Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jagoman View Post
    probabil e conflict de driver cu windows.

    La LR200100G24 merge softul PLUS 4.0.9
    multumesc jagoman, dar chiar nu stiu de acest program PLUS 4.0.9.
    fost 1.4 MPI / GPL
    actual 1.0 SCE

    Comment


    • nici-o parere? este in regula acum pe benzina, trebuie sa umblu doar la gaz?

      Comment


      • Am ales varianta sa instalez windowsul xp din nou si am instalat si ACGasSynchro ultima versiune, i-am dat Firmware update si se blocheaza la 1%, am incercat de zeci de ori dar fara succes. in clipa asta nu ma mai lasa sa fac nimic, doar sa abdatez Firmware care la 1% puff. Nu mai stiu ce sa fac, momentan voi circula pe benzina o perioada.

        Comment


        • Unde gasim softul plus 4.0.9 ?

          Va rog ajutati-ma cu softul plus 4.0.9.
          Last edited by mafolte; 16 February 2013, 21:28. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Scuze e 403 nu 409.

            E disponibil aici:



            Asta e dedicat dacia-renault.

            Si unul mai general: http://ekoluka.com/download.php
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • Dar softul acesta nu are frimware LR200100G24

              Comment


              • 201000.jpg

                Originally posted by mafolte View Post
                Dar softul acesta nu are frimware LR200100G24
                200100 sau 201000 ?

                fotografie de la plăcuța de identificare autogaz ECU?
                Last edited by eastcowboy; 17 February 2013, 23:11.

                Comment


                • eastcowboy:

                  ECU LPG RENAULT
                  K7J 1.4L
                  SW LR200100G24

                  110R-006011
                  67R-016002
                  Ecu multipoint
                  LC 02
                  dacia logan 1, martie 2008, 1.4 mpi cu gpl de fabrica

                  Deci avem firmware LR200100G24; nu stim cu ce program sa il accesam.
                  Attached Files
                  Last edited by bubuleanu; 18 February 2013, 18:04.
                  fost 1.4 MPI / GPL
                  actual 1.0 SCE

                  Comment


                  • utilizează cu http://www.landiautogas.de/Landiauto..._D_PLUS403.zip

                    selecție LR202011G24

                    011.png

                    Comment


                    • danke für die Hilfe "eastcowboy".
                      mit Google-Übersetzung
                      Last edited by bubuleanu; 18 February 2013, 20:51.
                      fost 1.4 MPI / GPL
                      actual 1.0 SCE

                      Comment


                      • Code:
                        http://www.autogasassistenza.it/greenauto/schemilandi/renault/LOGAN%2014%2006%20K7J710%20Ls%2001000G2%20(_00)/LOGAN_L90_14_06_K7J_Ls_00100G24_22.dat
                        configurație gpl

                        Comment


                        • madalinrm, in primul rand fa-i culbutorii si mai da-i un print cu motorul cald. Despre sonda lambda deocamdata nu mai zic nimic, poate are dreptate daca ai o supapa deschisa la rece.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • Salutari la toata lumea. Am o problema legata de butelia GPL, am observat ca mi-a ramas ceva gaz in butelie dupa ce s-a golit, acul de la indicatorul de pe electrovalva nu era cazut la minim (in mod normal coboara pana pe opritor). La statia GPL - unde alimentez de fiecare data, mi-a intrat 37 litri - cu un litru mai putin. La fiecare alimentare completa imi intra 38 litri, acum doar 37 si acul de la ceas nu coboara complet. Posibil sa fie apa? aer? Cum golesc complet rezervorul? Sau nu se goleste complet iarna?

                            Comment


                            • Nu prea inteleg cu ce iti afecteaza viata litrul ala, poate s-o fi contractat butelia de la frig ).Incalzesti rezervorul ca sa aiba gazul presiune sau sa se dilate butelia. Daca esti bine motivat, poti incerca cu apa calda o flacara ceva, stii, ca la butelie. Sau poti astepta vara.
                              Sau o poti lasa in pace si nu te mai uiti la acul ala din spate, lucru recomandat fiindca litrul ala lipsa sunt sigur ca nu iti ridica tie plutitorul astfel incat sa observi diferenta pe ceas. Mai bine spus e o pierdere de timp si pentru tine si pentru altii.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment


                              • Apa aia cica e de la condens...gazul mai cald si peretii buteliei reci , condenseaza si se lasa la fundul buteliei...
                                E bine sa te duci la montator dupa ce termini gazul si sa scoata apa de acolo...
                                Daca se aduna prea mult pleaca pe teava la motor...apa in motor nasol...



                                ALOOO ce naiba cit de atehnic sa fii sa vii cu dume de astea? )
                                Cacatul ala de plutitor e ca la rezervorul de la buda...iar indicatorul e actionat de plutitor...precizia e de +- cat da domnu'...
                                Sa ma zic ca functie de presiunea statiei, temperatura ambianta, compozitie GPL poate sa-ti varieze cantitatea intrata in butelie ????
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google