Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua si La multi ani !!!
    Am o vectra b din 97 cu motor 1,6-16v pe care am gpl tomasseto stag 200 montata in vara 2009. Interfata cumparata de la jagoman. Pana acum ceva timp motorul functiona foarte bine pe gpl, acum am un relantiu cam aiurea cu mici intreruperi, plafoneaza pe la 4000rot/min, iar la autocalibrare harta nu mai este cum era atunci cand functiona bine.

    Pe benzina merge foarte bine, relanti stabil fara nici un semn de balbaiala, inainte mergea mai bine pe gaz decat pe benzina.

    La limba engleza...... nu prea am fost asa ca daca se poate sa primesc ceva informatii in ROMANA ar fi ideal si as ramane indatorat. Multumesc.

    Primele 2 poze sunt actuale iar ultima este cu harta cand functiona bine.
    Attached Files
    Last edited by Radovan_eu; 2 January 2012, 12:00.

    Comment


    • salut @radovan_eu reglajul tau ar trebui sa arate cam asa la tine deflectia este exagerat de mare.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Stiu ca nu asa trebuie sa arate hartile dar cu ajutorul vostru poate reusesc sa rezolv problema. Dupa fiecare autocalibrare imi apare o atentionare cum ca am diuzele prea mici. Multiplicatorul meu sta mult prea sus fata de 1,1-1,6.

        Comment


        • Azi am reusit sa o stric de tot. Am dat un update la ecu, in timpul descarcarii mi-a aparut ,,ecranul albastru'' cu o eroare. A trebuit sa restartez laptopul pentru a-l putea folosi din nou. Din acel moment instalatia gpl nu a mai functionat, un led verde sta aprins permanent indiferent de ce i-as face. La pornirea softului din cand in cand imi aparea fereastra cu update ecu, pana la urma am reusit sa updatez cu versiunea 1.12.27, inainte aveam versiunea 1.8.25. Interfata se conecteaza partial la ecu gpl, imi da valori de temperatura, turatii, dar cand vreau sa dau autocalibrare imi apare o fereastra in care spune sa pornesc motorul. Dupa o perioada de timp mi s-a ars prima siguranta a gpl-ului de langa baterie, am pus alta si s-a ars foarte repede. Mentionez ca nu am umblat decat la soft nu si la fire.
          Stagul meu este fabricat inainte de noiembrie 2009 si trebuie sa folosesc programul de diagnoza AcGasSynchro v1.14.1.0
          Inainte de ,,ecranul albastru'' eram conectat la internet si la calculatorul ecu.

          Atasez poze cu eroarea si versiunea avuta si cea instalata.
          Attached Files
          Last edited by Radovan_eu; 2 January 2012, 21:59.

          Comment


          • Salut.
            Incearca si trece tipul motorului si datele complete.La configurare vehicol.
            Daca nu reusesti vorbeste cu jagoman si sigur te va rezolva[daca poate].
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • Datele masinii sunt in postul 181

              Comment


              • @Radovan_eu: am urmarit posturile tale si mi-as permite sa-ti dau cateva sfaturi: in primul rand nu te panica in legatura cu softul si cu eroarea din laptop pentru ca acea eroare se datoreaza windows-ului din calculator.sigur se va rezolva dupa ce vei reinstala versiunea cea noua.am patit-o si eu cu update-ul exact ca tine,dupa care am reluat operatiunea si merge fara probleme.ceea ce ma ingrijoreaza este multiplicatorul acela care sta destul de sus (1.8-2.2)urgent trebuiesc marite dusele de la injectoare asa cum am scris si in posturile anterioare pentru ca altfel o sa-ti mearga aiurea.temperatura de trecere de pe benzina pe gpl (mai ales iarna) trebuie sa fie intre 35 si 40 de grade,de preferat 40.si iti mai dau un sfat: trecerea pe gpl fa-o la 1600 de turatii (adica la pedala),nu la 600 cat ti-o recomanda programul.in primul rand masoara dusele injectoarelor si mareste-le la cel putin 2 mm.acum eu nu stiu cat masoara cele de pe masina ta,dar oricum sunt foarte mici,acesta fiind si motivul pentru care ai multiplicatorul atat de mare.la deflectie nici nu vreau sa ma gandesc ca sigur arata oribil la cat de sus sta multiplicatorul.deci...fugi cu dusele la marit si vb dupa. ps:intreruperile de care vb in postul 181 se datoreaza temperaturii scazute de trecere de pe benzina pe gpl.
                Last edited by leopardu; 2 January 2012, 23:34.

