Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut cu stima si va multumesc pentru raspunsuri.

    Nu stiu ce duze are, masina nu este de noua la mine. Am sa fac cercetari si poza.

    Sa detaliez, masina porneste greu de tot dimineata, de multe ori dupa cateva secunde bune de dat la automat. In rest, merge ceas trocariciul, consumul este ok, in jur de 10 indiferent de modul de conducere ( in Bucuresti). In afara nu stiu exact.

    D-le Moog, va sun dupa ce aflu exact ce duze am. O sa desfac sa vad rampa cum arata.

    Inca odata va multumesc, sunteti super ok!!

    Comment


    • La loc comanda!

      Pe ajutajele alea numite duze este stantat 1,75. Oare este diametrul? Asta daca gaura este cat scrie pe ele si nu sunt modificate.

      Cum sunt pentru motorul meu de Logan de 1,4?

      Comment


      • Salutare în primul rand
        Am și eu o problema legata de mazăre GPL!
        Ieri am cumpărat cablu de conectare la stag 200, am reușit sa ma conectez și i-am dat autocalibrare! A mers super mașina vreo 10 minute după care a murit motorul și nu a vrut sa pornească în nici un fel! După vreo 2 ore am încercat iar și a pornit! Nu m mai dat drumu la gaz și a mers super mașina, azi am pornit spre cei care au montat gazul în speranța că mă vor ajuta. Plec pe benzina sa nu se întâmple pe drum ceva dar surpriza după 1 km se oprește motorul și nu vrea sa mai plece! Are cineva idee ce o fi sau ce sa fac sau unde sa ma duc cu mașina? Gazul de când l-am montat are aprox 1000 km

        Comment


        • Dupa unele probleme pe partea de benzina, clapeta de aceleratie murdara,nu tinea relantiul rezolvata, am schimbat filtrele de GPL(la fiecare 10k le schimb) dupa acesta operatiune am facut o autocalibrare si a iesi aceasta harta, cred ca gazul este mult sub benzina, am sa atasez si o harta mai veche facuta inainte sa apara problema la clapeta de acceleratie.
          Mentionez ca masina merge foarte bine(trage bine), pornire foarte buna cald, rece doar ca am constatat o mica crestere a consumului de gpl.
          daca sunt ceva sfaturi le voi primi cu placere, multumesc
          Attached Files

          Comment


          • salut.am revenit in tara, zilele astea segmentat motorul, desigur am recalibrat instalatia gpl, schimbat sonda lambda,etc. au rezultat urmatoarele harti. zilele astea imi fac tp sa il sin si pe moog.
            Attached Files

            Comment


            • Reglaj

              Am mai facut o recalibrare astazi,nu stiu daca este bine.De pornit direct pe gaz tot nu porneste.

              @i860 cu ai obtinut valorile alea ltft-stft?Ce instalatie ai pe masina?Este montata in RO sau in alta parte?Cit a costat?
              Iti pun o poza cu STFT-u meu,Sa iti dai cu parerea.
              Attached Files

              Comment


              • Cu multa bibileala am obtinut valorile. Am 2 masini pe gaz ambele au ecu AGIS ( polonez facut de acon.pl ) a nevestei este p13 cu injectoare omvl, reductor zeta zavoli £850 si a mea este m210 cu injectoare barracuda si reductor kme gold £1150. Nu stau in tara, insa am fost/sunt ajutat de Moog, il bazaii la cap cand am ceva probleme.
                Nu pot sa zic nimic de valorile tale, inceara sa citesti valorile cu Torque ( android si un elm327).
                Am resusit sa aduc ltft la zero pe ambele bancuri la masina mea.
                Attached Files

                Comment


                • Pe i860 îl înțeleg, are și de ce sa le frece, la v6 și peste 200CP...plus ca are și ce bibili... Softul e peste mediu...
                  La Stag 200 ce vrei sa faci? Pare a fi reglata bine... Ce mașină e? Logan nu pare după timpii de injecție...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Originally posted by rambo2000 View Post
                    Am mai facut o recalibrare astazi,nu stiu daca este bine.De pornit direct pe gaz tot nu porneste.

                    @i860 cu ai obtinut valorile alea ltft-stft?Ce instalatie ai pe masina?Este montata in RO sau in alta parte?Cit a costat?
                    Iti pun o poza cu STFT-u meu,Sa iti dai cu parerea.
                    Cu ce aparat ai colectat datele alea STFT si LTFT ca sunt astronomice masina nu ar trebui sa mearga cu asa date (o picatura de combustibil/h)?

                    Comment


                    • ELM ul nu da valori absolute ok... Pt comparație e ok...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Masina este un Fiat Panda de 1100 cm si 55cp.Datele au fost colectate cu ELM 327 usb si softul ScanMaster.Consumul este ceva mai mare de o "picatura" in oras (Bucuresti) cel mai mic a fost 9% si cel mai mare 12%.Mi se pare foarte mult pentru un motor de 1100 si un stil de condus linistit.
                        La cit este de laudat stag 200 credeam ca este mai bun.Daca ar fi sa mai montez inca odata instalatia sigur as alege ceva italienesc.Stag 200 plus nici macar nu apare pe siteul producatorului.A trebuit sa ghicesc singur programul pentru conectare,dupa ultimul update de soft (care este de GO-FAST) se pare ca nu mai merge pornirea direct pe GPL.
                        Am sa mai bag miine calculatorul la GPL sa vad daca s-au pastrat reglajele postate mai sus dar la cit de varza e instalatia sigur a luat-o dunga verde ori in sus ori jos.
                        Aduce cineva instalatii AGIS in Romania?

                        Comment


                        • Stag 200 plus egal go fast...
                          Modelul vechi e foarte bun pentru Logan... Era varianta optima preț calitate.
                          La timpii aia de injecție trebuie altceva... Nu Valtek...
                          Go fastul merge bine dacă e aleasă pt masina care trebuie...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Stag 200 plus o fi acelasi cu go fast,pe siteul producatorului nu scrie nimic si asta spune multe despre respectul lor fata de clienti.
                            Moog eu am Valtek crezi ca ar trebui schimbate?Daca da,cu ce anume?
                            Nici lungimea furtunelor de la injectoare la galeria de admisie nu este egala,influenteaza asta mersul motorului?

                            Comment


                            • De ce nu suni?
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Eu sunt foarte multumit de al meu STAG 200. Ca idee, sa stii ca nu conteaza ca ai motor de 1100 cmc. Mai conteaza si faptul ca panda nu e aerodinamica si nu e nici chiar usoara. Si gandeste-te ca in Bucuresti e aglomeratie, 9-12 e excelent pe gaz.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google