va salut sunt nou cu instlatie de gaz as fi si eu curios cum poti afla consumul la gaz in afara de solutia cu km sau de la plin la gol ,va rog sa ma scuzati daca va abat de la alte raspunsuri
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
@gabitzu_boss-in oras in jur de 10% asta stiu de la un taximetrist cu logan (eu am gpl pe un opel) si nu i-am facut consumul in oras ... numai are ros tsa-l fac daca mediu scot un consum de 8,7% maxim deci economie de bani de la montaj pana acum am facut 7000 de km cu o economie financiara de 900 lei din care scad benzina pentru pornire sa zic 400 lei iaca 500 lei economie doar in 7000 km daramite cati vor urma
@Costyk-consumul pe gpl care este cat se poate de exact se face doar prin metoda facut plin dat kilometrajul zilier la 0 mers pana se consuma butelia apoi prin regula de 3 simpla se afla consumul la 100 de km mai exact cati litri de gaz intra in acel plin in butelie inmultit cu 100 si impartit la numarul de km parcursi din momentul alimentarii
asta este cea mai corecta metoda
Comment
-
revin cu noua harta dupa o noua autocalibrare.am si eu o intrebare: la voi trecerea pe gaz se face la turatie sau trece singura pe gpl dupa o anumita temperatura? simtiti la trecerea de pe benzina pe gpl un pic de tremurat al motorului timp de 1-2 sec sau nu se simte aceasta trecere deloc? la mine la trecere trepideaza timp de 1-2 sec.si mai observ ca daca nu am aproximativ 18-20 de L de benzina in rezervor la prima pornire imi fluctueaza relantiul timp de 1-2 sec.
Comment
-
Salut.
Rog si eu un posesor de instalatie gpl landi renzo sa-mi dea si mie configuratia lui,de la calibrare.
Vrreau sa vad daca coeficientul acela este tot asa mare ca la mine.Eu am undeva la -40% si mi-a spus cineva mai demult ca este cam mare.
Numai bine.Attached FilesUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
buna ziua.am o instalatie stag 200 instalata pe un mercedes c180 din 2001 motor de 2.0 benzina.am cumparat cablul necesar si am modificat temperatura si timpul de trecere pe gaz deoarece erau prea mari.si am vrut sa fac o autocalibrare dar dupa ce ii dau drumu la vreun minut imi apare eroarea 'collector's pressure 0,83 is incorrect.continue?'
nu tot timpul are aceeasi valoare.difera.eroarea o primesc cand programul trece motorul de pe benzina pe gaz si da sa se opreasca sau chiar se opreste.
in manual imi spune sa verific pressure bar din gas controller settings dar nu stiu ce valori sa modific acolo.pun o poza cu valorile care le am.stimaAttached Files
Comment
-
recalibrare instalatie gpl
Originally posted by leopardu View Postpoate sa ti le modifice pe alea existente cu un burghiu mai gros de bormasina.eu asa le-am facut.
- modificat duzele de la 1.75 la 2.00
- taiat furtunele de la duze ca sa fie toate la aceeasi lungime, remontat duzele
- update firmware
- autocalibrare
- mers ~5km in diferite regimuri, pe benzina, pt. colectarea mapei benzina
- mers ~5km in diferite regimuri, pe gaz, pt. colectarea mapei gpl
- am mai mers cativa km la modul normal
- conectat la controller, mici modificari la parametri si linia multiplicatorului
- salvat imagini cu mapa si deflectia - le atasez aici.
Acum arata mai bine
Multumesc inca o data, leopardu !Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
-
Originally posted by leopardu View Postrevin cu noua harta dupa o noua autocalibrare.am si eu o intrebare: la voi trecerea pe gaz se face la turatie sau trece singura pe gpl dupa o anumita temperatura? simtiti la trecerea de pe benzina pe gpl un pic de tremurat al motorului timp de 1-2 sec sau nu se simte aceasta trecere deloc? la mine la trecere trepideaza timp de 1-2 sec.si mai observ ca daca nu am aproximativ 18-20 de L de benzina in rezervor la prima pornire imi fluctueaza relantiul timp de 1-2 sec.
Ramane sa-i fac un consum dupa recalibrarea recenta.Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
-
Originally posted by Augustin-Yng View PostSalut.
Rog si eu un posesor de instalatie gpl landi renzo sa-mi dea si mie configuratia lui,de la calibrare.
Vrreau sa vad daca coeficientul acela este tot asa mare ca la mine.Eu am undeva la -40% si mi-a spus cineva mai demult ca este cam mare.
Numai bine.
