Ala este bonul de la ITP.Ma interesa sa vad graficul cum functioneaza sonda lambda la relanti.Uite cum merge la mine,stft oscileaza dupa sonda vreau sa vad daca este normal asa sau nu.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Daca te uitat mai atent vedeai valoarea la lambda care este 1.000
Eu al sonda cu 5 fire pre cat si 4 fire post cat, nu stiu cum este la dacia.
Some of the most common Fault Codes (DTC's) pertain to fuel trim (rich mixture, lean mixture, etc.) Here is an explanation of fuel trim and what it does for us. The ECU controls Air/Fuel mixture in order to maintain power, efficiency, and emissions. A/F is expressed as either a ratio (14.7:1 for example) or as a Lambda value. With iso-octane ("ideal" gasoline), Lambda of 1.0 is equal to 14.7:1 A/F. This is known as "Stoichiometric", a condition where there is a perfect balance between oxygen molecules and the various hydrogen and carbon based molecules in petroleum. With the oxygenated gasoline that most of us use, actual A/F ratio of 15:1 is closer to stoichiometric.If Lambda is greater than 1.0, then there is a surplus of air and the engine is running lean. If Lambda is less than 1.0, then there is a surplus of fuel and the engine is running rich. It should be noted that the ratios are mass-based, not volume-based.
De la 3.11 insa nu prea este relevant.
Asta este la slk vechi
Comment
-
Pentru diagnoza am das/xentry c3 multiplexer scula folosita de dealer in trecut acum au c4.
La tine ar trebui sa incerci altceva, mergi doar pe benzina un rezervor si dupa aia vezi ce valori ai.
Daca pe benzina ajungi la 0% ltft inseamna ca totul este ok, senzori, injectoare etc.
Dupa aia incearca pe gaz si vezi ce poti sa faci, daca pe benzina ai 0% si pe gaz nu poate fi reglaj prost SAU instalatia proasta, injectoare obosite sau mai stiu eu ce.
Comment
-
@matache2000
Uite valorile la mine, la ralanti si acceleratie ( pe loc in neutru )
Comment
-
Originally posted by matache2000 View Postmatache2000
Avansat
Join Date: 27-10-2013
Location: bucuresti
Motorizare : 1.4 8v GPL
La Renault LTFT merge pana la +/-40% fara sa aprinda martorul ,sunt motoare mai dinamice,eu merg pe gpl +/-15% in functie de reglaj(calitate gpl) LTFT 0% la motoarele astea este imposibil in condtitii normale
Danger, do not bewilder leave.
With renault sirius ecu is the LTFT normal position not at 0%, but by +30%.
Reset LTFT with DDT2000 or CanClip = 0%.
Then drive on gasoline.
LTFT regulates at + 30%.
Now adjust GPL without altering the LTFT .Last edited by eastcowboy; 7 October 2016, 06:11.
Comment
-
If you drive on gasoline the LTFT you see, that he at about 30% LTFT is balanced.
Standard conversion to 0% systems, for example valeo ecu in duster.
vfqtd4.jpeg
Special conversion by sirius ecu at mpi motors
vf4dr.jpeg
Comment
-
Originally posted by matache2000 View Posti860 eu ma refeream la softul de diagnoza ca nu este exact nu la masina ta LTFT este ok +/- 10% ,peste aceasta valoare apar probleme .
eastcowboy where did you read that with LTFT +30%(166) ,it is to lean.
Asa se zice +/-10% este ok, insa daca se poate cat mai aproape de 0% ( ideal ) de ce nu. Asta in teorie inseamna performanta si consum cat mai apropiate de benzina.
Poate face cineva lumina la afirmatia asta:
"Revenind, dupa aceasta mica paranteza care speram sa-i lamureasca pe scepticii care fug de GPL, spuneam despre faptul ca ideea conform careia un motor pe gaz atinge temperaturi mai ridicate este gresita. Da, arderea se face mai bine si mai complet, dar asta nu inseamna ca temperatura motorului este mai mare."
Eu credeam ca temperatura in cilindru pe gpl este mai mare ca pe benzina...
http://www.*******.ro/ghidul-soferul...ate-23660.html
Comment
-
Va salut. Cer ajutorul vostru pentru o calibrarea cat mai corecta a unei instalatii de gaz AGC Compact montata pe un Audi A4 2.0i 96 kW automat cu rampa de injectie Valtek cu duze de 2.
Montajul l-am facut la supergaz constanta cat de cat multumit dar sunt foarte dezamagit de calibrare unde mi-a spus lasa asa ca "merge" .... Dupa 2-3 reglaje facute de montator, masina la 3500 rpm incepea sa dea in nas si din cand in cand pulsa sonda in bord. Mersul pe benzina este foarte bun deci se exclude varianta ca motorul are probleme.
V-am atasat mai jos calibrarea facuta de montator si dupa cea facuta de mine.
Am cateva intrebari :
1. De ce mutiplicatorul s-a dus asa sus ? La montator peste 1.8 la mine pana in 1.8. Cat de grav este daca depaseste 1.6? Sa fie prea mica duza ? Ar fi mai bine de 2.1-2.2 ? Presiunea gazului prea mica?
2. Timpii de gaz de ce sunt asa mari fata de cei de benzina ? aproape dublu. E in regula asa ceva ? Pe aici pe forum ma uitam ca majoritatea au timpii destul de apropiati gaz-benzina.
3. Calibrarea pe care am facut-o eu am reusit sa suprapun cat de cat gazul cu benzina. Este oke acel grafic ? Precizez ca dupa calibrarea facuta de mine imediat s-a aprins check-ul cu un amestec sarac desi hartile se suprapun.
4. Ce alte probleme mai gasiti in reglajele atasate ?
5. Este in regula ca atunci cand depaseste 3000 rpm timpii de gaz se duc in jur de 28 ms desi graficul e facut pana in 15 ms ?
In momentul de fata cu reglajul facut de mine merge mai bine dar cu sonda aprinsa si putere lipsa dupa 4000 rpm (se tureaza dar nu trage).
Va multumesc anticipat.Attached FilesLast edited by LexDeeJay; 8 October 2016, 17:05.
Comment
Comment