bigdaddy am schimbat valorile cum mi ai spus si tot aceeasi eroare o da.masina merge bine doar ca am pus bujii noi si as vrea sai fac o realibrare.ultima recalibrare a fost facuta cu 2 saptamani in urma la un service cand am schimbat filttrele.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
@bigdaddy74:n-am inteles un lucru: ce-i cu modificarea aia la linia multiplicatorului pe care ti-am incercuit-o cu rosu? cine ti-a facut chestia aia? trebuia facuta autocalibrare si atat dupa marirea duselor,fara alte modificari.si inca ceva,de ce ai presiunea asa de mica la gaz?doar 1.18 bari? cine ti-a facut toate modificarile astea?Attached FilesLast edited by leopardu; 8 December 2011, 13:14.
Comment
-
recalibrare instalatie gpl
Originally posted by leopardu View Post@bigdaddy74:n-am inteles un lucru: ce-i cu modificarea aia la linia multiplicatorului pe care ti-am incercuit-o cu rosu? cine ti-a facut chestia aia? trebuia facuta autocalibrare si atat dupa marirea duselor,fara alte modificari.si inca ceva,de ce ai presiunea asa de mica la gaz?doar 1.18 bari? cine ti-a facut toate modificarile astea?
Dupa autocalibrare am modificat presiunea operationala in rampa la 1.15 conform fisierului atasat (pe care nu mai stiu unde l-am gasit ...) apoi am procedat la colectarea mapelor pt. benzina si gpl, conform cu indicatiile din manualul lui STAG 200 (din documentatia AC Gas Synchro). Dupa asta am conectat laptopul si am mai corectat un pic multiplicatorul, asa cum zice tot in manual, cred. Toate astea le-am facut cu manuta mea ;) pt ca m-am lamurit ce stie meseriasu' (inclusiv demontat - montat duzele).
Acuma' nu stiu cat de bune sunt corectiile facute, dar o sa vad dupa vreo saptamana de mers, sa am macar 500 km.Attached FilesEx-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
-
@selberg,sincer sa fiu nu cunosc prea bine care trebuie sa fie presiunea optima.eu de exemplu am 1.25.
@bigdaddy74,ma bucur ca ai facut toate astea cu manuta ta fiindca mecanicii nostri nu mai dau nici doi bani pe masinile noastre,asa ca suntem nevoiti cateodata sa le dam singurei de cap.Nu m-am documentat pana acum cu privire la presiunea din rampa si m-am lasat la mana softului.Acum nu stiu daca am facut bine sau rau.Apropo,ai observat pana acum vreo schimbare de cand ai refacut setarile?
Comment
-
am facut update la firmware si am facut o noua calibrare dupa care am colectar hartile B/G apoi am facut mici ajustari manuale primele poze arata ca in pozele de mai jos
acum urmeaza sa merg cativa zeci de km apoi sa verific daca mai este nevoie de mici corectii urmand sa le fac apoi am sa salvez multiplicatorul
Comment
-
@blackshaddow: nu arata prea bine multiplicatorul si nici deflectia.nu te supara pe mine ca ti-am spus.propunerea mea ar fi sa mai faci niste autocalibrari pana nimeresti hartile asa cun trebuie.apropo,a aparut versiunea ac gas syncro 8.1.0.1.