Numai bine.
ps:schimbati extensia doc in datUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by selberg View Postbuna ziua.am o instalatie stag 200 instalata pe un mercedes c180 din 2001 motor de 2.0 benzina.am cumparat cablul necesar si am modificat temperatura si timpul de trecere pe gaz deoarece erau prea mari.si am vrut sa fac o autocalibrare dar dupa ce ii dau drumu la vreun minut imi apare eroarea 'collector's pressure 0,83 is incorrect.continue?'
nu tot timpul are aceeasi valoare.difera.eroarea o primesc cand programul trece motorul de pe benzina pe gaz si da sa se opreasca sau chiar se opreste.
in manual imi spune sa verific pressure bar din gas controller settings dar nu stiu ce valori sa modific acolo.pun o poza cu valorile care le am.stima
- la operational: 1.15
- la minimum: 0.5
ca in poza atasata .Attached FilesEx-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
-
@bigdaddy74:ma bucur ca ti-am putut fi de folos si ca intr-un fel te-am putut ajuta cu ceva informatii.acea mapa ai obtinut-o doar din autocalibrare sau a mai reglat meseriasu cate ceva pe acolo? Pentru motorul tau e foarte buna instalatia gpl fiindca nu trebuie sa reglezi tachetii niciodata fiind hidraulici. La motorul meu de 1.4 culbutorii se regleaza manual,ceea ce nu imi place foarte mult,dar nu am ce sa fac. La fel am si eu setarile ca si la tine. Tot la temperatura trece. Mai aud cateodata doua tacaneli (una de la butelie si una de pe vaporizator),dar nu cred ca-i o problema. Numai bine,prietene,si mai tine-ne la curent cu eventuale modificari de consum sau de comportament al motorului. Multa bafta!Last edited by leopardu; 7 December 2011, 22:26.
Comment
-
@leopardu- cum reusesti sa scoti deflectia aia exemplara?
spune-ne cum faci colectarea mapei gpl ?
am citit pe un alt forum gpl ca in timpul colectarii hartilor benzina gaz trebuie pe langa diferite regimuri de tiratii sa mergem si cu consumatori(faruri,radio cd,proiectoare,clima sau caldura) pornite, asa este?
Comment
-
@blackshaddow: aseara cand m-am apucat de treaba,am facut mai multe autocalibrari,la primele multiplicatorul fiind sub 1.2,dar nu-mi placea nici mapa cum arata si nici deflectia. Dupa autocalibrare am plecat la plimbare cu masina inafara orasului,unde am putut sa merg cat de cat constant,am mers mai intai pe benzina o buna bucata de drum pana am observat ca nu se mai modifica mapa la benzina,dupa care am trecut-o pe gpl.Am mers in diferite regimuri de viteza,adica si mai lin,si mai sportiv,pana cand am observat ca mapele sunt aproape identice (si pe benzina si pe gpl).M-am uitat la deflectie din cand in cand si am vazut ca se modifica destul de des,dar dupa cativa km s-a stabilizat.Parerea mea este ca acea colectare a mapelor trebuie sa se faca la drum intins,in diferite regimuri de viteza.Am incercat si drumuri prin oras,dar ... nu am obtinut rezultatul dorit.Deflectia este data de mapa de benzina si gpl,asa ca trebuie mai intai ca mapa sa fie exemplara si in mod clar si deflectia va fi exemplara.Eu asa am facut reglajul.Daca am gresit cu ceva in cele povestite va rog sa ma iertati fiindca nu sunt de meserie mecanic.
va recomand ca macar la 8-10000 km sa curatati filtrul mic care intra in reductor si orificiul unde intra acesta fiindca se depune pilitura de-aia stupida care afecteaza membranele din reductor.eu de cate ori pot il curat si bineinteles il verific si pe celalat de faza gazoasa prin care trece gazul catre injectoare.sunt de parere ca daca lasam filtrele 15000 km cat zice cartea de garantie fara sa umblam la ele e prea mult.de fiecare data cand am umblat la filtrul din reductor am avut surpriza sa gasesc pitilura.fiecare face ce vrea cu masina lui,dar eu asa procedez si m-am gandit ca e bine sa impartasesc si cu voi chestia asta.
Comment
-
am pus din nou interfata pe masina si am facut niste poze,cu toate ca nu am sesizat prea multe modificari.am modificat eu turatia la care trece de pe benzina pe gpl (in loc sa treaca la relanti cand ajunge la 30 de grade va trece la 1600 de turatii,asta ca sa evit acea tremuratura de 1-2 sec despre care va vorbeam ieri.
Comment
Comment