pai am mers 110-120 km/h,mers normal,cu unele exceptii prin statiuni,cand trebuia sa stau la semafoare o gramada etc.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Salutare, ma poate ajuta cineva cu o calibrare,in afara de cea din pachet data de Landirezo, pentru ECU GPL RENAULT K7J 1.4L LR 201000G24, asa cum scrie pe el desi PLUS il vede LR2020011G24, injectoare Type GI25.
In afara de PLUS cu softul Landirenzo Omegas Plus n-am reusit sa ma conectez la ECU, se poate face autocalibrare cu ECU-ul acesta si cum?
Comment
-
@tartza, in cazul in care ai LR OEM si ai injectoarele respective, calibrarea este in functie de gradul de uzura al injectoarelor. Adica degeaba iti dau eu calibrarea unui logan care are 45 000 km, in care am scazut in harta intre 15 si 30 %, daca la tine uzura e mai mica sau mai mare. Daca aveai injectoare ce puteau fi readuse la starea initiala, era OK, asa nu poti decat sa reprogramezi ECU (schimbi firmware) cum ar fi cu AE.....G24 - care are autocalibrare fara sa iesi pe traseu, sau cu AM .... G24, care are autocalibrare in mers. In ambele cazuri copiaza parametrii din setarea originala la semnale (aprindere, temperatura apa, senzor map) etc...Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
multumesc alexys pentru raspuns, este vorba de instalatie montata de fabrica si sigur este oem, din primele loturi de logan gpl 2007. acum intrebarea este daca resoftez ecu si ma trezesc ca nu sa mai pot sa ma conectez la ecu sau cine stie ce se mai poate intampla ce fac? daca stii cu ce firmware merge sigur as ramane dator . si daca reuseste operatia , autocalibrarea cu ce soft se face? scuze pentru intrebarile astea dar m-am tampit cu atatea softuri si prea putina documentatie despre soft-uri si mai ales a caracteristicilor componentelor instalatiei.
Comment
-
Originally posted by tartza View PostSalutare, ma poate ajuta cineva cu o calibrare,in afara de cea din pachet data de Landirezo, pentru ECU GPL RENAULT K7J 1.4L LR 201000G24, asa cum scrie pe el desi PLUS il vede LR2020011G24, injectoare Type GI25.
In afara de PLUS cu softul Landirenzo Omegas Plus n-am reusit sa ma conectez la ECU, se poate face autocalibrare cu ECU-ul acesta si cum?
Comment
-
@tartza, din punctul meu de vedere mi se pare usor, adica nu am avut cazuri de ECU distruse/nefunctionale dupa reprogramare firmware, indiferent de marca, chiar daca s-a intrerupt fizic conexiunea in timpul programarii. Se incearca din nou, dar in unele cazuri este nevoie sa stii care e portul de comunicare, ce rata de transfer sa folosesti, cand e cazul sa scoti alimentarea ECU si sa astepti, etc...
In cazul tau, daca nu te mai descurci, evident va trebui sa ajungi la un montator, care poate sa spuna ca de fapt ECU tau este distrus si iti va vinde altul ).
Din pacate azi m-a sunat un montator care are o problema de genul asta cu un client chiar pe Logan OEM, i-a facut o calibrare, i-a sters eroarea din bord si peste 5 ore s-a intors clientul cu ECU GPL nefunctionala, chipurile ca i-a ars-o cand s-a conectat cu ECU benzina pentru stergerea erorii. Orice incercare de inviere/reprogramare nu a dat roade, alt ecu functioneaza, asa ca nu am cum sa te incurajez. Chiar daca sunt sigur ca nu a fost de la reglaj/stergere erori ci probabil de la deconectarea bateriei cu motorul mergand, nu se poate dovedi.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
@alexys , da, asa este. Cu micul tau imbold am reusit sa scriu firmware in ECU GPL RENAULT K7J 1.4L LR 201000G24. Le-am incercat pe toate pe care le are PLUS din familia LC02(AE...G24, AM...G24, LR...G24) si au mers fara probleme, oricum nu poti sa scrii altceva decat ce suporta ECU-ul. Acum cu firmware-le astea nu mai pot modifica timpul de curent aplicat injectoarelor care pentru GI25 este 1.7 +/- 0.2 ms iar in soft este inghetat la 2 ms. Se aud foarte tare si nu cred ca este in regula. Te-as ruga daca ai calibrari pentru logan 1.4 si versiunile de firmware AE , AM, LR sa imi dai si mie sa am un punct de plecare ca sunt parametri pe care nu-i gasesc in documetatii. Fac toate aste pentru ca am fost cu masina la un service sa verifice/regleze instalatia si am fost dezamagit. Adica imi dau seama cand merg pe varianta "las-o ma ca merge asa" si nu vreau acum sa incerc pe la toate service-urile.
merci!
Comment
-
salut. care este cel mai bun soft pentru reglajul unei instalatii tomasetto stag 200, la un motor 1.4? la ce parametri trebuie sa fim atenti la reglarea unei instalatii gpl? va multumesc.sigpic
Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...
Comment
-
Originally posted by lucian h View Postsalut. care este cel mai bun soft pentru reglajul unei instalatii tomasetto stag 200, la un motor 1.4? la ce parametri trebuie sa fim atenti la reglarea unei instalatii gpl? va multumesc.
Daca ai model nou ultima versiune e ok, e 9.07 parca...incepind de la firmware 7.5 STAG 200 nu are cine stie ce inbunatatiri...
A nu se confunda versiune soft cu ver. firmware...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Salut!
Dupa vreo doua zile de setari si aproximativ 150 km parcursi, am ajuns la o configuratie finala bunicica, zic eu, dar am doua nelamuriri:
1. Multiplicatorul este peste 1.6 aproape pe intreaga plaja a timpilor de injectie. Dupa autocalibrare mi l-a scos pe la 1.45, dar curba de gaz era mult sub cea de benzina, asa ca a trebuit sa intervin si nu am reusit sa-l tin sub 1.6.
2. Valoarea MAP este de 0.39, cam mare daca ar fi sa iau ca referinta valorile prezentate pe forum.
Masina este Logan 1.6 8V din 2005 cu aproximativ 95000km la bord. Gazul a fost montat acum 2 luni (Tomassetto / Stag 200 / Valtek), iar dupa montaj nu s-a facut o calibrare corespunzatoare a instalatiei. Consumul mediu inainte de setarile mele: ~10%. Ramane de vazut daca setarile facute au vreun efect si asupra consumului.
Ce imi recomandati referitor la setarile prezentate? Multumesc anticipat.
Comment
Comment