                Comment


                • pai din cate imi dau eu seama, s-a instalat versiunea noua de soft, aveam 1.8.25 si acu imi apare ca am 1.12.27. Problrma este ca imi arde siguranta si nu mai pot conecta ecu cu laptopul. Ce versiune de soft ai in ecu si de cand este ecu tau? Diuzele mele am inteles ca ar fi de 1,75 dar nu sunt sigur.

                  Oare de cat este siguranta imediat dupa plusul bateriei a instalatiei gpl? eu aveam de 7,5

                  Comment


                  • Daca ai avut initial firmware 1.8.25 nu ar fi fost voie sa incarci 1.12.x

                    a doua cifra reprezinta versiunea calculatorului a treia este versiunea de soft. Ar trebui sa incarci orice versiune 1.8.x dar mai bine ultima de 1.8 adica cu cifra cea mai mare din seria 1.8.x

                    Daca apesi pe butonul INCARCA acolo la update de soft, poti selecta versiunea pentru incarcat. De obicei est un folder cu firmware acolo unde s-a instalat si softul AC-GASSyncro.

                    Aceste lucruri sunt descrise minutios in MANUALUL de UTILIZARE disponibil de la producator.

                    Iata:
                    "2.12. Controller update
                    To update the controller it is necessary to connect the controller with a diagnostic program
                    and switch off the engine. Select from the main menu the option “Controller update”. On
                    the screen appears the window Controller update. The frame “Controller parameters”
                    displays information about the software version. Press the button “Load update” and select
                    the update file adequate to the PCB (board) controller version. The PCB controller version
                    is defined by first two digits of the version code i.e. the controller with the version code
                    1.6.18 has:

                     1.6 – board (PCB) controller version
                     18 – controller software version

                    For above example the update file should be marked 1.6.x, where x means version of
                    updated software.
                    Having loaded the update file press „Update”. When the update progress bar reaches 100 %
                    the controller will disconnect for a moment and then should connect anew. In the bottom of 12
                    the screen should be visible the new number of controller software version compatible with
                    the loaded update file.

                    If in the course of update occurs an error and there is no possibility of connection with the
                    controller, then it is necessary to (for the 19 firmware version and older):

                     Close the diagnostic program
                     Switch the ignition switch off
                     Disconnect the RS-232 interface from the PC
                     Start the diagnostic program (the program sends the message: no LPG
                    controller)
                     Connect the interface to the PC
                     Remove the main fuse an put it back (the LED at the switchboard
                    should come on)
                     Before the LED comes off press the button at the switchboard (the led
                    should come off)
                     Enter the options of controller update, select the update file and press
                    “Update”
                     When the update progress bar reaches 100 % the controller should
                    connect automatically to the diagnostic program.


                    (For the 20 firmware version and newer):
                    Diagnostic program will detect error at the controller update and after connecting with
                    controller will open controller update window. You should repeat update process once
                    again."


                    Deci teoretic ar trebui sa mearga "singur" update-ul caci ai avut initial versiunea 25 de la PCB 1.8

                    Daca nu, poti sa repeti ce este descris anterior adica ce am bolduit.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • Originally posted by jagoman View Post
                      Close the diagnostic program
                      Switch the ignition switch off
                      Disconnect the RS-232 interface from the PC
                      Start the diagnostic program (the program sends the message: no LPG
                      controller)
                      Connect the interface to the PC
                      Remove the main fuse an put it back (the LED at the switchboard
                      should come on)
                      Before the LED comes off press the button at the switchboard (the led
                      should come off)
                      Enter the options of controller update, select the update file and press
                      “Update”
                      When the update progress bar reaches 100 % the controller should
                      connect automatically to the diagnostic program.


