If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@AMDx64,
Ai multiplicatorul si presiunea mari. Probabil ai duze foarte mici, ai idee ce duze ai? La 105 cai ar trebui sa ai duze de 1.9-2.0 mm.
Dar de mers, cum iti merge si ce consum ai?
@AMDx64,
Ai multiplicatorul si presiunea mari. Probabil ai duze foarte mici, ai idee ce duze ai? La 105 cai ar trebui sa ai duze de 1.9-2.0 mm.
Dar de mers, cum iti merge si ce consum ai?
ce-i drept ca azi dupa ce am dat autocalibrarea mi-a aparut mesaj ca duzele sunt mici, dar inainte am mai dat autocalibrare si nu imi apareau mesaje de genul (aveam presiunea setata la 1,9) - sa fie infundata rampa de injectie?
legat de consum, depinde de unde alimentez, daca alimentez de la luk oil fac maxim 400 km (acum 1-2 ani faceam cam 460km- ori fac baietii ceva la gaz, ori mi-a crescut consumul asa subit) cu un plin de 41L mixt, iar daca alimentez de la gazprom fac aproximativ 450-470 km mixt
ca si probleme, cand sunt temperaturi sub 0 grade la trecerea pe gpl moare motorul in mers
Presiunea de 1.9 Bar este extrem de mare. Ar trebui ca presiunea de lucru sa fie intre 1.0 si 1.2 Bar. Si 1.34 (1.29 la autocalibrare) este cam maricica. Multiplicatorul ar trebui sa porneasca de la intre 1.2 si 1.4 si sa coboare la ~1. La tine pleaca de la >2 si coboara la 1.6. La ture mici nu e problema (asa mare) dar la ture mari ti se vor suprapune pulsurile de injectie.
Parerea mea e sa schimbi duzele cu cele recomandate pentru puterea motorului tau, dar nah...poti astepta reply-uri si de la alti colegi care se pricep mai bine.
Cat despre infundat, ai schimbat filtrele la timp? Reductorul l-ai desfacut vreodata pentru revizie? Si daca da, cum arata inauntru? Daca reductorul avea vreo depunere, e posibil ca si injectoarele sa aiba depuneri. Dar nu te alarma cu asta deocamdata.
Presiunea de 1.9 Bar este extrem de mare. Ar trebui ca presiunea de lucru sa fie intre 1.0 si 1.2 Bar. Si 1.34 (1.29 la autocalibrare) este cam maricica. Multiplicatorul ar trebui sa porneasca de la intre 1.2 si 1.4 si sa coboare la ~1. La tine pleaca de la >2 si coboara la 1.6. La ture mici nu e problema (asa mare) dar la ture mari ti se vor suprapune pulsurile de injectie.
Parerea mea e sa schimbi duzele cu cele recomandate pentru puterea motorului tau, dar nah...poti astepta reply-uri si de la alti colegi care se pricep mai bine.
Cat despre infundat, ai schimbat filtrele la timp? Reductorul l-ai desfacut vreodata pentru revizie? Si daca da, cum arata inauntru? Daca reductorul avea vreo depunere, e posibil ca si injectoarele sa aiba depuneri. Dar nu te alarma cu asta deocamdata.
Vaporizatorul l-am desfacut si i-am inlocuit garniturile (am achizitionat kitul de revizie) - nu era mizerie de speriat in el (aveam cam 45 000 de km facuti cu el))
Filtrele + kitul vaporizator au aproximativ 10 000 -13 000 km
Presiunea era enorma la 1.9...
Reglaj/montaj aiurea...
Ai schimbat kitul degeaba...AT-09 tine peste 100k fara probleme in regim de taxi...
Nu va mai jucati cu multiplicatorul dupa caliubrare...o sa va dea cu virgula...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Salutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
- reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
- am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
- am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)
Salutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
- reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
- am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
- am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)
Pune presiunea la 1.2 Bar si da-i o recalibrare. Incearca sa recalibrezi cand e apa la 90 de grade. Actuala ta calibrare e cu gazul la 20 de grade, cam putin....sa fie la 40 macar.
Pune presiunea la 1.2 Bar si da-i o recalibrare. Incearca sa recalibrezi cand e apa la 90 de grade. Actuala ta calibrare e cu gazul la 20 de grade, cam putin....sa fie la 40 macar.
Antigelul era la 80-90 de grade, interventia am facut.o dupa un drum de 60 km, eventual sa fac diametrul la diuze mai mare?
Hm, ciudat. Ai gas temperature at calibration 20 de grade, dupa 60 de km trebuia sa ai mai mult. In fine. Eu as incerca cu o presiune de 1.2 Bar inainte sa maresc duzele. Duzele, odata marite, asa raman. Pe cand presiunea de 1.2 o poti cobora ulterior . Intelegi ideea.
Temperatura gazului este data de temperatura antigelului, ecu gpl masoara temp antigelului utilizand senzorul infiletat in vaporizator, mai este si alt senzor doar pt temperatura gazului?
Corect, temperatura gazului si a antigelului sunt in stransa corelare. Doar ca, senzorul care este infiletat in reductor citeste temperatura reductorului - care este data de antigel (de fapt este putin mai mica, o parte din caldura se pierde pentru vaporizarea GPL-ului. De exemplu, la mine cand ajunge apa la 40 de grade, GPL-ul are 12 grade.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment