Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, am o instalatie stag 200+ pe o skoda octavia 2 motor 1.6 mpi azi după a 5-a vizita la service deoarece consumul era mare mi s-a schimbat plămânul pe motiv ca acesta ar fi de vina,s-a date autocalibrare și după 15 km rulați pe gpl am obținut. Deci ajutor!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Sună și vorbim.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • 'Mare' om. 'mare' caracter
          multumesc lui moog pt ajutor.

          Comment


          • Mulțumesc pentru apreciere
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • milano asta ma dispera... schimbat rampa injectoare gpl de la matrix la valtek T30, senzor presiune pus in scurt. Am fost la Pitesti la Radu si dupa ce sa uitat la ea si a pus un senzor presiune alt model decat aveam eu a a juns la concluzia ca nu ajunge suficient gpl la motor si senzorul comuta pe benzina... oare valtek face fata la motorul de 88kw? Radu a zis ca trebuie schimbat vaporizatorul milano cu alceva. Ce ar merge pus ce model? si trebuie sa modific si in certificat inmatriculare. astea dunt erorile.
              Last edited by ionutz b; 13 July 2019, 17:47.

              Comment


              • eroare 1.jpg eroare 2.jpg

                Comment


                • Am reglat-o si apoi am alimentat, plinul la 10 m de service, apoi am ajuns la Craiova, am alimentat din nou si a iesit 7,5 la suta si am mers tare. . Apoi, peste 3 zile am mers pe exterior 100 km si dupa cateva zile 40 oras am alimentat din nou aceeasi statie si 13,5 la suta. Diferenta mare la consum.
                  Last edited by 77sky; 13 July 2019, 19:13.

                  Comment


                  • Dacă te decizi să schimbi vaporizatorul, nu schimbi nici un certificat de înmatriculare, stai liniștit. Într-adevăr, e cam mare diferența. Vezi și cum măsori consumul: metoda de la plin la plin e cea mai precisă. Contează cică și momentul când alimentezi: dacă e frig afară, gazul e mai dens și-ți întră mai mult și-ți iese consumul mai bun.

                    Cât de vechi e vaporizatorul? La un a anumit nr. de km îi trebuie schimbate membranele. Antigelul să fie curat, să nu ai mâl.

                    Comment


                    • Instalatia de racire am curatato de 2 ani (in 2 ani am mers cam 20 de mii, e antigelu foarte curat). Am mers cu acest vaporizator cam 150 000, mi sa spus sa nu schimb membranele pentru ca e carcasa veche si se rupe ceva prin el sau membranele noi sunt proaste si scapa gaze.... mai bine unul nou si cum de milano nu mai gasesc trebuie alt model. consumul lam facut plin pe plin si cam pe la pranz am alimentat mereu. dar dao incolo de temperatura ca e diferenta aproape dubla consum mare. voi schimba vaporizatorul cu consumul asta nu prea imi convine.

                      Comment


                      • Din ce stiu poti pute vaporizator de Fratteli, e pe aceeasi licenta... Dar cred ca tot trebuie sa te duci la RAR...
                        Vezi si conductele sau senzorul de temp....in mers scade sub 20grd ceea ce nu e normal....Vaporizaturul sigul nu mai lucreaza cum trebuie , nu compenzeaza in acceleratie... de aia ai eroare de full open, presiune prea mica...

                        Din kkt bici sa mai si pocneasca dupa 150k nu se poate...

                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Multumesc Paul! Un om extraordinar! Voi lua alt senzor presiune si alt vaporizator sa mearga odata ca mam saturat de reparat.

                          Comment


                          • Problemele mele nu sau rezolvat....schimbat rampa matrix cu una valtek tip30 apoi imi dadea eroarea ca nu mai poate vaporizatorul si lam schimbat si pe acela cu tomasetto alaska , pus si senzor presiune functional si mam apucat de reglat, am fost ajutat si de Paul si de alti colegi ...dar tot imi da eroarea de petrol injectors full open..( nu baga gpl suficient). cand am montat rampa prima data parca sa comportat mai bine... am citit pe net ca are timpi de deschidere si inchidere foarte mari si dupa un timp devin si mai mari si nui recomandata pentru motoarele cu 16 valve si cred ca deaceia face figuri.. Am verivicat si conducta de cuplu de la cap la cap nui turtita. Dupa ultimul reglaj la specialist mia scos consum de 11,85 % (130km exterior si 40 interior). inante cu matrixul scoateam Craiova-Bucuresti , 5 persoane si bagaje 8 si ceva sub 9. Nu stiu ce sa fac sa incerc cu o rampa cu timpi de reactie mai mici? Orice sfat e binevenit. va multumesc!

                            Comment


                            • Suna si iti desenez...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Am vazut ca aici sunt oameni priceputi.Am nevoie de un hex de landi renzo Omergaz Plus ae 203072g34.Nu stiu de ce s-a sters cand am incercat sa calibrez cu Plus max 2010.am incercat sa apelez la cateva service-uri dar.....nu prea stiau ce sa faca sau de unde sa ia firmware-ul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google