Originally posted by jagoman
View Post
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Din experienta zic ca la Loganuri in regimuri normale de lucru pina in 3500-4000rpm fara avioane sportive etc, diuzele de 1.75 si factor 1.4-1.6 e mai ok decit ce se zice la carte...
La tine era o discrepanta de reglaj inainte de calibrare...ai avut presiunea marita fizic dar nu si in soft...
Acum e ok...poti sa o lasi asa...erorile sint in limite...
Diuzele sint fizic pe galeria de admisie si au fiecare cite o gaura de 1.75 etc
Eu zic sa o lasi asa... si vezi cum merge...caderea multiplicatorului se poate face si din marirea presiunii la 1.2 -1.25...
Apropo ai micsorat tu presiunea de la 1.30 la 1.10 ?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
moog: duzele sunt insurubate in rampa de injectoare, cele fixate in galerie sunt simple "stuturi".
La fel si eu recomand in primul rand ajustarea multiplicatorului. Daca nu se rezolva trebuie verificat marimea duzelor.
Se plange de consum mare, deci e evident ca nu poate s-o lase asa. Daca te uiti la primul print, vei vedea ca la OPerational pressure, are 1,10-15, deci nu a umblat la presiune. Ce se vede la presiunea de 1,28 este cu motorul functionanad pe benzina, deci nu se ia in calcul. La a doua cand sunt si timpi de gpl, deja e 1,10. Deci asa era si inainte.
Marius: de obicei pentru logan se pun initial duze de 1,75, deci nu se vede in soft, este ceva "mecanic" din timpul montajului, se verifica manual, desuruband duza din rampa de injectoare.Last edited by jagoman; 21 November 2012, 10:51.
Comment
-
Scuze ai dreptate...ma gindeam la alte prostii la ora respectiva...apropo de diuze...
Consumul mare cred ca era de la diferenta de pesiune setata in soft si cea reala...
Banui ca a umblat cineva dupa autocalibrare...
Vorbesc de "inainte de calibrare"...la operational avea 1.16 si real 1.3
Banui ca dupa calibrare inca nu a apucat sa faca un consum serios...de la gol la gol...si eventual de mai multe ori...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Originally posted by moog View PostScuze ai dreptate...ma gindeam la alte prostii la ora respectiva...apropo de diuze...
Consumul mare cred ca era de la diferenta de pesiune setata in soft si cea reala...
Banui ca a umblat cineva dupa autocalibrare...
Vorbesc de "inainte de calibrare"...la operational avea 1.16 si real 1.3
Banui ca dupa calibrare inca nu a apucat sa faca un consum serios...de la gol la gol...si eventual de mai multe ori...
Dupa cum a zis Jagoman, nu am modificat nimic la presiune sau alte setari, doar temperatura si multiplicatorul dupa indicatiile lui Jagoman.
Moog , presiunea s-a modificat dupa folosirea ultimei versiuni de AcGas 9.1 si firmware update apoi urmand recalibrarea(desigur cum ati indicat voi, mers pe benzina si apoi pe gaz). Dupa cum vedeti era horror vechiul map.
Aprobo cu temperatura, am verificat mai atent: vaporizatorul este montat aproape in fata dreapta sus la motor iar al 2-lea senzor este in capat de linie a instalatiei de apa. Desi temp din vaporizator ajunge la temp optima celalalt senzor nu simte inca temp optima. Ca sa nu mai schimb furtunele las temperatura asa setata. Pana vede el 20 grade, vaporizatorul are deja vreo 40 grade (parerea mea). O sa va pun poze soon.
Cat cu consumul, voi face plin-gol si o sa vad pe urma, ar fi prea frumos sa ating consumul lui Jagoman.
Comment
-
salut, mi-am montat o instalatie gpl tomasetto stag 200, functioaneaza bine, consum bun, dar nu reusesc sa-mi regleze indicatorul de gpl din masina, ba imi arata numai plin, acum am pus 10 l de gaz si sta aprins pe rosu.as dori un sfat cum sa reglez indicatorul de pe butelie care arata ca butelia este goala si cel electronic, rezervorul este tiroidal de 41 l.sigpic
Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...
Comment
-
Rezervorul este 41 litrii brut? Adica iti intra la plin doar aprox. 33 litrii?
Indicatorul de pe multivalva iti arata la fel ca cel de pe comutator? Adica cel electronic coincide cu cel mecanic (magnetic)?
Deciprocedezi asa: consumi tot gpl-ul. Te decizi cat gpl vrei sa ai in rezervor cand se aprinde rosul. De ex. 8 litrii, si alimentezi exact 8 litrii in rezervorul gol.
Dupa aceasta parchezi masina in loc cat mai orizontal. Desfaci cele 1 sau 2 suruburi cu care este prins sensorul mecanic, si rotesti dreapta sau stanga pana acul sta la partea superioara a ultimului marcaj din sensor (poate fi rosu sau verde in functie de sensor). Pe urma verifici daca arata si cel electronic la fel.
Daca nu, trebuie ajustat din soft. Am vazut si sensor defect. Adica mecanic arata ok, electric dadea semnal aiurea.
Comment
-
senzor nivel gpl
am incercat si asta: statea ori la maxim sau pe rosu la minim. cand am fost la reglat cred ca mai avea 1-2 l de gaz, am pus 10 litri s tot pe rosu sta. ce senzor sa bifez, mentionez ca eu am 2 fire care vin la senzor( model WPG ).
cum se restarteaza switch-ul?Attached Filessigpic
Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...
Comment
-
Daca este cu 2 fire e un WPG-4 (50 kOhm falling), sau WPG-2 (90 Ohm growing).
Ai verificat daca mecanic indica corect? Ai demontat sensorul si s-o rotesti manual si urmaresti pe switch daca se schimba ceva?
Comment
-
da am demontat si senzorulde pe butelie, si imi arata gol, nu se misca deloc acul, iar daca il intorceam imi arata plin maxim. cum resetez trip-ul? tripul este cel cu buton de la bord care imi indica si cantitatea de gpl?sigpic
Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...
Comment
-
daca sensorul e la locul lui, si invarti stanga-dreapta, nici atunci nu se misca acul?
Comment
Comment