Originally posted by jagoman
View Post
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Am ales varianta sa instalez windowsul xp din nou si am instalat si ACGasSynchro ultima versiune, i-am dat Firmware update si se blocheaza la 1%, am incercat de zeci de ori dar fara succes. in clipa asta nu ma mai lasa sa fac nimic, doar sa abdatez Firmware care la 1% puff. Nu mai stiu ce sa fac, momentan voi circula pe benzina o perioada.
Comment
-
Scuze e 403 nu 409.
E disponibil aici:
Asta e dedicat dacia-renault.
Si unul mai general: http://ekoluka.com/download.php
Comment
-
201000.jpg
Originally posted by mafolte View PostDar softul acesta nu are frimware LR200100G24
fotografie de la plăcuța de identificare autogaz ECU?Last edited by eastcowboy; 17 February 2013, 23:11.
Comment
-
eastcowboy:
ECU LPG RENAULT
K7J 1.4L
SW LR200100G24
110R-006011
67R-016002
Ecu multipoint
LC 02
dacia logan 1, martie 2008, 1.4 mpi cu gpl de fabrica
Deci avem firmware LR200100G24; nu stim cu ce program sa il accesam.Attached FilesLast edited by bubuleanu; 18 February 2013, 18:04.fost 1.4 MPI / GPL
actual 1.0 SCE
Comment
-
madalinrm, in primul rand fa-i culbutorii si mai da-i un print cu motorul cald. Despre sonda lambda deocamdata nu mai zic nimic, poate are dreptate daca ai o supapa deschisa la rece.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Salutari la toata lumea. Am o problema legata de butelia GPL, am observat ca mi-a ramas ceva gaz in butelie dupa ce s-a golit, acul de la indicatorul de pe electrovalva nu era cazut la minim (in mod normal coboara pana pe opritor). La statia GPL - unde alimentez de fiecare data, mi-a intrat 37 litri - cu un litru mai putin. La fiecare alimentare completa imi intra 38 litri, acum doar 37 si acul de la ceas nu coboara complet. Posibil sa fie apa? aer? Cum golesc complet rezervorul? Sau nu se goleste complet iarna?
Comment
-
Nu prea inteleg cu ce iti afecteaza viata litrul ala, poate s-o fi contractat butelia de la frig ).Incalzesti rezervorul ca sa aiba gazul presiune sau sa se dilate butelia. Daca esti bine motivat, poti incerca cu apa calda o flacara ceva, stii, ca la butelie. Sau poti astepta vara.
Sau o poti lasa in pace si nu te mai uiti la acul ala din spate, lucru recomandat fiindca litrul ala lipsa sunt sigur ca nu iti ridica tie plutitorul astfel incat sa observi diferenta pe ceas. Mai bine spus e o pierdere de timp si pentru tine si pentru altii.Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Apa aia cica e de la condens...gazul mai cald si peretii buteliei reci , condenseaza si se lasa la fundul buteliei...
E bine sa te duci la montator dupa ce termini gazul si sa scoata apa de acolo...
Daca se aduna prea mult pleaca pe teava la motor...apa in motor nasol...
ALOOO ce naiba cit de atehnic sa fii sa vii cu dume de astea? )
Cacatul ala de plutitor e ca la rezervorul de la buda...iar indicatorul e actionat de plutitor...precizia e de +- cat da domnu'...
Sa ma zic ca functie de presiunea statiei, temperatura ambianta, compozitie GPL poate sa-ti varieze cantitatea intrata in butelie ????Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment