Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TVstar, decit sa te stresezi nu mai degraba dai bancheta si ajungi direct la "destinatie" ?
    Iei alimentare de pe bobina de la multivalva, treci eventual printr-o temporizare sa ma ramina 1-2 min alimentata cit mergi pe gaz si actionezi releul...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • imi este lene sa trec firul de la motor in habitaclu ,oricum asa am de gand sa fac ,nu stiu daca mai este nevoie de temporizare dupa ce trece pe gaz.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Pai ce treaba are motorul cu habitaclul?
        Ai pompa in spate si butelia tot pe acolo...ai de tras un fir de la butelie, un releu si o masa...
        Daca iti face figuri la trecere atunci merita temporizare.
        Si sa nu uiti de releu cind faci autocalibrare )
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Originally posted by moog View Post
          Diomet reglarea in mers e obligatorie. La 1.4 ar trebui un 10 oras si 8 extern maxim...
          Ce ar trebui sa urmaresc cand o regleaza? Cine imi poate recomanda pe cineva care sa faca un reglaj calumea in Bucuresti?
          FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90

          Comment


          • Compara consumul de acum pe gpl cu ce iti arata pe bord consumul de benzina. Daca reglajul e facut corect la acelasi stil de mers ar trebui sa-ti indice pe bord aproximativ acelasi consum mediu +/- 0.2 litri . Pe gpl vei avea in general consumul indicat de bord +20% .
            Trebuie sa fi observat daca pe gpl e mai sprintena decat pe benzina. Daca se intampla asa sa fii sigur ca ti-a setat mai mult gpl decat trebuie. In general masinile pe gpl sunt reglate sa fie mai puturoase .Bafta

            Comment


            • Originally posted by tvstar1 View Post
              imi este lene sa trec firul de la motor in habitaclu ,oricum asa am de gand sa fac ,nu stiu daca mai este nevoie de temporizare dupa ce trece pe gaz.
              In legatura cu problema ta ( cred ca ai facut prostia sa o pornesti direct pe gaz ) de a manca benzina in timp ce merge pe gaz : da-i o recalibrare pentru ca ti-a scazut presiunea in rampa. Si la mine a avut aceleasi simptome si o recalibrare a rezolvat problema .
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Originally posted by cro84 View Post
                Compara consumul de acum pe gpl cu ce iti arata pe bord consumul de benzina. Daca reglajul e facut corect la acelasi stil de mers ar trebui sa-ti indice pe bord aproximativ acelasi consum mediu +/- 0.2 litri . Pe gpl vei avea in general consumul indicat de bord +20% .
                Trebuie sa fi observat daca pe gpl e mai sprintena decat pe benzina. Daca se intampla asa sa fii sigur ca ti-a setat mai mult gpl decat trebuie. In general masinile pe gpl sunt reglate sa fie mai puturoase .Bafta
                Fac destul de des un drum de ~600km. Inainte de reglaj am facut acest drum cu viteza ~140km/h si schimbari mai agitate de viteza, consum BC 8.4%, consum real(calculat gol-plin-gol) 9.8%, masina era mai sprintena.

                Dupa reglaje am facut acelasi drum "la consum", in bord aveam 6.8, in realitate 10,2 aproape si masina parca se cam chinuie.

                In ziua reglajului am schimbat bujiile, iar acesta practic a fost facut pe graficele cu bujiile vechi. Poate influenta asta?
                FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90

                Comment


                • Pai prima data aveai ~reglajul bun...
                  La 140 nu cred ca ai vrea sa consume 6%
                  Eu ziceam 8 la un mers "uman" pina in 100-120...daca-i dai talpa ca disperatu' normal ca se supara si maninca si ea ca sparta )
                  daca treci de 3000-3500 rpm deja nu te mai gindesti foarte mult la consum...
                  Eu zic sa mergi citeva zile pe benzina, OBLIGATORIU- LTFT si STFT sint iesiti din mersul normal pe benzina, si dupa aia sa mai faci o reglare GPL.
                  Last edited by moog; 26 March 2012, 12:47.
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Acelasi drum pe bezina dus-intors si mers ~130(3500rpm) am consum ~6.5%...

                    Ultimul drum a fost cat de "uman" se poate cu maxim 110km/h, asteptandu-ma la maxim 8% pe gaz si am avut 10.2%...

                    LTFT si STFT sunt corectiile pe termen lung si scurt din cate am citit. Avand in vedere ca am resetat clapeta de acceleratie cred ca ai dreptate si trebuie refacut reglajul.
                    FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90

                    Comment


                    • Din proprie experienta, si a altora, pe GPL ai tendinta sa-i dai talpa "ca e ieftin"
                      Recomandat e sa mergi citiva zeci de km in regimuri variante sa-si revina corectiile si dupa aia sa faci reglajul...daca sint duse rau corectiile ai sa ai probleme cu pornirea la rece sau la cald depinde cum s-au dus corectiile
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Pai ce treaba am cu butelia ,eu vroiam sa aduc alimentarea la un releu din bobina ce se afla in compartimentul motor ,este vorba de acea bobine de la electrovalva de pe vaporizator acela care este incalzit apa de racire motor.sper ca m-am exprimat bine,salut.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • "Domnu' Dan" da matale te scobesti in ... bagind-o printre picioare?
                          De ce sa tragi din fata in spate la pompa daca poti face acelasi lucru numai in spate?
                          Bobina de pe multivalva de pe butelie este comandata la fel ca aia din fata de care zici tu
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Hai domen ,,pe asta nu o stiam,,,pentru asta iti multumesc si beau o bere si in contul tau,deci beu eu 2 beri.merci,salut.
                            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                            Comment


                            • Fitiar fata de zgirci, bei singur )
                              Poate ajung la vara prin Sibiu
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • daca ajunci pe la sibiu nu ezita sa ma anunti si pe mine inainte sa bem o bere amandoi.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google