Nu are nimeni cum sa stie daca vei reusi sau nu sa castigi la loto sau sa faci interfata, eventual sa gasesti programul. Problema e sigur cu licenta, Asa ca bafta!
Cum Sa Ne Confectionam Singuri O Interfata Pentru G.P.L
Collapse
X
-
Originally posted by L3on_rgby View PostSalutare. Am și eu sandero euro5 din 2012 cu gpl Landi renzo de fabrica cu injectoare med li10 din câte am înțeles. Reușesc sa îmi fac o interfata din cablu de date și sa găsesc soft gratis?
Comment
-
Ca sa te orientezi la interfata, ar trebui sa vezi cate fire sunt prezente in mufa de diagnoza, daca are doar 3 nu merge decat cu una almentata prin usb. Din cate am vazut, nu-ti pune mari sperante ca ai sansa sa reglezi ceva, doar diagnoza. Iar cand injectoarele isi maresc debitul prea mult, marele autoreglaj prin corectorii obd devine inutil. Cred ca licenta nu trebuie la asta dedicat dacia, desi e derivat din max 2010, nu-mi amintesc ca a cerut licenta, dar nici nu face ceva care sa merite.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Nu trebuie desfacut capacul daca e greu , te uiti cate fire intra in ea, se vad, daca sunt 3 e cu autoreglaj prin obd. Oricum solutia acolo e cu alte injectoare, degeaba e atat de laudat autoreglajul prin obd, defectul mecanic nu poate fi compensat la nesfarsit.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
ForumRunner_20140530_133308.png
Asta e mufa de diagnoza? Pare ciudat ca intra alta în ea. Ce interfata și soft îmi trebuie? Trebuie sa o reglez neapărat ca uneori pe gaz îmi pâlpâie check engine.
Comment
-
Salut,
Am montata pe logan o instalatie LR LSI-10. Este setata la 40°C temperatura apei pentru a trece pe GPL. Ajunge la aceasta temperatura, dar mai dureaza pana cand trece pe gaz. Temperatura am citito cu DDT2000. Sa fie oare setat timpul de intarziere la trecere pe gaz?
Comment
Comment