exact.erau scoase filtrele atunci cand am pornit masina.ea porneste intotdeauna pe benzina,iar cand a trecut de pe benzina pe gpl era deja turata.nu e vorba de curaj fiindca nu avea ce sa se intample,kti,am vazut treaba cu pornirea pe gpl pentru curatarea filtrelor la una dintre reviziile care mi-au fost facute la gpl in garantie.@jagoman,am pornit masina pe benzina,am accelerat-o pana sa treaca pe gpl si am tinut-o putin accelerata ca sa se curete locul unde se monteaza filtrul gpl.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
cand faceti o nebunie ar fi bine sa ramana doar pt voi , nu invatati si pe altii pentru ca cea mai mica problema la aprindere ( EX: fise intrerupte sau uzate) poate duce la aprinderea gazului care iese pe conducta = stirile PRO TV ora 5
<<<sunt multe metode de a curata acea mizerie de la reductor, dar nicidecum cea cu pornirea masinii si comultrea pe gpl (cu capacul de la filtrul gpl desfacut)>>>>>
Comment
-
iar te bagi batrane in seama? e treaba mea ce fac pe masina mea,ce filmez si ce pun pe youtube,intelegi? si e treaba baietilor daca vor sa faca ceea ce am facut eu sau altfel. de ce nu faci tu un tutorial mai bun daca te dai rotund si priceput la toate? eu am aratat de ce am fost in stare. in primul rand totul s-a desfasurat in aer liber,nu in spatiu inchis,nu eram cu tigara in gura ca sa fie vreun factor extern de risc si daca te intereseaza prima data am vazut chestia asta la partenerii tai agrom cand am fost la prima revizie,pentru cultura ta generala. si daca tot am intrat din nou in polemica,tot am asteptat sa ma puneti sa vand masina ca sa va platesc daune,asa cum spuneai acum ceva vreme intr-un alt thread,dar...ce sa vezi...masina o am si acum si nu am platit nici o dauna,asa ca nu mai vorbi neintrebat. mai lasa latratul aiurea si stirile de la ora 5 de pe pro tv si vezi-ti de problemele tale. esti ruda cu Dabija de te aia grija? ai promis data trecuta ca nu ne mai deranjezi. arata-ne ca esti baiat de comitet si tine-te de promisiune. asteptam tutorialul tau! arata-ne tu un exemplu.Last edited by leopardu; 6 April 2012, 19:23.
Comment
-
ce inseamna cand harta de GPL este sub harta de benzina, asa cum e in atasament? E bine, e rau?
Ce reprezinta acea "deflectie"?
Multumesc anticipat!Attached FilesFIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
inseamna :ca ai reusit ce altii incearca si nu au reusit
serios = amestec cam sarac deci nu prea este de bine
dar stai linistit ca vad ca ai mers la drum lung si cu ,,pedala,, mangaiata de talpa piciorului,
asta se modifica in functie de cum se merge.
ridica putin de linie.
bafta
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Originally posted by kti View Postdar stai linistit ca vad ca ai mers la drum lung si cu ,,pedala,, mangaiata de talpa piciorului,
asta se modifica in functie de cum se merge.
bafta
Cum ti-ai dat seama ca a fost "drum lung" ?FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
azi i-am facut o autocalibrare si bineintele ca a trebuit sa-i refac hartile.cam asa arata.credeti ca trebuie sa mai umblu la ceva (setari,multiplicator,deflectie)? i-am marit temperatura de trecere de la 30 grade la 40 si am mai setat turatia de trecere la 1600 rpm ca sa mai miroasa si ea un strop de benzina.Last edited by leopardu; 10 April 2012, 15:01.
Comment
-
Exact ce mi-a zis si mie un coleg mai sus si ce mi-au zis apoi si in service ieri, amestec slab, linia de gaz trebuie sa se suprapuna cu cea de benzina si ca indicat ar fi sa fie putin peste chiar.
Apoi, dupa autocalibrare, iti trebuie niste kilometri facuti ca sa treci prin toate regimurile de mers si apoi sa faci corectii manuale. Se recomanda in jur de 1000km, urban si extraurban.
Cel putin asta am aflat din service. O sa corecteze colegii ce stiu mai multeFIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
o sa merg o perioada pe gaz si o perioada pe benzina.deflectia este buna,motorul merge bine,deci deocamdata nu am probleme.o sa incerc si corectii manuale daca o sa mai fie cazul dupa ce mai fac niste km pe benzina si gaz.trebuie sa imi schimb si filtrele de gaz in perioada asta,iar dupa aceea o sa mai pun testerul pe ea.
Comment
-
Curba arata bine, deflectia ~ buna... ar mai trebui ridicata putin...e spre -10%
Mergi mai intii pe benzina si dupa aia pe gaz
Daca e reglat putin aiurea pe GPL se va reflecta si la mersul pe benzina...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@moog,azi am schimbat filtrele de gaz si cel de aer si am pus testerul dupa aceea,i-am dat o autocalibrare si m-am plimbat cu ea cred ca mai bine de 100 km in diferite feluri,reiesind urmatoarele harti. totusi nu inteleg de ce multiplicatorul sta mai jos in partea stanga si nu sta la fel de sus ca in dreapta si in mijloc. crezi ca ar trebui sa mai fac ceva? e mai bine acum decat data trecuta? am setat si tipul de injectoare pe care le am pe masina dupa autocalibrare. si am uitat sa mai spun ca am dusele marite (2 mm).Last edited by leopardu; 12 April 2012, 01:07.
Comment
-
Eu iti propun sa urci primele doua puncte din multiplicator la 1,5-1,52.
Iar punctele dintre 8-9ms si 10-11ms mai jos. La 8-9 ms apesi tasta jos de 2 ori, la celalalt de 4 ori. Si mai verifici dupa cateva sute de km.
Comment
-
Urca numai primele 2 0-3 ms...si vezi ce iese...s-ar putea sa fie de ajuns sa mai coboare si restul putin...
Dupa aia mai cobori si cum a zis Jagoman...8-11msDiagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment