Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut, nu se misca deloc,

    4.2. Calibrarea automată a indicatorului de nivel GPL
    Calibrarea automată a indicatorului de nivel GPL trebuie realizată atunci când rezervorul gol este umplut cu gaz. Tipul de indicator trebuie să fie setat deja, dar, dacă este necesar, procedura însăși își poate schimba tipul, de ex. de la crescător la descrescător.
    Procedura de calibrare este următoarea:
    1. Apăsați și țineți apăsat butonul tabloului de bord. care este acest buton?
    2. Treceți butonul de contact în poziția oprit.
    3. Apăsați butonul tabloului de bord.
    În acest punct, sistemul de control inițiază procedura de calibrare, care este semnalată de o serie de semnale luminoase intermitente triple, scurte al LED-ului nivelului de gaz.
    Când umplerea rezervorului s-a terminat, apăsați butonul de contact, încheind astfel procedura de calibrare. Calibrarea corectă este semnalizată indicarea lentă în creștere, urmată de indicarea lentă în scădere a liniei de leduri de la rezerva de carburant către nivelul maxim de carburant și înapoi (de două ori). În cazul unei erori de calibrare, indicarea nivelului pe linia de leduri se va schimba de cinci ori de la rezervă la maxim.
    Notă - Tabela de bord cu LED-uri 300/400 nu semnalizează procesul de calibrare.


    cand se tine butonul(si care e butonul tabloului de bord), se face cu motorul pornit?
    Last edited by lucian h; 22 November 2012, 22:48. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic
    Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

    Comment


    • Va cer ajutorul nu stiu cu ce soft sa ma conectez la ecu lc02 firmware LR 200100G24.

      Comment


      • Softul Plus, fara MAX adica nu ai nevoie de licenta.
        Interfete instalatii GPL

        Comment


        • Moog, Jagoman, va salut

          Dupa setarile facute si mers plin/gol, consumul a scazut intre 8 si 8.5% fata de 10%, repet asta la viteza maxima de 110km.
          Jagoman, cred ca spune-ai ceva de duza de 2, ar putea scadea consumul, macar un pic?

          Am atasat si poze cu montarea instalatiei....
          Attached Files

          Comment


          • Salut,

            Graficele arata bine, cum spui si consumul s-a mai "normalizat".

            Avand in vedere ca diferenta intre timpii de benzina si GPL e mare, eu as recomanda totusi o incercare cu duza de 2mm. La ralanti daca ai 3,4 ms pe benzina, cel de gpl ar trebui sa fie intre 3,9 - 4,6 ms. Desigur asta la motorul incalzit la 80 grade. Asta la presiunea de 1,10 bar al gpl-ului o poti atinge doar cu duze mai mari.

            In marea majoritate a cazurilor manevra de marire a duzelor da rezultate.
            Last edited by jagoman; 7 December 2012, 10:52.
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • Jagoman, parca am mai scris pe aici...
              Teoretic tu zici foarte bine...
              Asa am incercat si la mine de ex...
              Dar la vremea respectiva eram cu Matrix pe masina...rampa aia avea timpii de raspuns mult mai buni decit Valtek etc...
              Dar in practica, cel putin la un cird de taxi, factorii de multiplicare spre 1.5-1.6 sint cei mai buni...
              Acum am diuze de 1.8 presiune 1 si factori de la 1.3 parca...
              Astia scot consumuri in regim de taxi la motor de 1.4l ~10%. Si sint foarte multumiti...
              Fata de 8-8.5-9l% benzina e super ok...
              El oricum cred ca are diuze mai mari decit 1.75 standard...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • Imi amintesc ce ai scris mai devreme despre 1,5-1,6 multiplicator.

                Eu nu am STAG pe masina, dar la relanti am 3,2ms pe benzina si si in jur de 4ms pe gpl.

                Deci un 6,5ms pe gpl comparat la 3,4ms pe benzina nu mi se pare corect.

                Eu daca as lasa duzele as mari presiunea la 1,2 in loc de 1,1 sa mai scada timpii aia de gpl.
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • Un multiplicator mai mare gen 1.5-1.6 duce la probleme -injectors full open- deabia la turatii mari peste 4000-5000rpm la talpa de papuc 48
                  Uzual numai daca te duci spre 2 incep problemele...
                  In rest pt omul de rand ce nu-i da ca disperatu in acceleratie un timp mai mare de injectie (atentie asta nu inseamna si debit/volum mare) e mult mai ok la injectoarele uzuale ieftine...
                  E vorba de eroarea de actionare /intirzierea in deschidere-inchidere de sa zicem 1ms in medie...
                  Una e aceasta eroare la un timp de 3ms si alta e la un timp de 6ms...eroarea e la 1/2...
                  Daca ai sa faci o socoteala a timpului maxim de injectie posibil la o anumita turatie ai sa vezi ca ai loc de mult mai mult decit un factor de 1.5 de ex...
                  Problemele incep cand timpii de injectie GPL depasesc timpii cit supapele de admisie sint deschise...
                  Sint unele instalatii care nu sint asa flexibile in reglaj gen Milano de ex...sau BRC...sau...
                  STAG-urile e cel mai maleabil/usor de reglat/multe combinatii de injectoare, senzori etc...
                  Iar ISA2/Premium cit si Q-BOX-ul aparut acum au o droaie de reglare suplimentare ... uitai de STAG 4 care si ala are vreo 3 parca...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Moog, deci tu ma sfatuiesti sa nu cumpar duze mai mari ci eventual sa maresc presiunea la 1.20 cum a zis Jagoman?

                    Comment


                    • Las-o asa si vezi cum merge...
                      Daca sare pe benzina la talpa si turatii mari poti sa mai maresti putin presiunea si sa dai multiplicatorul pe la 1.3-1.4 cit sa se suprapuna iar...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Nu am gasit nicaieri pe forum de unde si cum maresti presiune, poti te rog ne explici.
                        Merci mult, Marius.

                        Comment


                        • De pe vaporizator se mareste presiunea...din soft nu ai cum...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Buna seara.
                            Am un Bmw e36, 1.6 benzina 102 cai cu instalatie Tomasetto stag 200.
                            Mi-am pus gpl pe ea de putin mai bine de 3 ani.
                            Prima iarna a mers ok, urmatoarele doua am avut mereu probleme.
                            Uneori, dupa cateva minute de functionare, cand ma opream la un semafor murea, sau cand schimbam treptele smuncea mereu. Daca schimbam pe benzina, la fel de prost mergea. Cand mi se oprea, nu mai vroia sa porneasca decat daca tineam acceleratia peste jumatate, altfel nu o mai lua.
                            Daca mergeam de la inceput numai pe benzina, mergea ok tot timpul, nu mi-a facut niciodata probleme.
                            M-am obisnuit cu masina asa, reuseam sa o tin usor din acceleratie cand simteam ca face figuri. Insa masina o conduce acum tata mai mult, si pentru el e mai greu.
                            In primul an am schimbat filtrele, cei de la service mi-au recalibrat-o, totul ok. In anul urmator, cand au inceput problemele, am mers din nou la ei, au schimbat din nou filtrele, mi-au recalibrat-o, si au inceput-o cu scuze patetice, ca sonda lambda e pe duca, etc. De atunci nu am mai trecut pe la ei.
                            Am pus si de 2 ori masina pe tester, sonda era buna. La un moment dat chiar am imprumutat o sonda de la un amic cu o masina identica, si am mers cateva zile cu ea, masina tot prost mergea.

                            Zilele trecute mi-am facut curaj si mi-am luat o interfata, si am reusit sa ma conectez la ecu.
                            Am schimbat si cele doua filtre, am dat o autoconfigurare, am mers 4 km pe benzina, si 4 km pe gpl, cum scria intr-un manual, apoi m-am conectat din nou, si am facut un printscreen cu datele obtinute.
                            Din ce am citit pe aici, nu prea pare ok harta obtinuta de mine.
                            Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Nu prea stiu ce sa fac mai departe
                            Attached Files
                            Last edited by 25kuc; 16 December 2012, 22:03.

                            Comment


                            • Injectoarele cred ca nu mai etanseaza. Pierzi presiunea...
                              Vezi cit de repede scade rpesiunea cind o comuti pe benzina...
                              Trebuie reglati multiplicatorii, sau curba lor...aia de GPL din poza 2...
                              Citeste manualul si ai sa vezi cum poti modifica/adauga punctele de pe curba...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Am uitat sa precizez, imaginile sunt facute doar cu contactul pus, nu am pornit motorul cand am cules aceste date. Nu stiu daca are vreo importanta sau nu.
                                O sa incep sa ma documentez mai departe, cum se modifica punctele, si treaba cu multiplicatorii. Merci

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google