masa de pe spate.

              Ca sa identifici RX-ul si TX-ul faci probe ca sa le gasesti cum trebuie conectate ( nu-ti fa griji, nu ai ce strica daca le conectezi invers )

              Comment


              • In primul rand va urez La multi ani !

                Am reusit sa ma conectez cu interfata, si aveam o eroare: "MAP ERROR", i-am dat o reinitializare a parametrilor ECU-lui si acum pornesc motorul si dupa cateva secunde se sting toate ledurile de la instalatie. Am incercat sa-i dau un update de firmwere, dar se pare ca mai rau i-am facut: nu mai citeste rpm si temperatura in reductor.
                S-a bagat cineva la o rescriere de soft pana acum?
                Eu am gasit in programul de la producator 4 fisiere de firmware, aparute in 2003, 2005, 2008 si 2010, le-am instalat pe fiecare in parte..dar cu niciunul nu mai functioneaza.
                Va multumesc si un an nou fericit!
                Last edited by ovydyu4all; 1 January 2013, 22:26.

                Comment


                • Cina ma poate ajuta si pe mine va rog cu programul de la Tomasetto si driverul interfetei usb?

                  Comment


                  • Programul il iei de la producator http://www.ac.com.pl/en/doc/346/inst...ns-and-manuals

                    Driverul de interfata - Google dupa el in functie de ce cablu ai tu.
                    sigpic
                    Vectra C. 1,6i

                    Comment


                    • Nu toti sint asa de "secretosi" ca cei de la BRC...sa dai o caruta de bani pe interfata si soft...
                      Parca aveai BRC sau ai dat-o jos si ai pus Tomasetto?
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Moog, producatorul BRC intradevar a fost secretos in trecut impunand o cheie hardware care trebuia sa o ai ca sa-ti mearga softul. De la o vreme insa au schimbat politica si acea cheie hardware nu mai e necesara ( probabil si-au dat seama cata cota de piata au pierdut in fata STAG-ului tocmai din chestia asta de conectivitate usoara si setari la indemana oricui ). Oricum la ora actuala soft-ul se gaseste pe net impreuna cu informatia ca, comunicarea se face pe K-line. Iar de interfete de K-line e plin netul.

                        Si revenind la costuri de interfata, ca sa obti k-line din interfata seriala pentru STAG iti mai trebuie 2 tranzistori si cateva rezistente, adica cost suplimentar de 1-2 RON.

                        Comment


                        • cine ma ajuta si pe mine cu o schema pentru instalatia BRC?

                          Comment


                          • Si de unde poti downloada softul? Ca pe site-ul lor nu am gasit nimic...
                            Au pierdut mult si nu numai in fata Stag... Mai este KME, LR si mai sint... Fraierii de turci si aia au venit cu un soft nou la Milano , chiar interesant... Pacat ca au schimbat injectoarele cu niste prastii... Dar cica vor remedia asta...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Tot pe site-ul lor, dar la ucrainieni (se pare ca nu l-au ascuns):
                              Тут можно скачать последние обновления программного обеспечения BRC

                              Comment


                              • Asta de la rusi o stiam...si parca nu sint ultimele variante...
                                Nu ma prea pasioneaza BRC...apar accidental prin zona...
                                Un neavenit nu sapa pe net de nebun sa gaseasca softul...
                                Logic ar fi sa-l gaseasca la suport tehnic pe site-ul producatorului...
                                Putini lasa softul la vedere, free/moca cum vrei sa-i spui...in special polonezii...si nu ma refer neaparat la STAG...
                                Aia de la LR macar iti dau o licenta la liber cit de cit sa poti face o diagnoza...
                                BRC-ul i-a pus si hardlock parca ar fi nus' ce smecherie...sant softuri de ~100k euro super protejate si aparute pe piata sparte...
                                Nu prea vad utilitatea...cine vrea sa faca rost nu e foarte greu
                                Plus ca fiind la liber poti avea feedback de pe piata mult mai mult, sint o droaie de entuziasti care de multe ori vin cu idei super ok...
                                Pt STAG de ex a aparut soft pt Android de la un user nu o varianta full dar functionala pe BT...
                                In fine vorbim discutii...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google