Buna tuturor, poate cineva sa ma lamureasca si pe mine ce inseamna si ce se intampla daca reglez la PRESURE (bar) operational, dar multiplicatorul de ce trebuie da fie intre 1,2 si 1,6? ce se intampla daca e 2.2 sau 2.4? Multumesc
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
la prima, presiunea este preluata automat cand se face o autocalibrare, deci e doar informativ
2. Descrie manualul ce e cu valorile multiplicatorului.
Comment
-
Este preluata automat dar se poate modifica cel putin la STAG.
Daca o modifici se duc si timpii de injectie...e real si verificat...nu va jucati cu astea daca nu stiti ce faceti...
Se modifica manual daca dupa calibrare te-ai jucat la presiune...atunci se modifica manual sa corespunda cu realul...
Factorul de multiplicare nu trebuie sa depaseasca o anumita valoare, care e dependenta de turatia max cu care mergi deobicei...
Daca schimbi la 4000-5000rpm e una daca mergi cu max 3000 e alta...
E vorba de timpul max de injectieposibil pe ciclu...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Ajutor inca o data cu sfaturi de reglaj. In ultimele 5 saptamani am facut cam 3700km, majoritatea extraurban, viteza maxima 120km/h, adica ~3500rpm si abia am ajuns la consum undeva sub 10, ceea ce mi se pare mult comparativ cu ce au cunoscutii mei in acelasi regim de mers.
Este ceva in neregula in setari?FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
Ce marime au duzele?
Ar mai trebui urcat multiplicatorul.
Dar asta inseamna ca vei avea deja multiplicatorul prea sus.
Eu as mari duzele cu 0,2mm si as scade presiunea pe la 1,10 si apoi vazut cum se comporta la reglaje.
Comment
-
demontezi o duza din rampa si masori. Cel mai simplu verifici ce burghiu intra si ce nu.
Comment
-
Le dai jos si le masori.
Vezi ca la pres operationala nu ai presiunea reala...e 1.13 in loc de 1.24 cit ai sus dreapta...
Turatia de relanti e destul de mare...banui ca motorul era inca rece...
As mai ridica 0,3 si 4 cu vreo 4 "click-uri" si 5-6 cu vreo 2-3...
Vezi ce iese... ai amestec mai sarac pe timpi mici de aia se duce pe timpi foarte mari de injectie pe gaz 17ms fata de benzina care se duce pe la 12 max...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Originally posted by jagoman View Postdemontezi o duza din rampa si masori. Cel mai simplu verifici ce burghiu intra si ce nu.
Originally posted by moog View PostLe dai jos si le masori.
Vezi ca la pres operationala nu ai presiunea reala...e 1.13 in loc de 1.24 cit ai sus dreapta...
Turatia de relanti e destul de mare...banui ca motorul era inca rece...
As mai ridica 0,3 si 4 cu vreo 4 "click-uri" si 5-6 cu vreo 2-3...
Vezi ce iese... ai amestec mai sarac pe timpi mici de aia se duce pe timpi foarte mari de injectie pe gaz 17ms fata de benzina care se duce pe la 12 max...
Daca tot esti asa bun cu mine astazi, zi-mi te rog care sunt 0.3 si 4
Numar 7 puncte galbene, 2 in laterale de tot si 5 pe curbele graficului, care sunt cele spuse de tine si ce inseamna?FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90
Comment
-
Era o enumerare adica 0 3 4
La noi e punctul zecimal nu virgula ca la americani etc...
Deci ridici punctul de la 0 si 3 si 4 la fel...
Fa o fapta buna si citeste manualul de instalare/reglare...nu ai sa intelegi tot dar e mai mult decit 0
Dupa aia iti dau cite explicatii vrei...
Ideea e sa imbogatesti amestecul pe timpi mici sa nu mai ajunga la timpi foarte mari de injectie...
PS : eu sint bun mai tot timpul... "cere si vei primi"...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
baieti,am luat o versiune mai veche de soft (7.5) si i-am dat o autocalibrare si eu cred ca e mai bine acum decat data trecuta. atasez si cateva poze si vreau sa stiu parerile voastre. eu zic ca deflectia este mai buna decat cea anterioara si harta de asemenea. am observat ca daca am luat o versiune mai veche de soft aceea isi seteaza singura tipul de injectoare,nu ca-n ultimele versiuni unde trebuie sa setezi manual pentru ca nu-ti recunoaste automat tipul injectoarelor. de tipul injectoarelor depinde multiplicatorul din ce am observat.cand nu-l selectez manual imi face o harta,cand selectez manual arata altfel multiplicatorul si distanta dintre punctele acelea. imi cer scuze ca nu am un limbaj de specialitate,dar nu lucrez in domeniu.
Comment
-
Daca merge bine, o poti lasa asa, eventual mai verifici dupa cateva sute sau mii de km.
Daca merge mai slab decat pe benzina, sa mai urci multiplicatorul.
Comment
-
multumesc pentru sfat,Attila.vreau sa te intreb daca inainte de autocalibrare se sterg hartile atat de benzina cat si de gpl sau se lasa asa?eu de obicei nu sterg hartile si dau direct autocalibrare.ieri am facut un drum de bucuresti si a mers foarte bine.eu totusi sunt de parere ca problemele cu pornirea se datoreaza ori mizeriei din injectoarele de benzina ori din reglaje.
Comment
-
Nci o versiune de soft nu recunoaste injectoarele...ar fi si culmea
Le-a preluat de la setarile anterioare...
Intradevar daca nu setezi MANUAL (nimic nu se face automat) si corect inainte de calibrare, ai parte de o autocalibrare in balarii...
Tu oricum ai firmware-ul vechi 7.5.xxx nu conteaza ce soft folosesti...atita timp cit nu e mai vechi si va da eroare...
Orice calibrare noua BUNA este cea care o faci de la cap la coada...adica:
-mergi numai pe benzina 50-60km
-faci autocalibrare cu motorul cald
-colectare curba benzina
-colectare curba gaz
-reglaj in mers manual
Asta e varianta BASIC care e multumitoare.
La ADVANCED as adauga un log cu interfata masinii si facut mici ajustari...
O recomandare pt cei care isi baga nasul la reglaje, CITITI manualul de la STAG ... e pacat sa ai documentatie moca si sa nu o citesti...chiar daca nu este 100% completa...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
- Likes 1
Comment
Comment