Salut. Am o instalatie Landi renzo omegas plus montata pe un logan 1.6 MPI. Instalatia a fost montata acum 8000 km.
Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apo o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm apoi revine imediat in jurul valorii de 900. Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?
Am confectionat astazi interfata pentru landi renzo si m-am conectat la ECU GPL cu softul Plus max 2010. Problema cu scaderea relantaiului la 500 am observat-o ca s eintampla la o temperatura a gazului in injesctoare de 6-7 grade, fenomenul apoi dispare cand gazul atinge 10-12 grade. Deasemenea in cutt off strategy am setat asistare la turatia de 750 cu un timp de injectie de 5.5 ms , iar efectul pare a se dimunua mult. Acum as vrea sa va intreb la cutt of exista 2 setari :
1 imbogateste amestecul la 90 ( 128 fiin valoarea fara imbogatire) , revenire din 3000 rot/min , 10 cicluri d einjectie , iar la asistare nu era bifat. Cand este debifat , la aprindera farurilor + dezaburire scade turatia, iar cand asista fenomenul deasemenea este mult diminuat. Care este timpul care ar trebuie setat in care ECU gpl sa comanda injectoarele de benzina : mai mare de 5.5 ms - setare default ? Deasemenea default se seteaza la 1500 rpm dar in acest caz daca urmaresc evolutia in decelerare se observa ca pentru cateva fractiuni de sec ca acul ramane la 1500 apoi coboare incontinoare, de aceia am ales sa setez 750 -rpm as idle default.
Problema este urmatoarea. Odata cu frigul de afara , pornesc masina , o las sa se incalzeasca la 30-40 C apo o acelerez, trece in gaz iar la decelerare turatia scade la 500-600 rpm apoi revine imediat in jurul valorii de 900. Dupa ce mororul se incalezeste 90 C - 4 liniute fenomenul dispare. Mentionez ca in benzina acest lucru nu se intampla - la pornite sta turata 1000-1100 apoi revine 750 la cald. Am curatat motorasul pas cu pas , corpul clapeta, senzorul de turatie , senzorul de temperatura motor, schimbat bujii . Totusi fenomenul nu are loc in benzina ci doar in GPL , inclusiv cand o scot pe liber (la rece). In rest motorul merge perfect , in gpl chiar si la turatii si sarcini ridicate , fara pocnituri , ingaturiri , consumul este ok - 7.5/100km extraurban. am resetat cu DDT ECU benzina, recalibrat MPP-ul etc , degeaba. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Este nevoie de o recalibrare ?
Am confectionat astazi interfata pentru landi renzo si m-am conectat la ECU GPL cu softul Plus max 2010. Problema cu scaderea relantaiului la 500 am observat-o ca s eintampla la o temperatura a gazului in injesctoare de 6-7 grade, fenomenul apoi dispare cand gazul atinge 10-12 grade. Deasemenea in cutt off strategy am setat asistare la turatia de 750 cu un timp de injectie de 5.5 ms , iar efectul pare a se dimunua mult. Acum as vrea sa va intreb la cutt of exista 2 setari :
1 imbogateste amestecul la 90 ( 128 fiin valoarea fara imbogatire) , revenire din 3000 rot/min , 10 cicluri d einjectie , iar la asistare nu era bifat. Cand este debifat , la aprindera farurilor + dezaburire scade turatia, iar cand asista fenomenul deasemenea este mult diminuat. Care este timpul care ar trebuie setat in care ECU gpl sa comanda injectoarele de benzina : mai mare de 5.5 ms - setare default ? Deasemenea default se seteaza la 1500 rpm dar in acest caz daca urmaresc evolutia in decelerare se observa ca pentru cateva fractiuni de sec ca acul ramane la 1500 apoi coboare incontinoare, de aceia am ales sa setez 750 -rpm as idle default.
Comment