Nu, nu am releu la pompa. Poate asa se practica acu' 7 ani cand am montat instalatia.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Azi am trecut inspectia anuala si s-a confirmat ca reglajul este bun, noxele au iesit bine iar lambda era 1.00 valoare ideala pentru AFR 14.7:1
Comment
-
Salutare, stimati colegi!
Ajutati-ma si pe mine cu un sfat, va rog. Am un logan cu instalatie Tomasetto Stag 200 montata de 4 ani. Acum cateva zile, desi mai aveam aproximativ 30 l gaz in butelie, mi-a piuit ca atunci cand se termina gazul. A trecut singura pe benzina. Am actionat butonul sa o trec manual pe gaz dar nu a mai vrut. Ledurile care indica nivelul de gaz din butelie s-au stins, in schimb, ledul verde care arata cand masina functioneaza pe gaz a ramas aprins. Sta aprins chiar daca iau contactul. De fapt de 4 zile sta aprins non stop. Am luat borna la baterie, s-a stins si dupa ce am pus-o la loc ramane tot aprins. Momentan nu am posibilitate sa pun laptopul pe ea acum. Ce poate sa se fi intamplat?
Comment
-
Nasol... Ai dat curent cumva?
Verifica firele de alimentare, cablaj, mufa calculator. Spray contacte etc...
Baftă... Mai erau și Sh de la unii care dau la Remat tigaile de la taxi.Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Nu am dat curent recent, sunt cateva luni bune cand am facut treaba asta. Primele semne au aparut acum 2 saptamani cand mi s-a oprit motorul de 3 ori in mers. Intotdeauna dupa ce plecam dimineata cu masina. Nasol a fost ca prima data eram prin Apuseni pe niste serpentine. Nu am realizat ce s-a intamplat, doar am simtit volanul tare. Am dat imediat la automat si a pornit. Apoi nu am avut probleme pana a crapat de tot. Ciudat este ca acum cand a murit de tot, mi-a comutat pe benzina, nu s-a mai oprit. Nu pot intelege de ce nu se stinge butonul cand iau contactul. Maine mai arunc un ochi pe la ea si daca nu descopar nimic, fac programare la service.
Comment
-
Salutare. De curand am montat o instalatie de GPL AG Compact pe un vw passat cu motor 1.6. Montajul s-a efectuat la supergaz constanta. Instalatia am ales-o cu injectoare Valtek cele rosii. Am cateva intrebari si nelamuriri in legatura cu montajul
Din cate am observat ECU GPL este conectat la masina doar prin injectoarele de benzina. Nu s-a legat sonda lambda la ECU GPL. Este vreo problema ? Asa se monteaza doar la injectoarele de benzina ?
Reglajul instalatiei s-a facut doar in modul AUTOCALIBRARE asa cum a cerut masina, dupa ce am alimentat si s-a incalzit motorul. A urmat ca eu sa merg 10 km pe benzina si dupa inca 10 km pe gaz pt a inregistra hartile. Am revenit din nou in service pt a vizualiza hartile. Montatorul mi-a spus ca e OK. Precizez ca motorul merge foarte bine.
Comment
-
moog am o problema, mai nou in decelerare, daca merg cu 100 sau 120 km este ok atat timp cat tin pedala apasata sau activez computerul de bord, insa in momentul in care decelerez imi comuta pe benzina, ledul licarind foarte repede. Ca si cod de eroare apare 1018 - no pressure gas senzor. Daca apas butonul la fel nu trece,decat daca ma aflu in accelerare.Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Comment
-
1018 no gas pressure sensor
din pacate nu pot edita postul anteriorAttached FilesArtificial intelligence is no match for natural stupidity.
Comment
-
O poveste vanatoreasca:
Miercuri am spalat masina si am observat ca un senzor de parcare este un pic impins inauntru. Am decis sa da jos roata, aparatoarea ca sa il imping afara, din pacate nu am loc este pus intre bara si o alta bara de metal.
Am avut loc si am ajuns la reductorul de gaz, asa ca am strans toate colierele de la furtune inclusiv surubul care tine reductorul de gaz.
Am terminat si cand am pornit masina, s-a balbit s-a oprit insa nu am bagat de seama.
Joi am pornit masina de dimineata, a pornit insa a sarit dupa 1 secuda pe gaz, normal ca gazul a fost rece s-a balbait si sa oprit. Am repornit si masina a stat in relanti, insa sarea pe gaz dupa 1 secunda, la prima pornire trebuiesc cel putin 10 minute pentru a comuta pe gaz in cazul meu.
M-am speriat am scanat masina, avea 2 erori la modulul motor, unul la senzorul de temperatura extern si unul la nivelul de combustibil, nici unul relevant pentru cum se manifesta masina.
Am bagat diagnoza pentru gaz si nici pe aia nu aveam nici o eroare.
L-am sunat pe Moog (de ce sa ii priasca concediul ) si i-am zis ce am facut, a zis sa nu fi atins firul de la senzorul de caldura din reductorul de gaz.
Am bagat diagnoza de gaz si acum am observat ca imi arata 178 de grade in reductor, de aia cand porneam masina sarea pe gaz automat chiar daca gazul era rece...
Am dat totul jos si am gasit problema, cand am strans reductorul pe suporti, aia care au montat instalatia au bagat firul chiar sub piulita.... Cand l-am strans l-am aplatizat...
Un ***** de fir cate probleme poate face.
__________________
Comment
-
Originally posted by moog View PostSenzorul de presiune/map.
Totusi nu inteleg de ce senzorul de presiune este bagat intr-o pasta alba. Am curatat putin din pasta aia si dupa o recalibrare este pt prima data cand imi pleaca si mie multiplicatorul mai de jos.
Intrebarea, pt ce este pasta aia?Artificial intelligence is no match for natural stupidity.
Comment
Comment