Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trebuie rereglata instalatia gpl dupa fiecare schimbare de filtre?
    multumesc pentru raspuns(uri)

    Comment


    • #iscusit
      nu trebuie!

      Comment


      • Originally posted by moog View Post
        Intrebarea corecta era: eu am xxxx care dreacu e softul ?
        Landi Renzo evo

        Comment


        • Pt. EVO ai nevoie de cel putin Omegas 3.xxx cum am scris mai sus.
          Dar ce este pe piata e numai diagnostic fara reglaje...din pacate...
          Generatorul de cod se pare ca nu e...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Originally posted by nicu001 View Post
            #iscusit
            nu trebuie!
            multumesc frumos

            Comment


            • Salutare. De ceva vreme ma chinui sa reglez instalatia agc compact pe un A4 2.0 96kW automat. Am schimbat rampa valtek cu una hana h2001. Pentru inceput am pus duze de 2.4mm cu o presiune de 1.3 bar. A urmat calibrarea ca la carte, multiplicatorul ducandu-se in jur de 1.1 Colectat harta benzina dupa trecut pe gaz cu mici modificari la multiplicator. Hartile s-au suprapus, verificat stft si ltft avand valori foarte apropiate ca mersul pe benzina. Problema era ca dupa 4800 rpm imi dadea in nas. Cu cat ma apropiam de 4800 rpm vedeam cu stft se ducea spre 25% iar timpul de injectie crestea din ce in ce mai mult de la 18ms spre 24ms moment in care ecu benzina cerea timpi si mai mari (28-32ms) intrand injectoarele in full open. La mersul pe benzina in forta timpii de injectie sunt de 20ms. Am hotarat sa las injectoarele fara duze avand orificiu de 3mm iar presiunea sa o scad la 1 bar. S-a facut din nou calibrare si ajustare la multiplicator. Hartile s-au suprapus, stft si ltft fiind in limite. Problema tot persista cu full open dar la o turatie un pic mai mare 5200 rpm. Am hotarat sa intervin cu modificari la multiplicator si harta in fuctie de rpm. Am reusit sa le reglez astfel incat sa nu mai dea in nas dar merg pe un amestec mai bogat stftul stand intre -10% si -15% in forta. Timpii de injectie la mersul pe gpl atunci cand e in sarcina au scazut la 15-16 ms fata de 20 ms cat cerea la mersul pe benzina dar in stilul asta hartile nu se mai suprapun. Masina merge super bine acum dar e mai mereu pe amestec bogat. Este oke sa o las asa ? Poate imi scapa mie ceva, se poate sa o reglez la timpii de injectie pe care ii cere la mersul de benzina ? Care este deschiderea maxima pe care o suporta injectoarele hana pana sa intre in full open ? Sa incerc si cu o presiune de 0.9 bar ?
              Attached Files

              Comment


              • PS : Filtrele sunt schimbate.Ma gandesc ca poate reductorul Vito nu are destul debit pt motorul asta. Mi se par cam mari caderile de presiune in forta. La presiunea de 1.3bar aveam o cadere pana la 0.7bar iar acum la presiunea de 1 bar scade la 0.6 bar.

                Comment


                • Pe Alexys nu prea l-am vazut in ultima perioada pe aici...
                  Putin probabil sa mai gasesti pe cineva prin zona care sa iti raspunda pertinent la problema ta...
                  Eu ti-am dat solutii la problema ta...partial vad ca le-ai aplicat.
                  Mai departe nu ai decat o varianta... sa activezi strategia functie de turatie/incarcare...
                  Ultima ta intrebare denota ca ai scapari apropo de cum functioneaza instalatia GPL...
                  Ce treaba au injectoarele cu timpul max de injectie la full open ?
                  Nu injectoarele dicteaza asta ci turatia motorului...
                  "Strategiile" de management injectie in anumite momente tocmai de asta s-au inventat...
                  Pentru cazuri mai speciale ca tine...
                  Motor mare, cutie automata, si cerinte mari de la motor...
                  Leaga-ti firul de turatie si rezolva problema...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Eu merg cu duze de 3mm si presiune de 1.45-1.5, caderea in kick down este foarte mica.
                    Reductor kme gold. La tine sas nu fie la limita vio. Si eu am cutie automata si motor mare.
                    Masina merge perect pe gaz pana la 6200 pe rosu insa, eu o am setata sa treca pe benzia de la 5000 rpm.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Mii de multumiri pt explicatii si sfaturi moog. Am rezolvat si cu strategia de combustibil, am luat semnal de pe bobina si setat peste 5000 rpm sa treaca pe benzina. Acum pot spune ca sunt 100% multumit.

                      Comment


                      • Vezi ca nu a durut ?
                        Daca o faceai de acum vreo citeva saptamini nu mai plangeai pe aici
                        Utilizare placuta...
                        Ba englezule tu ai dita vaporizatorul
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Buna ziua
                          Am o problema cu conectarea la o instalatie Stag 4 plus si de asemenea un Stag 200, ambele puse de AGR ( Sibiu), prima de 3 ani pe o SuperNova si a doua de 6 luni pe logan II E6. Desi am cumparat o interfata ce pare a fi originala, nu a vrut sa se conecteze. Cind am intrebat la cei care au montat-o, au spus ca accesul este parolat si ca degeaba am interfata ca fara parola (care o au numai cei care monteaza) nu voi putea sa ma conectez. Este adevarat?!!!!!. Sau sunt dus cu presul. Multumesc.

                          Comment


                          • Caută pe cineva care nu e bătut de laptop
                            Regional settings prin Europa...
                            Pres e mult spus
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Deci, din cite am inteles, problema este din laptop/regional settings ( nu este prin europa). Se poate, la asta nu m-am gandit. Verific foarte usor. Multumesc moog.

                              Comment


                              • Sa trăiești...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google