If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
TVstar, decit sa te stresezi nu mai degraba dai bancheta si ajungi direct la "destinatie" ?
Iei alimentare de pe bobina de la multivalva, treci eventual printr-o temporizare sa ma ramina 1-2 min alimentata cit mergi pe gaz si actionezi releul...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Pai ce treaba are motorul cu habitaclul?
Ai pompa in spate si butelia tot pe acolo...ai de tras un fir de la butelie, un releu si o masa...
Daca iti face figuri la trecere atunci merita temporizare.
Si sa nu uiti de releu cind faci autocalibrare )
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Compara consumul de acum pe gpl cu ce iti arata pe bord consumul de benzina. Daca reglajul e facut corect la acelasi stil de mers ar trebui sa-ti indice pe bord aproximativ acelasi consum mediu +/- 0.2 litri . Pe gpl vei avea in general consumul indicat de bord +20% .
Trebuie sa fi observat daca pe gpl e mai sprintena decat pe benzina. Daca se intampla asa sa fii sigur ca ti-a setat mai mult gpl decat trebuie. In general masinile pe gpl sunt reglate sa fie mai puturoase .Bafta
imi este lene sa trec firul de la motor in habitaclu ,oricum asa am de gand sa fac ,nu stiu daca mai este nevoie de temporizare dupa ce trece pe gaz.
In legatura cu problema ta ( cred ca ai facut prostia sa o pornesti direct pe gaz ) de a manca benzina in timp ce merge pe gaz : da-i o recalibrare pentru ca ti-a scazut presiunea in rampa. Si la mine a avut aceleasi simptome si o recalibrare a rezolvat problema .
Compara consumul de acum pe gpl cu ce iti arata pe bord consumul de benzina. Daca reglajul e facut corect la acelasi stil de mers ar trebui sa-ti indice pe bord aproximativ acelasi consum mediu +/- 0.2 litri . Pe gpl vei avea in general consumul indicat de bord +20% .
Trebuie sa fi observat daca pe gpl e mai sprintena decat pe benzina. Daca se intampla asa sa fii sigur ca ti-a setat mai mult gpl decat trebuie. In general masinile pe gpl sunt reglate sa fie mai puturoase .Bafta
Fac destul de des un drum de ~600km. Inainte de reglaj am facut acest drum cu viteza ~140km/h si schimbari mai agitate de viteza, consum BC 8.4%, consum real(calculat gol-plin-gol) 9.8%, masina era mai sprintena.
Dupa reglaje am facut acelasi drum "la consum", in bord aveam 6.8, in realitate 10,2 aproape si masina parca se cam chinuie.
In ziua reglajului am schimbat bujiile, iar acesta practic a fost facut pe graficele cu bujiile vechi. Poate influenta asta?
Pai prima data aveai ~reglajul bun...
La 140 nu cred ca ai vrea sa consume 6%
Eu ziceam 8 la un mers "uman" pina in 100-120...daca-i dai talpa ca disperatu' normal ca se supara si maninca si ea ca sparta )
daca treci de 3000-3500 rpm deja nu te mai gindesti foarte mult la consum...
Eu zic sa mergi citeva zile pe benzina, OBLIGATORIU- LTFT si STFT sint iesiti din mersul normal pe benzina, si dupa aia sa mai faci o reglare GPL.
Acelasi drum pe bezina dus-intors si mers ~130(3500rpm) am consum ~6.5%...
Ultimul drum a fost cat de "uman" se poate cu maxim 110km/h, asteptandu-ma la maxim 8% pe gaz si am avut 10.2%...
LTFT si STFT sunt corectiile pe termen lung si scurt din cate am citit. Avand in vedere ca am resetat clapeta de acceleratie cred ca ai dreptate si trebuie refacut reglajul.
Din proprie experienta, si a altora, pe GPL ai tendinta sa-i dai talpa "ca e ieftin"
Recomandat e sa mergi citiva zeci de km in regimuri variante sa-si revina corectiile si dupa aia sa faci reglajul...daca sint duse rau corectiile ai sa ai probleme cu pornirea la rece sau la cald depinde cum s-au dus corectiile
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Pai ce treaba am cu butelia ,eu vroiam sa aduc alimentarea la un releu din bobina ce se afla in compartimentul motor ,este vorba de acea bobine de la electrovalva de pe vaporizator acela care este incalzit apa de racire motor.sper ca m-am exprimat bine,salut.
"Domnu' Dan" da matale te scobesti in ... bagind-o printre picioare?
De ce sa tragi din fata in spate la pompa daca poti face acelasi lucru numai in spate?
Bobina de pe multivalva de pe butelie este comandata la fel ca aia din fata de care zici tu
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment