Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma rog...scaunele

    eu nu cred...sunt convins ca un mers in 5000 rpm pe autostrada este mult mai daunator decat tzaca paca prin oras in 2000 rpm.

    Comment


    • eastcowboy, hartile de la postul 521 sunt de pe site-ul vogelsautogas ????
      ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

      Comment


      • Originally posted by jagoman View Post
        Am colectie mare. Apelati cu incredere daca va lipseste ceva.

        speed.proiect sper sa fie ok acum.

        Pe site la milano, chiar daca primesti parola (cum am reusit si eu) veti gasi doar versiunile 1.45 si 6 a softurilor. Dar sunt unele ECU care nu merg cu aceste doua versiuni ci necesita alta.

        dami si mie un link cu versiunea 6 la milano. ca cea 1,45 nu merge.

        am probat cu 6 la service si functioneaza.

        iti multumesc anticipat dak ma ajuti


        eugen

        Comment


        • Salut,

          Imi poate spune cineva mai priceput daca harta de mai jos este in parametri normali de functionare.
          Am facut o autocalibrare si acum nu stiu daca sa o las asa sau sa incerc sa o mai modific.
          Mentionez ca instalatie este un LR aftermarket cu rampa de injectoare Valtek.


          Si poza.

          Last edited by gabau86; 28 October 2012, 20:31. Reason: Automerged Doublepost
          ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

          Comment


          • Harta pt Valtek

            Vezi ca ai pierderi de GPL si se pare ca nu spre exterior ci in admisie! Ai presiunea din rampa identica cu cea din admisie, stiu ca ai senzorul MAP legat si definit. Cat despre harta ta, e posibil sa fie intr-un IBM pe care nu-l mai folosesc de ceva timp, in ce am nu am gasit-o, verifica-ti rampa si vezi ce duze ai la injectoare, deasemeni imi trebuie capacitatea motorului...
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • Mi-ar fi de mare ajutor daca ai reusi sa gasesti harta aia. Stiu ca atunci te-ai chinuit destul de mult la ea si mi-ai spus ca mai bine de atat nu se poate.
              Referitor la duzele de la rampa am cum sa le fac poze???? Motorul este 1.6mpi
              ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

              Comment


              • Din cate imi amintesc atuncia cand am montat aceasta rampa pe masina ai marit duzele, daca stau bine si imi amintesc de la 1.8 la 2.
                E posibil sa fie de acolo?
                ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

                Comment


                • gabi,nu are cum sa fie de la diuze.ori nu inchid bine injectoarele sau electrovalva de pe pulmonul de gpl,ori e vreo membrana fisurata tot pe la pulmon si da gpl in galeria de admisie prin vacumul de la corpul clapeta.n-are legatura marimea diuzelor cu presiunea din galerie.daca gresesc sa ma corecteze cineva.cel putin la tomasetto asa stiu.

                  Comment


                  • Salut,

                    Asta e ultima harta care o am pe masina. Luni sunt programat la service pentru o diagnosticare.
                    Ce parere aveti ????
                    Radu acum cum sunt presiunile ?????


                    image
                    Last edited by gabau86; 3 November 2012, 20:42.
                    ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

                    Comment


                    • Salut! Va rog cine ma poate ajuta, am facut o autocalibrare la Matiz - consuma cam mult, dar dupa autocalibrare am obtinut niste harti care mi se par destul de proaste! Ce pot face in acest caz? Cum suprapun cele doua harti?
                      dupa autocalibrare.jpg
                      Last edited by nicu001; 3 November 2012, 21:11.

                      Comment


                      • Manualul l-ai citit ? E moca si explica destul de bine...
                        Citeste-l si posteaza cind termini pt lamuriri...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Nu stiu exact cat de bine am reusit reglajele. Una peste alta mi-a iesit ceva. Dar problema mare este ca in timpul testelor mi s-a aprins check-ul si nu s-a mai stins. Azi dimineata nu mi-a dat eroare pana cand s-a incalzit motorul si s-a aprins iarasi. De altfel consumul de GPL a crescut cu aprox. 20% fata de cat era initial, adica de la 6,2 la 7,5 extraurban. Mentionez ca am facut update la firmware. E posibil sa mi se aprinda check-ul din cauza controler-ului GPL? Motorul functioneaza corect, nu da in nas, trage normal. Ce se mai poate regla in cazul meu? Multumesc anticipat!
                          1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
                          Last edited by nicu001; 5 November 2012, 23:30.

                          Comment


                          • Ai nimerit-o binisor...
                            Problema este daca curba de benzina e "culeasa" bine...
                            Mergi 2-3 zile pe benzina, pina se stinge checkul si masina merge ok, sterge curba de benzina si cea de gaz si mai culegele 1 data exact cum scrie in manual, in aceleasi conditii...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Astazi am fost la un service si mi-am facut o diagnoza la motor. Erori au fost doua: P0172 si P0107 ce se refera la senzorul de presiune si sonda lambda (una din ele), mi le-au sters si nu s-a mai aprin check-ul. Nu am mai mers deloc pe GPL. Banuiesc ca erorile au aparut din cauza reglajelor la GPL, respectiv presiunea MAP 0.35.... 0.39 in loc de 0.30 iar presiunea operationala > 1.2, apoi timpii de injectie GPL sunt aproape dubli fata de benzina. Acu am facut doar o autocalibrare, intai am selectat presiunea operationala la 1.00 dar dupa finalizare softul a stabilit-o la 1.20. Aici m-am oprit, nu am mai colectat hartile, mi-e frica sa nu imi dea iarasi erori.
                              Untitled.jpg
                              Last edited by nicu001; 6 November 2012, 20:25.

                              Comment


                              • Citeste manualul...nu sari peste asta...vorbesc din experienta
                                Daca urmezi exact pasii de acolo tre sa-ti iasa...
                                Ce nu spune acolo este ca harta de benzina trebuie culeasa numai dupa ce mergi pe benzina citeva zile sau macar 20-30km cu masina fara erori...ideea e ca ECU benzina sa se adapteze la motor...sint niste parametri ce se modifica functie de amestecul de combustibil...
                                Daca ai mers pe GPL prost reglat parametrii se modifica dupa asta...de asta e necesar sa mergi pe benzina...
                                Daca ai drum prin Iasi...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google