Salutare la toata lumea o intrebare, detin un logan 2 1.2mpi cu gpl landi renzo din fabrica, insa in ultima vreme instalatia a vam ffacut probleme, imi puteti spune de unde as putea sa cumpar o interfata pt diagnoza precum si softul necesar , multumesc de ajutor
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Buna seara! Probleme din nou cu gpl, dupa un reglaj facut la servis in vara masina a mers bine , doar cand trecea pe gpl daca era pe loc se oprea motorul trebuia sa o tin din acceleratie cateva sute de metri sau un minut, in mers sau sarcina tragea nu erau probleme. aveam temperatura de trecere la 40 dar trecea foarte greu si asta seara am dato la 30 iar cand a trecut pe gpl pe loc fiind masina la relantiul fructua foarte rau si trebuia sa o spritui si asta pana aproape sa ajunga apa la motor la 90 grade. Dupa ce a ajuns la 90 a mers foarte bine. Asta seara am mai observat o chestie pe benzina pana sa treaca pe gpl imi arata curentul de incarcare in softul gpl de 14 si ...volti iar cand a trecut pe gpl si avea fluctuati nu a trecut de 13v... Mam uitat si in pozele vechi de asta vara si tot aceasi problema cu voltajul. dupa ce sa incalzit motorul nu mai mam uitat la voltaj ca ma enervat si am abandonato. De unde ia aceasta valoare de la alternator sau .... pot tine cont de ea sau. va multumesc. precizez rampa valtek noua, vaporizator tomasetto nou..Attached Files
Comment
-
ma puteti ajuta cu un sfat ceva.
Comment
-
Buna seara!
Sarbatori fericite va doresc!
Dar am si eu o problema
Am un Suzuki SX5 motor 1.5 benzina cu 215.000 km de la 105.000 km instalatie Stag 4 Q-box
Astazi am pus laptopul pe instalatie si-a facut un update la controler am incercat sa fac o recalibrare dar nu ma lasa(foto) pt ca este prea mare presiunea de gaz. Se blocheaza la un punct si nu mai face autocalibrarea.
Este ceva infundat sau trebuie curatat??? Sau schimbat!
In fara de filtrele gpl pe care le schimb de fiecare data cand schimb uleiul(10.000 km) nu am schimbat sau curatat nimic.
Masina merge bine nu am nci o problema dar sa nu dauneze in timp instalatiei??
Multumesc anticipat pentru sfaturi! atasez citeva screen
Comment
-
Originally posted by AMDx64 View PostSalutare, revin cu un update, am facut urmatoarele:
- reglaj presiune gpl la ~ 1 bar
- am inlocuit filtrele gpl (vezi foto cu depuneri ~ 13 000 km)
- am verificat duzele si erau de 1,75 mm, le-am ajustat la 2 mm cu un burghiu (duzele de 1,75 erau cele puse de montatorul autorizat)
Am refacut calibrarea si rezultatul este in poze.
Recomandari?
Multumesc
Comment
-
-
Originally posted by dannek View PostBuna seara!
Sarbatori fericite va doresc!
Dar am si eu o problema
Am un Suzuki SX5 motor 1.5 benzina cu 215.000 km de la 105.000 km instalatie Stag 4 Q-box
Astazi am pus laptopul pe instalatie si-a facut un update la controler am incercat sa fac o recalibrare dar nu ma lasa(foto) pt ca este prea mare presiunea de gaz. Se blocheaza la un punct si nu mai face autocalibrarea.
Este ceva infundat sau trebuie curatat??? Sau schimbat!
In fara de filtrele gpl pe care le schimb de fiecare data cand schimb uleiul(10.000 km) nu am schimbat sau curatat nimic.
Masina merge bine nu am nci o problema dar sa nu dauneze in timp instalatiei??
Multumesc anticipat pentru sfaturi! atasez citeva screen
Dacă mai scade încearcă calibrare după... Când e presiunea reală... Vezi și la cât a fost calibrata...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Buna ziua , am schimbat rezervorul GPL pentru ca expirase(model anterior Atiker 580/200/40 , model actual Atiker 600/200/42) la un service autorizat. Cei de acolo mi-au spus ca nu mai e nevoie sa trec pe la RAR , e suficient sa prezint la ITP hartiile in original date de service. Este adevarat sau am luat plasa?
Comment
-
Am redus presiunea dupa indicatiile lui SKF
Astazi am pus laptopul pe el a gasit eroarea din imagine. Nu prea am gasit pe la noi o explicatie la eroare
Dupa aceea am gasit un nou update la facut update si o recalibrare.
Oare sunt bune aceste update-uri cred ca la 2 luni baga unul nou???
multumesc!
Attached Files
Comment
-
Va salut ! Stiu ca aici este despre Logan, scuze dar am inteles ca aici se pricep cel mai bine pe GPL si calibrari.
Il rog frumos pe Moog sau altcineva priceput sa ma ajute daca se poate.
Am un Opel Astra J 1.4 100cp cu GPL Tomasetto + Ac Stag 300 Initial aveam presiune gaz 1.65 !
Am inteles ca ideal e undeva 1.20-1.30
Am slabit inbusurile la redactor dar mie frica sa le slabesc prea mult, iar azi 1 mai 2020 am marit duzele de la 1.5mm la 1.9mm. Si acum imi apare mesajul “nozzle too big” dupa calibrare.
Nu reusesc sa scad presiunea la gaz sub 1.48-1.5
Dupa autocalibrare, imi seteaza presiunea automat la 1.48 chiar daca eu setez manual.
Mentionez ca dupa marirea duzelor, map-ul a coborat f f mul, sub 1.
Am mers azi 70km pe benzina si 20 pe gaz si au iesit niste curbe dar multiplicatorul este din nou f jos de cand am marit duzele..
Intrebarea mea - cum scad presiunea la gaz si ce fac cu multiplicatorul de e asa scazut?
Comment
Comment