Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am un Audi A4 cu motor 1,6, aspirat. Am montat GPL pe el acum un an. Tomasetto cu STAG 200 plus. Mergea foarte bine, dar consumul destul de mare. Un 12,7 mixt. Am hotarat sa fac reglajul singur. Am citit mai mult de jumatate din forum si am aplicat ce am inteles eu. Am facut update de firmware de la ultima varianta de soft de pe site-ul polonezilor. Atasez hartile si setarile. As dori o parere si un sfat, daca considerati ca mai trebuie modificat ceva. Multumesc anticipat.
    Attached Files

    Comment


    • În sfârșit am găsit o aplicație Landi Renzo Omegas în care să funcționeze toate funcțiile și pe instalații Omegas Evo instalate începând cu 2014. Urmăriți pașii de aici https://m.youtube.com/watch?v=M_8KLABaG1o
      Am instalat driverele FTDI pe windows-ul gazdă și vmware player. Nu este greu dacă ai ceva cunoștințe PC și traduci ghidul din portugheză ��. Mai întâi instalați pe windows-ul gazdă, pe laptop, o aplicație Omegas v4 sau v3 și dacă merge, va funcționa și în mașina virtuala windows xp din arhivă descărcată.
      Last edited by alexander234; 29 January 2018, 22:08.

      Comment


      • Intr-adevar functioneaza cu vwmare , multumesc @alexander234 de pont.

        Comment


        • Salutare baieti, de joi sunt posesorul unui Logan 2 din 2013, 1.2 16V cu vre-o ~73000 de km. Intentionez sa mut gazul de pe un Fiat Punto din 2006, un stag 200 Plus montat de mine acum 2 ani de zile de nou. Nu are multi km instalatia de GPL de pe Fiat, undeva sub 7000 de km.
          Se pupa "ok" stag 200 Plus cu un Logan 2 din 2013, 1.2 16V ?!
          Unde am montat instalatia pe fiat acum 2 ani de zile mi-au spus ca merge, nu or sa fie probleme, doar cu martorul "check" care o sa se mai sprinda si o sa se mai stinga din cand in cand. Am citit pe aici si ma sperie ca alti colegi au avut probleme cu "check"-ul si implicit cu ESP-ul si nu stiu ce sa fac...
          Mentionez ca am mai avut un Hyundai Accent din 2007 cu GPL tomasetto stag 200, si in 3 ani cat am avut masina am facut peste 130000 de km fara probleme mari cu instalatia de GPL.
          Last edited by PrietenCuTine; 11 February 2018, 16:15.
          sigpic

          Comment


          • Merge cu niște injectoare mai bune...
            Fără check aprins etc...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Acum am pe fiat (masina de pe care o sa mut gpl-ul, un stag 200 Plus) injectoare valtek, da nu ma insel. Cele rosii. Sunt ok, sau ar trebui schimbata rampa de injectoare, pentru Logan 2 1.2 16V ?!
              sigpic

              Comment


              • Nu era greu de presupus ce ai deja...
                AC W 01...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Zenit Pro OBD o arde-n figuri

                  Salutare!
                  Am nevoie de un pic de ajutor - de ceva vreme (cam de-o lună) instalația GPL a început să facă figuri: trepidații la relanti, check aprins (misfire în cilindri), erori motor. Pe benzină totul ok. Instalația este Zenit Pro OBD, reductor Vito, cam 65000 km, filtre schimbate de curând.
                  Detalii: pornire ok, trece pe gpl la 30 de grade, merge ok până pe la 60-70 de grade, apoi încep trepidațiile. În sarcină merge bine pe gaz.
                  Softu' zice-așa:
                  - la relanti MAP este instabil, dacă pe benzină stă la 0,31 , pe gpl se duce la 0,4 - 0,6 , cu cât este motorul mai cald, cu atât este mai instabilă presiunea în galerie;
                  - OBD-ul dă cu minus sistematic, amestec bogat;
                  - timpii de injecție o iau razna de tot, în sus, apoi în jos, încep trepidațiile și pe un cilindru sau chiar doi nu mai am injecție (din ECU benzină), iar în scurt timp se oprește singur motorul - dacă nu se oprește trebuie să-l opresc eu, că nu mai merge cum trebuie, chiar dacă-l trec pe benzină;
                  - presiunea gpl scade invers proporțional cu temperatura apei - la 30 de grade este 1,3bar, la 80 de grade coboară pe la 1,15-1,18bar;
                  - erori nu arată softul Zenit Pro.
                  După mai multe ipoteze și recalibrări, cred că trebuie schimbate membranele la reductor. Bănuiesc că bagă gaz în galerie pe la ștuțul de vacuum.
                  Orice idee mi-ar fi de ajutor. Mulțumesc.
                  Ex-loganist Prestige 1.6 16v
                  Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i

