Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cumva decind ai pus gaz mergi mai tare ? Ca,na, vb ceea, e ieftin
    Multi nu au facut economie de bani/luna...au mers mai mult si/sau mai repede...
    In poze vad ca ai 3700rpm...
    Peste 3000rpm masina consuma...a mea de ex. daca merg urban si relativ decent nu consuma...
    Dar pe extern daca merg ~3000 in loc si 3500-4000rpm pe extern dispare cam 1l la 10.000km...
    Ca sa tragem o concluzie: STATIA CB dauneaza grav consumului de GPL si ulei
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Stilul de mers este acelasi, dar merg mai mult acum ce-i drept Sunt multumit de 8-9% consum extern pentru conditiile de viteza date.

      Un litru de ulei costa 37lei, este un cost suplimentar usor
      FIAT/Toyota, Linea/Yaris, 1.4/1.4, 77/90

      Comment


      • Presiunea trebuie sa ramina constanta si la relanti si in sarcina...cu mici variatii la schimbarea dinamicii...adica cind incepi sa accelerezi sau intri in decelerare...
        Asta e una din joburile vaporizatorului...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Originally posted by alex1980
          salut
          eu nu cred ca ar trebui sa umblam noi la setarile pe care le-au facut cei care au montat instalatia.
          eu mi-am montat un landi renzo la Pitesti si in 15000 km nu i-am facut nimic in afara de reviziile obligatorii.
          saptamina viitoare trebuie sa ma duc sa fac revizia de 15000 si o sa iiintreb pe baietii de la service.
          drumuri bune.
          Bai de data asta chiar ca risc sa fiu penalizat ) Da' cand dai de un prost atat de evident prost, e bine sa i-o zici in fata. Pai mai devreme am facut recapitulare, intr-un post aveai 4 revizii, in altul doreai sa-ti pui intalatie --- si mai sunt aberatii contradictorii, acum ai 15000 dar vrei sa te duci la revizie, dar de fapt nu i-ai facut nimic decat reviziile obligatorii, pe care de fapt inca nu ai facut nici una ca la prima (aia de 15000) vrei sa te duci - ce ai inteles de aici aia trebuia sa intelegi..
          Raspunsul baietilor de la service, care sunt chiar ok, ca asa ai spus tu cand i-ai laudat, va fi ca nu trebuie sa umblam noi fiindca ne dam seama cat de prosti sunt ei, daca reusim sa rezolvam problemele generate de reglajul lor prost. Si in acest mod nici macar 1000 de useri creati pe forum ca sa-i laude, nu ii va convinge pe utilizatorii reali, ca aia de la Pro.... cu a lor instalatie no1 sunt cei mai tari...
          P.S.: combinatia este valabila si mortala doar daca sistemul este cel importat de Pro...1 si este montat la Pro...2 si este alimentat cu GPL vandut tot de Pro...2. Mi-e mila de cei din afara ca nu au acces la combinatia asta perfecta, de aia nu le merg toate asa bine ca noua romanilor...
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • am dat si eu un update softului si firmware-ului si am obtinut urmatoarele harti si reglaje.masina zgaltaie un pic cateodata,dar...mai astept pana la reglajul urmator de culbutori sa vad daca se rezolva ceva.
            Attached Files

            Comment


            • Harta e ok.
              Totusi timpii de injectie la relanti sint mici...ca si MAP-ul
              Lasa harta cu TOTUL mai jos in asa fel ca timpii de inj pe benzina mergind pe GPL sa ajunga la 3.1-3.3... acum vad ca sint 2.9...
              In rest nu mai umbla la ea...las-o asa si mergi cu ea...o sa se "aseze" si parametrii adaptivi si o sa-ti mearga bine...
              Ti-am zis ca umbli la motor degeaba...chiar nu bagi la cap?
              Update-urile la STAG 200 sint frectie...nu au mai imbunatatit mare lucru cel putin nu pt ce se instaleaza in Ro...au mai umblat la reglajul unor injectoare ce se monteaza prin tarile calde...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • bag,bag la cap.o sa las harta la 1.4 sa vad daca e mai bine.multam,moog!

