Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se deschide poza...

    Comment


    • Am urcat alte poze

      Comment


      • Lovato Easy Fast

        Salutare. Am tot citit pe acest forum de ma ustura ochisorii. Din pacate nu am inteles mare lucru. Imi consuma Renault-ul megane 2 1.6 16V cam mult, circa 13% la 135/ora. Am salvat configuratia pe care o aveam si am dat autocalibrare. In primul printscrean este vechea configuratie facuta de cei care mi-au montat instalatia si cea de-a doua este dupa autocalibrare. Specific faptul ca am testat masina putin pe strada dupa calibrare si nu mai trege la fel de tare, insa pe mine ma intereseaza sa consume putin.
        Ce parere aveti, este ok dupa calibrare ?

        Autocalibrarea trebuie facuta la relanti sau in mers ?

        Multumesc tuturor.
        Attached Files
        Last edited by smilebogdan; 8 August 2015, 20:50. Reason: Completare

        Comment


        • Sfatul meu este sa cauti manualul si sa-l citesti...
          Poti lua unul de la Ac.com.pl ca e moca de la stag 300 de ex...autocalibrarea are cam acelasi principiu la toate...
          Pare a fi mai ok la a 2 a ...
          Suna si vorbim...dupa ce citesti ...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Dupa lungi cautari am reusit sa gasesc manualul pentru configuratie, Am inteles in mare parte cam ce este de facut, insa tot as avea nevoie de o consultare. Voi incerca sa te sun maine. Numarul cu 355 la coada, este inca valabil ? Ms

            Comment


            • Capacitate butelie GPL

              Salutari, la toata lumea!
              Pe masina am montat o butelie toroidala de 41 litri. In mod normal, de la gol la plin, alimentam intre 37,4 - 37,6 litri.
              Acum, de ceva vreme, imi intra intre 39,2 - 39,4 litri, verificat la 2 statii GPL.
              Intrebarea pe care mi-o pun este: se fura atat de mult la pompa sau s-a intamplat ceva cu sistemul de alimentare a buteliei?
              La consum nu prea pot sa-mi dau seama pentru ca am mers preponderent cu AC si drumuri mixte, mai mult oras, etc.

              Comment


              • Eu am butelie de 42, si alimentez aproape numai la ArtOil, statiile acelea rusesti si imi intra in butelie putin peste 32L. Am mai bgat si in alte parti, statii no-name, rompetrol si cand mergeau incet pompele mi-a intrat cel mai mult putin peste 36L. Eu iti recomand sa alimentezi in general intr-un singur loc si nu ar trebuii sa mai ai diferente.

                Comment


                • Cred ca depinde la ce presiune alimentezi in Bucresti cam toate statiile au peste 10bar si de aceia intra mai mult ,eu o am tot de 41l si am alimentat 38-39 constant chiar 40.5 baga mult aer ,acum alimentez cam 25l sa nu fortez instalatia

                  Comment


                  • Pompele gpl sunt pompe pentru lichide, nu sunt compresoare sa bage aer. Urmariti instalatia de la statie si veti vedea ca totdeauna teava care merge catre pompa va fi pe fundul bazinului, exact ca teava de scurgere de la o cada. Inafara faptului ca pompa nu are contorul bun, nu exista alt motiv sa bage mai putin decat arata contorul.

                    Comment


                    • Deci sa cred ca sistemul de alimentare a buteliei este OK? O sa incerc sa alimentez si de la o a treia pompa. Sper sa nu mai am surprize. Va doresc o zi buna!

