am reusit sa introduc versiunea 1.8.27 dar se pare ca mai am o problema, nu mai functioneaza injectorul de gaz pe cilindrul 3, am schimbat mufele si furtunele de gaz de la inj 3 la 4 si invers iar eroarea se muta la inj 4, deci problema este din calculatorul gpl, imi este frica ca s-a ars ceva in el motiv pentru care s-a ars si siguranta. Deci, functioneaza pentru o scurta perioada de timp (cateva secunde) apoi apare eroarea. Are cineva varianta 1.8.25? Este cea pe care am avut-o inainte de update. Sper totusi sa fie din soft.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
1.14.1.0 este versiunea softului de pe PC,
iar
1.8.25 si 1.8.27 sunt versiunile de firmware a calculatorului GPL, sunt doua lucruri diferite.
Poti sa lasi 1.8.27, nu se va schimba mai nimica daca repui 1.8.25.
Incearca sa demontezi calculatorul de GPL, si da cu spray de contacte la mufele si pinii de pe calculator. Teoretic nu imi pot imagina sa se intample ceva HARDWARE de la un update gresit. Daca ar fi posibil ar fi atentionare expresa in manual.
Deci cred ca este o coincidenta pura.
Daca nu mai este sub garantie, desfa calculatorul gpl si inspecteaza si vizual placa sa vezi daca iti "sare" ceva buba in ochi. Daca este si ceva vizual, n-o chinui, cauta un electrician priceput, care sa identifice piesele defectate si sa le schimbe daca se poate. Poate asa o poti salva.
Dar intai vei mufele de la calculator. Daca sunt ok, si cum am scris nu mai e in garantie calculatorul, desfa-o sa vezi.
Intrebare: Cum era pozitionat calculatorul de GPL? Nu era din greseala cu mufele in sus?
Comment
-
Pentru zona Cluj, ma ofer sa va ajut sa va calibrati instalatiile bazate pe STAG (Tomaseto). Am peste 2 ani de experienta. Calibrarea o fac in mers, raportat la parametrii motorului in sarcina. Personal, pe un Lacetti 1.6 16V de 109 cai, am obtinut performante foarte bune, consum 8l gpl afara!! Contact PM sau mail pe gplcluj@yahoo.com
Comment
-
Inainte de a ajunje la serviciu am mers la un service gpl din Iasi sa vada si ei despre ce ar fi vorba. S-au uitat, au diagnosticat iar intr-un final au inlocuit ECU meu cu altul nou de la o masina ce era la montaj, rezultatul este acelasi, cu ambele ECU am aceiasi eroare, deci parerea mea si a lor este ca am undeva un fir , o mufa ce nu face contact bun. Maine ma apuc iar de desfacut, curios este ca nu am umblat deloc la compartimentul motor cand am facut updateul.
Deocamdata va multumesc pentru raspunsuri, cat despre diuzele de 1,75 pe care le am, mecanicul a zis ca ar trebui sa mearga fara probleme ceia ce pana acu ceva timp chiar asa era, motorul mergea si tragea foarte bine pe gaz.
Am desfacut si ECU meu sa ma uit asa la ochi dupa ceva dubios dar nu am vazut nimic suspect, asta inainte de a merge la service.
Originally posted by leopardu View Postversiunea 1.14.1.0.Last edited by Radovan_eu; 3 January 2012, 18:09.
Comment
-
-
Buna seara, vin in primul rand cu un SFAT. Sa nu umblati niciodata la surubul cu cap hexagonal pentru imbus cu siguranta, din cilindrul ce se afla in bobina injectoarelor VALTEK de la Tomasseto. Ele sunt calibrate pe un aparat special. Eu am umblat si am desfacut bucati rampa si am inversat bobinele intre ele, rezultatul a fost ca o bobina este cu problema, chiar s-a umflat ca sa zic asa si iesea greu de pe cilindru. Eroarea s-a mutat la cilindrul 1 unde era bobina 3. Deci problema mea era la o bobina, am cumparat alta bobina, am montat-o, nu mai da eroare in schimb nu mai merge aproape deloc pe gaz, mecanicul de la serviceul de unde am luat bobina a zis ca este din cauza ca am decalibrat injectoarele prin desfacerea cilindrilor. Am marit si diuzele la 2 dar nu am mai apucat sa vad rezultatul.
Acum sunt in cautarea unei rampe de injectoare. Revin pentru reglajele de finete dupa ce rezolv cu injectoarele. Sa aveti o seara buna.
Comment
-
Originally posted by Radovan_eu View PostBuna seara, vin in primul rand cu un SFAT. Sa nu umblati niciodata la surubul cu cap hexagonal pentru imbus cu siguranta, din cilindrul ce se afla in bobina injectoarelor VALTEK de la Tomasseto. Ele sunt calibrate pe un aparat special.
Comment
Comment