                Comment


                • ce parere aveti de strategia VSR de la BRC ?

                  vreau sa o setez ca dupa 4000 rpm si MAP 100 sa mearga cu 90% gaz si 10% benzina

                  Comment


                  • Nu prea ai nimerit locul unde să întrebi. Iar din start se pare că nici cine ti-a povestit nu se prea pricepe. Dacă ai turbo, ai si map peste 1000, altfel se oprește pe la 970mbar.. Strategia VSR este cu totul altceva decât trecerea pe benzină la a anumită sarcină. Personal nu am folosit-o la BRC (trecerea pe benzina). Am ales mereu injectoarele si reductorul încât să facă față. Iar VSR l-am activat de curios 5 minute. Asa că nu știu rezultatul in timp, teoretic consumă și puțină benzină și protejează supapele..
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • Facindu-ma curios apropo de VSR am sapat putin...
                      Si in prezentarile la 24.11 si noile "strategii" sint destul de ambigui in explicatii...
                      VSR se activeaza la un MAP min si intr-un interval rpm min-max...nu dupa o anumita turatie...
                      Banui ca scopul e ca pe timpi mici de injectie si in anumite zone cu sarcini mici/timpi mici de injectie sa bage si putina benzina...au descoperit ei ca prin zona aia se merge cu amestec sarac...curios...
                      Inca un scop declarat protejarea supapelor...hmmm... sa mearga masina 1.000.000km ?
                      Se mai lauda cu "Start@STOP" strategy...adica HOT startul de la STAG...porneste direct pe GPL daca se indeplinesc citeva conditii de temp etc...aplicabil la masinile noi cu START-STOP dar util si la cei care fac opriri foarte dese cu pauze mici gen distributie, postasi etc...
                      Apropo de amestec sarac, fiabilitate, supape...etc...
                      Vazui ieri un Logan taxi "personala" nu de "firma" , ce a fost intretinuta bine... avea 389.000km...
                      La suma asta motorul mergea impecabil, schimba a 2a oara membranele la vaporizator, schimbase de 2 ori kitul de reparatii la rampa de injectoare, acum o schimba cu totul...
                      A mai schimbat ceva furtunase scoapte de caldura si cam atit...~500RON revizie "capitala" dupa ~400.000km...
                      Compresie ok, fara erori decit clasicele la Logan pe Airbag&stergatoare
                      Si cu o instalatie simpla fara X strategii...
                      Nu zic ca nu ar fi bune, dar se poate si fara cel putin la Loganuri...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Deci VSR se activeaza in functie de un MAP dorit si de o turatie

                        Daca setam MAP 100 e ca si cum ar pleca in functie de turatie...map 100 am la ralanti

                        @ moog la un moment dat o sa am de facut un drum. Facut din vreo 2500 km autostrada dintr o bucata
                        Cum crezi ca se simt supapelel aea in 5000 rpm
                        Eu stiu ca rezista...da nici sa exageram
                        Nu ne comparam cu taximetristi care merg numai in oras in turatii mici si foarte mici

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                        Comment


                        • Nu stiu in ce unitati "lucrezi" tu...daca sint milibari la relanti ar trebui sa ai peste 300mbari...uzual 320-350...
                          Supapele se "simt" naspa la amestec sarac...daca e reglata bine nu ar trebui sa ai probleme...
                          Aici gresesti...conditiile de mers in oras sint cele mai de kkt...
                          Motor mai mult rece, accelerari/decelerari foarte multe -> variatii mari de regimuri -> reactii rapide de la ECU etc...
                          E cu mult mai naspa decit sa mergi sute de km la acelasi regim...in fine sa nu mergi in limitare ...singura grija a motorului e sa nu adoarma soferul...
                          La regimuri inalte problema e mai mult de ungere...temp inalte etc...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Pana si la ralanti am peste 100 milibari...asta am dorit sa spun
                            Ca fapt divers un 16v are cam 300

                            Supapele la gpl sufera oricum, nu doar de la amestec sarac
                            Reluam la infinit aceiasi discutie ?

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • Pai eu ce am zis ...la relanti ai un min 300...
                              Nu te contrazic, supapele si nu numai au de "suferit" ...depinde cit...
                              Daca se uzeaza la modul ca in loc sa te tina 700.000km te tin 620.000km deja devine neinteresant orice solutie de protectie supape...
                              Mai ales pt un "particular" care face 20-30.000km/an...
                              Daca mers 90% urban a tinut ~400.000km fara probleme, atunci la mers mixt 40-60 sa zicem este echivalent uzura la ~700.000km... adica peste 20ani de functionare
                              Deja vorbim degeaba ...te stresezi sa protejezi supapele sa te tina masina 25-30ani ?
                              Sa fim seriosi...unii se chinuie acum sa-i tina tigaia (noua) macar 2 ani dupa ce iese din garantie...ma refer la "noile" motorizari turbo de mic litraj...sa nu ajunga sa schimbe turbo, distributie pe lant/supape etc la sub 90-100.000km...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • defapt ca sa fiu putin carcotas VSR (Valve Seat Recession) este un fenomen ce afecteaza scaunele supapelor, nu supapele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google