                      (For the 20 firmware version and newer):
                      Diagnostic program will detect error at the controller update and after connecting with
                      controller will open controller update window. You should repeat update process once
                      again."[/I]
                      da, multumesc, abia acum am inceput sa deslusesc cate ceva.

                      Te rog foarte mult sa-mi traduci ROMANESTE ce ai scris mai sus ingrosat, Cu google translator nu e prea explicit, nu prea inteleg faza cu ledul aprins dupa ce scot siguranta.
                      Nu stiu cum ma voi conecta din nou daca mi se arde siguranta.

                      Comment


                      • Close the diagnostic program - inchideti softul de diagnoza

                        Switch the ignition switch off - opriti contactul/aprinderea

                        Disconnect the RS-232 interface from the PC - deconectati interfata de la PC

                        Start the diagnostic program (the program sends the message: no LPG
                        controller) - Porniti softul de diagnoza (programul va da eroarea: Calculatorul GPl nu este prezent)

                        Connect the interface to the PC - conectati interfata la calculator

                        Remove the main fuse an put it back (the LED at the switchboard
                        should come on) - scoateti siguranta principala si apoi reintroduceti (Ledul de la comutator ar trebui sa se aprinda

                        Before the LED comes off press the button at the switchboard (the led
                        should come off) - inainte ca ledul sa se stinga, apasati butonul de pe comutator (ledul trebuie sa se stinga dupa apasarea butonului)

                        Enter the options of controller update, select the update file and press
                        “Update” - intrati in soft la optiunile de update a calculatorului, selectati fisierul de update si apasati butonul UPDATE

                        When the update progress bar reaches 100 % the controller should
                        connect automatically to the diagnostic program. - Cand indicatorul de upgrade ajunge la 100% ar trebui sa se realizeze automat conexiunea intre softul de diagnoza si calculatorul GPL
                        Interfete instalatii GPL

                        Comment


                        • Originally posted by jagoman View Post

                          Before the LED comes off press the button at the switchboard (the led
                          should come off) - inainte ca ledul sa se stinga, apasati butonul de pe comutator (ledul trebuie sa se stinga dupa apasarea butonului)
                          Aici nu reuseam sa interpretez corect, MULTUMESC. Problema este ca becul ramane in permanenta aprins indiferent daca vreau sa-l inchid de la buton cu degetul sau din soft.

                          Nu stiu de cat sa pun siguranta ce se arde la instalatie, dupa cum am mai scris, siguranta era de 7,5 si dupa o perioada de eroare s-a ars, la fel si urmatoarea dar mult mai repede. As pune una de 10 dar mi-e frica sa nu ard ceva in calculator.

                          Comment


                          • Siguranta se arde si daca nu este pus contactul?

                            In cele descrise mai sus, nu apare ca trebuie repus contactul in timpul acestei incercari de update. Apare doar la inceput ca trebuie oprit contactul.
                            Interfete instalatii GPL

                            Comment


                            • Nu pot spune sigur daca se arde si cu contactul pus, chiar nu am bagat de seama, cand pun siguranta apar ceva scantei intre picioarele sigurantei si papucii soclului, scantei destul de mari ma gandesc eu.

                              Am sa cobor la masina in cateva minute si sper sa rezolv problema.
                              Spui ca ar fi trebuit sa raman tot la 1.8. xx, urmatorul update il am 1.8.27 descarcat in laptop, sa incerc sa-l instalez pe acesta?

                              Comment


                              • @Radovan_eu: eu am ecu dupa noiembrie 2009,asa ca folosesc ac gas syncro 8.1.0.1. Daca ai dusele de 1.75 este neaparata nevoie sa le faci macar de 2 mm.eu la 1.4 asa am facut. Daca nu faci asta nu-ti scade multiplicatorul,iar deflectia o sa arate aiurea. Cat priveste problema legata de sigurante,nu m-am confruntat cu asa ceva si nu am cum sa te ajut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google