                  Comment


                  • Am o instaltie Zenit Pro OBD dar cu reductor Gurtner.
                    Eu când am avut probleme cu presiunea marita, a fost din cauza furtunului de vacuum care vinde din senzorul MAP si duce in galeria de admisie ,tragea aer pe undeva si aveam presiunea de 0,60 bari ,dupa ce am cumparat furtun de 4mm si l-am inlocuit pe cel vechi si-a revenit presiunea la aproximativ 0,35-0,40 bari (relanti) ,in mers mai scade si la 0,25.

                    La tine legatura calulatorului de gaz cu OBD-ul masinii se face prin mufa sau firele sunt lipite de firele mufei OBD ?
                    Last edited by 77sky; 6 April 2018, 11:03.

                    Comment


                    • @iuli78
                      Am verificat furtunasul de vacuum - este întreg, dar cam miroase a gaz.
                      Legătura cu OBD este prin fire, mufa fiind liberă.
                      Mulțumesc pentru precizări. Am comandat azi kit-ul de revizie pt. reductor.
                      Ex-loganist Prestige 1.6 16v
                      Mai nou, franțuzist: Peugeot 407 2.0i

                      Comment


                      • Probabil masina mea este prea veche (2000) pentru a fi recunoscut OBD-ul de catre calculatorul de gaz.

                        Eu folosesc pentru instaltia Zenit Pro OBD programul Zenit Pro 2.10 ,din pacate am folosit versiunea asta de la inceput si a cerut sa faca un update de firmware calculatorului de gaz la ultima versiune 01.06-05.06.2017 , si nici nu merge sa pun o versiune mai veche de firmware sa vad daca recunoaste OBD-ul masinii.

                        La mine cand aveam presiunea marita nu puteam face harta de gaz pentru ca nu culegea informatii de la jumatate hartii in jos de la calibrare/linie .

                        Inca nu am reusit sa ii dau de cap programului la sectiunea calibrare /adaptive map cand ii dau pe auto adat. zice ca nu sunt suficiente probe de benzina cu toate ca isi ia informatii despre benzina si gaz la sectiunea Linie.

                        Comment


                        • Am o instalatie gpl cangas, pe unde pot cumpara interfata gpl si soft?

                          Comment


                          • De la turci sau te duci la Buzău cu sarumana
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Imi cer scuze ca postez aici, tatal meu are logan, eu am un golf 4 1.6 16v azd si am probleme de la gaz, imi aprinde check-ul si dimineata nu porneste la prima cheie decat daca este foarte lunga. Eu am vcds si sterg mereu erorile dar dupa un anumit numar de km, se aprinde iar. Eu asa am cumparat masina, cu aceasta instalatie turceasca pe ea. Am inlocuit filtrele la gaz, membranele vaporizator-ului. Am fost la buzau, la cangas pentru calibrare, i-am explicat omului situatia, a facut cateva reglaje pe loc, cu motorul pornit si atat. Cum am plecat de acolo, in maxim 10km, mi s-a aprins iar check-ul in bord. Am si intrebat daca au interfata de vanzare si au spus ca nu. Am cautat peste tot, pe internet, aliexpress, ebay, nimic.

                              Adaug erori.
                              16556 - fuel trim bank 1
                              P0172 - System Too Rich, Bank 1- Intermittent
                              16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold.

                              Si inca ceva in vcds la meas blocks group 032 adaption idle- am -15 si cand sterg erorile, revine la 0.
                              Last edited by Madalinrm; 5 March 2018, 00:31. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Ai amestec prea bogat...
                                Acum de vazut pe ce... de la gaz sau benzina...
                                Ai o problema maricica...AZD ul in general face fite la calitatea benzinei...
                                Iar gama VAG (vw, Audi etc) e sensibila la amestec...+-15%...la Dacia ii dai numai aer nu da eroare...
                                Suna si vb...dar trebuie sa sapi tare pe net poate gasesti softul ...interfata s-ar putea sa mearga de la Fratelli...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google