                      Comment


                      • Dupa mai bine de un an si 8 luni am reusit sa imi reglez si eu slk-ul sa mearga in kick down. Pana acum daca tineam masina in kick down aveam misfire si intra in limp mode. Ce vedeam eu pe diagnoza era scaderea de presiune la gaz de la 1.6 bar in kick down la 0.95 bari. In mintea mea ziceam ca nu am presiune si de aia masina nu merge bine cand acceleram brutal si tineam pedala in podea.
                        Am sunat montatori si i-am explicat, la care a zis ca au avut un lot de vaporizatoare contrafacute. Am fost la el a schimbat vaporizatorul, cu unul original Zeta Zavoli Super, insa cand am mers la test presiunea scadea la fel.
                        Au scos valva si au lasat vaporizatorul pe direct, la fel.
                        Au gasit un T infundat la vacum insa dupa ce au schimbat masina facea la fel.
                        Au schimbat de unde isi ia senzorul de presiune citirea ( din rampa, muatat pe furtul de gaz ) insa masina facea la fel.
                        Au sunat in polonia la fabrica iar aia au zis ca MAF-ul citeste 2 valori presiune si vacum iar cand valorile adunate depasesc 4 bari am citiri gresite insa nu ar influineta functionarea masini.
                        Am plecat acasa foarte desunflat...
                        Dupa ceva discuti cu niste montatori din RO ( multumesc MOOG) si UK am ajuns la concluzia ca pe timpi mari de injecti de la 11ms in sus masina mergea cu amestec foarte BOGAT -30 stf si nu putea aprinde amestecul.
                        Am facut corectiile negative si dupa 4 zile de reglat am reusit sa o fac sa merarga si in kick down si consumul de gaz este foarte bun.
                        De asemenea am cumparat si o interfata multiplexer c3 pentru mercedes si am facut toate adaptarile si resetarile la motor inainte sa reglez gazul.
                        Astea au fost usoare insa lunea asta nu am avut ce face si am facut update la modulul motoruli. Nu am avut acces la codarea SCN si am stricat jucaria ( nu mai recunostea cutia de viteza si ESP-ul), a trebuit sa o duc la reprezentanta.
                        Au reparat-o si de acum nu mai fac update la nici un modul pana nu am SCN Offline...
                        Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

                        Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

                        Comment


                        • Originally posted by nicu001 View Post
                          Deci sa cred ca sistemul de alimentare a buteliei este OK? O sa incerc sa alimentez si de la o a treia pompa. Sper sa nu mai am surprize. Va doresc o zi buna!
                          Pompele de alimentare nu sunt reglate identic,unele baga cu presiune mai mica altele cu presiune mai mare, de aici cred eu ca apar diferentele de volume cand alimentezi. Nu cred ca este ok sa ai butelie de 42 si sa intre aproape 40l, pentru ca nu prea mai ramane spatiu de dilatare si desi instalatiile gpl auto au supapa de suprapresiune, exista riscul sa se defecteze., in acest fel afectand poate functionarea sistemului sau poate avea si alte rezultate neplacute.
                          Mi s-a intamplat sa alimentez acum circa 4-5 ani undevain Afumati jud.Ilfov si sa imi intre putin peste 47L, iar butelia mea fiind de 42 volum total, specific faptul ca in 4 ani cat am tinut acea masina, nu a intrat mai mult de 36l niciodata, si am mai alimentat de cateva ori in acel loc, dar din acel moment n-am mai alimentat in acel loc, deoarece era clar ca statia avea contorul defect.

                          Comment


                          • Salut
                            Pentru cei inca interesati de software , m-am apucat sa arhivez o colectie de softuri destul de bogata...
                            Cam 4 Gb , dupa ce se arhiveaza (cam o ora ca nu prea am RAMI) caut un site de sharing si impart cu voi softurile.
                            Colectia o am de la interfata care am cumparat-o de pe net (nu stiu daca pot sa dau nume)
                            In schimb poate ma ajuta cineva cu o calibrare manuala la o inst. Milano , autocalibrarea nu ma impaca

                            Poate imi spuneti si un site sa ma lase sa incarc toata arhiva o data ,

                            uite un torrent

                            Last edited by mihaiduban; 13 August 2015, 16:57. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • salut baieti, as vre sa va multumesc multora dintre voi pentru discutiile productive, si sfaturi smechere datorita voua am reusit sa imi confectionez singur o interfata gpl sa dau jos soft si sa imi calibrez gpl de pe logan destul de bine printre voi vreau sa amintesc de jagoman, moog, leopard, care e din braila ca si mine, blackshadow si mai sunt cativa imi cer scuze ca nu imi amintesc acu, dar dupa ce am ajuns la pagina 25-26 nu mai stiu exact... m-am dus si mi-am calibrat tigaia bine. fiindca am considerat ca am cam inteles cum se mananca...o sa pun si poze daca o sa reusesc..si o sa incerc sa va ajut si eu cu ce pot.. fiindca de 4 ani de cand am gpl nu a reusit nici un service sa mi-l calibreze calumea..doar asa superficial..ei nici macar sa imi selecteze injectoarele reale in parametrii acolo nu au fost in stare... nici aia de pe buzaului nici aia de vizavi de sellgros....
                              si as dori si niste pareri despre ce am facut...mi se pare ca am presiunea cam mare cateodata ajunge la 1,40 bar..si sunt cam aproape de 1,6 cu multiplicatorul
                              Attached Files

                              Comment


                              • Suna cand ai timp...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google