Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci la toate instalatiile sunt 2 electrovalve, una la rezervor in multivalva, alta in fata.

    La bere m-as baga si eu poate ajung in Sibiu candva.

    Totusi se recomanda sau nu pana la urma releu pentru pompa?

    Eu am vazut o instalatie cu releu si nu imi placea revenirea pe benzina. Adica dadea in nas rau.
    Interfete instalatii GPL

    Comment


    • ok jagoman ,poate ai si tu dreptate dar atunci ce este de facut????
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Eu as merge in primul rand la gasirea motivului consumului de benzina. Cum spunea moog, probabil este depunere pe injectoarele benzina si nu mai inchid cum trebuie. Deci trebuie curatate.

        Releul ar inlatura doar efectul neinchiderii corecte, dar nu trateaza cauza.

        In cazul tau as lasa releul ca si ultima posbilitate. Desi unii spun ca este benefic pentru pompa de benzina oprirea ei.
        Interfete instalatii GPL

        Comment


        • Nici eu nu recomand releu. NU este benefic pt nimic nici macar pt aerul din cauciucuri...
          E un paleativ pt taximetristi care vor sa bage cit mai putin in masini...
          Eu as merge pe niste "zama" de curatat injectoare de la 2+2 bagata in rezervorul de benzina si mers 1 plin de benzina ceva mai sportiv sa se curate injectoarele...
          Gasesti pe la Lukoil sau pe la magazinele auto...
          La fosta a mers smecheria...curatatul injectoarelor cu ultrasunete etc nu reuseste tot timpul si nici nu da nimeni garantie dupa cite stiu...
          Aia cu trecutul de pe una pe alta la unele instalatii se poate aranja... se pot suprapune cele 2 alimentari...

          Dar mai intii fii sigur ca e adevarata chestia cu consumul benzinei...am mai patit-o cu cineva care sapa dupa cai verzi, iar masina lui mergea bine...
          Last edited by moog; 27 March 2012, 00:55.
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • nu stiu ce sa mai cred ,am sa bag acea ,,,zeama,,,, cand merg la un drum mai lung ..pana acum multumesc pentru sfaturi atat lui moog cat si lui jagoman care si pe el il invit si pe el cu mare placere la o beroasa cand ajunge pe la sibiu,multumesc tuturor.
            Mai am totusi o rugaminte cine imi poate face niste print screen cu setarile la tomaseto stag 200 sau 300 nu stiu exact care este.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • Pai setari batute'n cuie nu sint decit prima "pagina" cu parametri...dar aia oricum nu o modifici decit daca schimbi masina...aia sint corecti atita timp cit masina ti-a mers...
              Eventual pune tu niste print-screen-uri si ne dam cu parerea...
              In rest e chestie de reglaj...presiune, diuze etc...
              Daca vrei sa iti reglezi singur tigaia, vb cu Jagoman si ia o interfata, soft moca pe site si dupa ce citesti manualul -tot pe site moca - vii cu intrebari/nelamuriri etc...
              Zic sa citesti pt ca nu-si are rostul sa scriem pe aici daca tu nu stii nimic...macar asa ai o idee...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • gata am rezolvat (am pus releu),am si interfata de la jagoman de vreo 2 ani am si soft ,acum sa vedem daca mai are ce papa in afara de gpl,sper sa nu se duca injectoarele benzina ca am inteles ca se racesc cu benzina
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • Eu te sfatui sa rezolvi problema. Asta cu releul e cu revers...s-ar putea sa pirlesti pompa de benzina...si nu le face bine nici la injectoare...
                  Macar baga si tu mai multa benzina in rezervor...
                  Daca ai pile la biserica, o rugaciune nu ar strica )
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Am facut schimbul de filtre la instalatia stag 200 si am facut o autocalibrare. Inainte hartile erau aproape suprapuse iar acum cea de gaz are aceeasi aliura (e paralela) cu cea de benzina, numai ca e mai sus. Nu sunt sigur ca am inteles bine cu modificarea multiplicatorului asa ca va rog mult sa ma corectati daca gresesc. Ca sa vina curba de gaz mai jos cobor multiplicatorul? Evident, in puncte sau chiar toata...

                    nu am reusit sa aflu sigur ce injectoare am la instalatia mea stag 200, stiu sigur doar ca sunt Valtek, dar nu stiu de cati ohmi. Stie cineva?
                    Last edited by enache_sorin; 29 March 2012, 19:47. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Mai mersi asa 50-100 km s-ar putea sa-si revina...ai avut filtrul infundat iar ECU benzina a dat corectie...
                      Iart-o daca merge bine...
                      Daca bobinle sint rosii sint de 3 ohmi...astea vin standard...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • a aparut ac gas syncro 8.2.0.9 care aduce cateva imbunatatiri la nivel de reglaje si alte chestii pe-acolo.n-am apucat sa fac vreun test pe masina cu noua versiune,dar mi-am bagat putin nasul prin el si mi se pare mai complex decat celelalte de pana acum.vroiam sa va intreb daca este bine sa selectez hot start? credeti ca nu are vreo problema daca porneste direct pe gaz daca motorul este cald sau fortez membranele?

                        Comment


                        • un sfat :
                          are dreptate moog
                          cei care aveti releu pe pompa de benzina nu va accepta sa faceti autocalibrarea.
                          ori faceti reglajele manual ori umblati la releu sa nu intrerupa alimentarea pe benzina in timpul testului de autocalibrare.
                          bafta

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • Originally posted by leopardu View Post
                            a aparut ac gas syncro 8.2.0.9 care aduce cateva imbunatatiri la nivel de reglaje si alte chestii pe-acolo.n-am apucat sa fac vreun test pe masina cu noua versiune,dar mi-am bagat putin nasul prin el si mi se pare mai complex decat celelalte de pana acum.vroiam sa va intreb daca este bine sa selectez hot start? credeti ca nu are vreo problema daca porneste direct pe gaz daca motorul este cald sau fortez membranele?

                            Eu am instalatie gpl Landi Renzo aftermarket. Inca de la montaj a fost setata sa porneasca direct pe gaz daca temperatura apei e mai mare de 70 grade. Mai am un pic si implinesc un an si n-am avut probleme din cauza ca porneste pe gaz cand e apa calda.

                            Comment


                            • Salut.
                              Porneste pe benzina si apoi in cateva secunde trece pe gpl
                              Nu porneste direct pe gpl
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • corect si dreptate augustine,
                                se poate micsora timpul respectiv pana devine nesesizabil insa cam face rau .
                                lasati masina cateva secunde sa mearga pe benzina .

                                ,,DE_TOATE,,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google