Comment
-
Cel mai probabil va ajunge sa mareasca duzele, altfel se pare ca nu prea va putea sa tina multiplicatorul de ralanti sub 1.6 sau si mai bine sub 1.4
Comment
-
@blackshaddow: nu pot sa fac un tutorial largirea duselor injectoarelor fiindca asta ar presupune demontarea acestora de pe masina,dar am luat o poza de pe net ca sa iti arat cam cum arata. alea incercuite cu negru sunt dusele de la rampa,iar cele incercuite cu rosu sunt orificiile prin care trebuie sa bagi burghiul de la bormasina ca sa le largesti.Recomand pentru largirea duselor de la injectoare demontarea duselor de pe rampa. Sper ca ti-am fost de folos.Attached Files
Comment
-
Originally posted by leopardu View Post@blackshaddow: nu pot sa fac un tutorial largirea duselor injectoarelor fiindca asta ar presupune demontarea acestora de pe masina,dar am luat o poza de pe net ca sa iti arat cam cum arata. alea incercuite cu negru sunt dusele de la rampa,iar cele incercuite cu rosu sunt orificiile prin care trebuie sa bagi burghiul de la bormasina ca sa le largesti.Recomand pentru largirea duselor de la injectoare demontarea duselor de pe rampa. Sper ca ti-am fost de folos.
Succes!Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
-
@bigdaddy74: multumesc pentru completari.nu am avut prea mult timp la dispozitie pentru a da mai multe detalii fiindca ma grabeam la intalnirea cu baietii de la logan club braila.ai perfecta dreptate.dupa parerea mea asta e lucrare care trebuie facuta de un mecanic care se ocupa de gpl.si mie tot mecanicul mi-a largit dusele injectoarelor.nu m-am bagat sa le fac singur fiindca mi-a fost teama sa nu stric ceva pe-acolo.
Comment
-
eu sunt mecanic si am scule cu ce sa fac operatia numai ca nu stiu d eunde sa incep
lamuriti-ma
tot ce trebuie sa desfac de pe rampa de injectoare sunt acele ,,stuturi'' sa zic asa din bronz care sunt incercuite in poza de mai sus care practic cu o cheie care se potriveste la acel hexagon le desfiletez dupa care le majorez orificiul interior?
intrebarea este cu ce burghiu trebuiesc majorate de cat sa fie burghiul?
daca ma apuc sa fac operatiunea am sa fac si un tutorial
inca o intrebare dupa ce maresc diametrul duzelor in afara de autocalibrare mai trebuie s afac o alta operatiune?
o sa am multiplicatorul mai mic de la sine doar din autocalibrare?
multumesc
Comment
-
Originally posted by blackshaddow View Posteu sunt mecanic si am scule cu ce sa fac operatia numai ca nu stiu d eunde sa incep
lamuriti-ma
tot ce trebuie sa desfac de pe rampa de injectoare sunt acele ,,stuturi'' sa zic asa din bronz care sunt incercuite in poza de mai sus care practic cu o cheie care se potriveste la acel hexagon le desfiletez dupa care le majorez orificiul interior? DA
intrebarea este cu ce burghiu trebuiesc majorate de cat sa fie burghiul? 2 mm
daca ma apuc sa fac operatiunea am sa fac si un tutorial
inca o intrebare dupa ce maresc diametrul duzelor in afara de autocalibrare mai trebuie s afac o alta operatiune? -colectare mape B/G
o sa am multiplicatorul mai mic de la sine doar din autocalibrare? DA
multumesc
- prima data scoti furtunele de pe duzele din rampa - daca nu merge si daca ai un pic de rezerva poti sa le tai, e mai simplu.
- demontezi duzele, le gauresti cu burghiu de 2 mm (pt. motor de 1.4 75CP) apoi le cureti bine de span;
- montezi duzele pe rampa si furtunele pe duze (cu ocazia asta le faci pe toate la aceeasi lugime);
- conectezi PC-ul si te asiguri ca la parametrii GPL ai presiunea operationala aprox. 1.1 bar si presiunea minima 0.5-0.6 bar, apoi executi autocalibrarea - daca multiplicatorul iese sub 1.1 vei seta presiunea operationala la 1.0 bar;
- colectezi mapele B/G in mers, conform manualului STAG;
- verifici mapele (trebuie sa se suprapuna aproximativ) si deflectia (trebuie sa se incadreze intre -10% - +10%), eventual mai efectuezi mici corectii asupra multiplicatorului (conform manualului).
Succes!Ex-loganist Prestige 1.6 16v
Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i
Comment
Comment