@moog. LTFT (Long term fuel trim) trebuie sa fie la fel ca pe benzina? In jurul valorii de 0% (-10% ~ +10%)?
La mine, pe gpl, se invarte in jurul valorii de 25%, de unde imi apare si eroarea DTC mentionata mai sus (Low fuel efficiency). La drumuri lungi reusesc sa il scad undeva la 16% , dar nu mai putin. La ralanti, lasat vreo 5 min pe gaz...am LTFT 29%. Toti indicatorii astia ma duc la o singura concluzie: ECU tot incearca sa imbogateasca amestecul.
Weekendul asta am parcurs un drum pe care il parcurg in mod uzual. 260 km, pe benzina scoteam cam intre 6.8 - 7.2% consum de benzina(in functie de incarcatura). Acum pe gpl, am avut pe CB consumul de 8.37%, iar real 8.97%.
Citind acest forum, daca am inteles eu bine, consumul pe CB pe GPL trebuie sa arate valori apropiate CB-ului de pe benzina (chiar daca in realitate e mai mare cu 1-2L%)
La mine, pe gpl, se invarte in jurul valorii de 25%, de unde imi apare si eroarea DTC mentionata mai sus (Low fuel efficiency). La drumuri lungi reusesc sa il scad undeva la 16% , dar nu mai putin. La ralanti, lasat vreo 5 min pe gaz...am LTFT 29%. Toti indicatorii astia ma duc la o singura concluzie: ECU tot incearca sa imbogateasca amestecul.
Weekendul asta am parcurs un drum pe care il parcurg in mod uzual. 260 km, pe benzina scoteam cam intre 6.8 - 7.2% consum de benzina(in functie de incarcatura). Acum pe gpl, am avut pe CB consumul de 8.37%, iar real 8.97%.
Citind acest forum, daca am inteles eu bine, consumul pe CB pe GPL trebuie sa arate valori apropiate CB-ului de pe benzina (chiar daca in realitate e mai mare cu 1-2L%)
Comment