If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Și de ce ai vrea sa scazi multiplicatorul?
De ce crezi ca la alții e bine?
Cine are nelămuriri poate sa sune.. Ca și până acum răspundem "cititorilor"...
Din cate imi amintesc mi-ai povestit ca cu cat multiplicatorul este mai sus cu atat injectorul sta mai mult deschis, iar la un moment dat sta in fullopen. Ca ar venii timpii de injectie sa zicem la xep-ul meu sunt de 1.8ms * 1.45 cat am acum pe multiplicator, reiese ca timpii de injectie ar fi de 2,61ms pe gpl.
Oricum pana nu desfac admisia si sa curat twinportul si deasemenea sa pun garnituri noi nu mai stresez.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Ai reținut tu ceva dar ți-a dat cu virgula...
Aveți nelămuriri de ce ma faceți să scriu de 100 ori același lucru? Sunați, e mai ușor pentru mine... Și pentru voi cred...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Allyn31 cum ai spus si tu la zenit nu prea se pricep multi,cred ca este o instalatie mai performanta fara prea multe probleme de reglaj dar si mai scumpa (deci mai rara) si eu ma numar printre cei care nu se pricep ,poti sa il suni pe moog ca te ajuta fara probleme si fara costuri(pentru cei care nu stiu ) sau sa intri pe forumul pe care l-am scris mai sus .
In schimb pot sa imi dau cu parerea despre harta de injectie si vad ca linia de gaz este sub cea de benzina si ar mai trebui ridicata toata un click pentru ca ai amestec mai sarac decat pe benzina .
Stergi erorile ,mergi pe benzina 2-3 zile ,verifici iar daca ai erori (daca ai te legi de sonde/senzori)daca nu ai erori sterge hartile benzina/gaz si colecteaza iar hartile pe benzina prima data apoi pe gaz IN ACELEASI CONDITII de trafic si rapoarte de viteza si in proporti egale de km,daca harta de gaz nu se aseaza pe cea de benzina o corectezi pana se deseneaza paralel pe cea de benzina.
Daca masina nu functioneaza in parametri pe benzina nu va functiona nici pe gaz si nu se va putea face reglaje corecte
salut,am facut asta deja de nenumarate ori,mers pe benzina cateva zile,eroarea de sonda a apatut cand am montat gpl-ul.dupa fiecare autocalibrare,si in mers,aceleasi grafic,amestec sarac in ture mari,am incercat sa trag de punctele dp multiplicator si imi da in nas,parca se ineaca.am tras concluzia ca: graficul dp benzina este eronat si cel dp gaz ok.marit duse,marit presiune...duse mai mici,presiune mai mare...amestec sarac in toate variantele.
Ce STFT ai cand zici ca ai amestec sarac? Pe benzina in aceleasi condtiti ce STFT ai ?
Am avut probleme asemanatoare pe 1.8 supercharged la turatii mari insa la mine a fost de la injectoare. Incearc duze de 3mm si vezi ce valori STFT ai cu ele.
salut,am facut asta deja de nenumarate ori,mers pe benzina cateva zile,eroarea de sonda a apatut cand am montat gpl-ul.dupa fiecare autocalibrare,si in mers,aceleasi grafic,amestec sarac in ture mari,am incercat sa trag de punctele dp multiplicator si imi da in nas,parca se ineaca.am tras concluzia ca: graficul dp benzina este eronat si cel dp gaz ok.marit duse,marit presiune...duse mai mici,presiune mai mare...amestec sarac in toate variantele.
Posteaza hartile si setarile gpl si eroarea de pe ecm benzina, dupa mersul pe benzina apare eroarea de amestec sarac?
Ce injectoare ai si la cat ai ajuns cu largitul duzelor?
Ce STFT ai cand zici ca ai amestec sarac? Pe benzina in aceleasi condtiti ce STFT ai ?
Am avut probleme asemanatoare pe 1.8 supercharged la turatii mari insa la mine a fost de la injectoare. Incearc duze de 3mm si vezi ce valori STFT ai cu ele.
salut,softul vechi pe care il am nu are asemenea reglaje(autoadaptation).o sa incerc si varianta asta,dar tre sa imi cumpar alte seturi de duse ca na,inapoi nu le mai pot face.
Eu vorbesc de valori ( Short Term Fuel Trim (STFT1 and STFT2) is the computer's immediate response to adjust the air/fuel ratio. In positive corrections, fuel is added to adjust for a lean condition, while negative corrections respond to a rich condition.) Intr-o lume ideala stft si ltft trebuie sa fie cat mai aproape de 0%, insa cand intra in open loop deobicei merge spere bogat in cazul meu -7/-10% insa nu este o regula. Trebuie sa vezi ce valori ai pe benzina in timpi aia si apoi sa incerci si pe gaz.
Eu vorbesc de valori ( Short Term Fuel Trim (STFT1 and STFT2) is the computer's immediate response to adjust the air/fuel ratio. In positive corrections, fuel is added to adjust for a lean condition, while negative corrections respond to a rich condition.) Intr-o lume ideala stft si ltft trebuie sa fie cat mai aproape de 0%, insa cand intra in open loop deobicei merge spere bogat in cazul meu -7/-10% insa nu este o regula. Trebuie sa vezi ce valori ai pe benzina in timpi aia si apoi sa incerci si pe gaz.
uite cam asa arata harta,poate reusesti sa ma duci pe calea cea buna
0744935384 – intre orele 07:45 si 00:00 (Info Tehnic , un raspuns pentru orice intrebare legata de montaj , reparatii sau revizii instalatii GPL la care nu ati gasit raspuns inca)
salut,softul vechi pe care il am nu are asemenea reglaje(autoadaptation).o sa incerc si varianta asta,dar tre sa imi cumpar alte seturi de duse ca na,inapoi nu le mai pot face.
Uite asa este ideal ltft este 0%, asta este la 1.8l kompressor
am schimbat dusele cu cele originale de 1.75. graficul este ok acum,in sensul ca cele doua grafice se suprapun,deflectia este si ea in limitele a +-10%. din pacate timpii de injectie sunt cam mari,undela la 6ms, multiplicatorul si el cam jos. ce parere aveti?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment