Originally posted by moog
View Post
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Originally posted by vyc_323 View PostE destul de ok vreau sa zic.Trage bine nu ca pe benzina dar se apropie.Problema este ca am niste oscilatii pe relanti dar nu este mare problema de la 750 la 770.Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca exact la 3 mii de ture in treapta , orice treapta de viteza am face o pauza de o secunda f enervanta ca si cum iei piciorul de pe acceleratie si accelerazi iar.Per total este ok.70 centi litru de gaz si 1,6 euro l de benzina
.vreau sa schimb filtrul acum ca nu cred ca a fost schimbat.Sa vad poate are vreo diferenta.Conteaza ce filtru iau?Pe cel montat scrie max 3 bar.
Referitor la filtru de gaz stare lichida (cel de la electrovalva), l-am schimbat chiar ieri. L-am luat de la un service si au stiut aia ce sa-mi dea ca sa se potriveasca. Se schimba la 15-20mii km. Trebuia schimbat si cel de faza gazoasa, dar e mai scump si din experienta stiu ca nu se infunda asa rau ca filtrul din electrovalva.
@titidav
Ciudat, n-am mai auzit de problema asta. La mine nu se aud deloc injectoarele de gaz atunci cand functioneaza pe benzina, nici la rece nici la cald.
Comment
-
Originally posted by Trovinel View PostOscilatiile la 3000rpm sunt doar pe gaz sau si pe benzina?
Referitor la filtru de gaz stare lichida (cel de la electrovalva), l-am schimbat chiar ieri. L-am luat de la un service si au stiut aia ce sa-mi dea ca sa se potriveasca. Se schimba la 15-20mii km. Trebuia schimbat si cel de faza gazoasa, dar e mai scump si din experienta stiu ca nu se infunda asa rau ca filtrul din electrovalva.
@titidav
Ciudat, n-am mai auzit de problema asta. La mine nu se aud deloc injectoarele de gaz atunci cand functioneaza pe benzina, nici la rece nici la cald.
@nicu001 cand adaugi mapele vechi schimba si cea pe gaz si pe benzina cum a fost cand le-ai salvat.Inclusiv toate setarile de apa,injectoare,sonde.
Comment
-
Originally posted by vyc_323 View Postcel din electrovalva?De curiozitate unde este ala?Pe rezorvorul de gaz sau?Nici nu stiam ca mai are si pe acolo Si cu pauza la 3 mii de ture imi face pe ambele.SI gaz si benzina.Banuiesc ca tot din parametri este.
@nicu001 cand adaugi mapele vechi schimba si cea pe gaz si pe benzina cum a fost cand le-ai salvat.Inclusiv toate setarile de apa,injectoare,sonde.
Uite aici cum arata electrovalva, o identifici tu pe masina. Se recomanda sa schimbi filtrele la 15-20mii km. Tu cati km ai mers cu ele?
Si ca sa nu fim complet offtopic, e bine sa faci calibrarea avand filtrele in regula ca sa nu ai probleme din cauza lor si sa incerci sa le "rezolvi" din calibrare.
Daca intreruperea de la 3000rpm apare si pe benzina, atunci problema nu cred ca o sa o rezolvi din setarile la gaz... parerea mea.Attached FilesLast edited by Trovinel; 14 May 2013, 15:10.
Comment
-
Originally posted by Trovinel View PostElectrovalva nu e in spate la butelie, e tot pe langa motor si in ea ai un filtru (ca in poza atasata). Apoi pe traseu urmeaza vaporizatorul, filtrul de stare gazoasa si injectoarele.
Uite aici cum arata electrovalva, o identifici tu pe masina. Se recomanda sa schimbi filtrele la 15-20mii km. Tu cati km ai mers cu ele?
Si ca sa nu fim complet offtopic, e bine sa faci calibrarea avand filtrele in regula ca sa nu ai probleme din cauza lor si sa incerci sa le "rezolvi" din calibrare.
Comment
-
Originally posted by vyc_323 View PostNici nu stiam de filtrul asta.Multumesc mult.Trebuie sa consum tot gazul ca sa-l pot schimba si treb sa scot electrovalva afara nu?Nu stiu cati km are pt ca asa am cumparat-o acum 2 luni.Gazul nu functiona at deci nu se stie ce s intamplat inainte.O sa ma duc sa cumpar filtrele intai apoi sa l schimb.Difera filtrele de pe elctrovalve intre ele?Cam tampita intrebarea da nu stiu ce electrvalva am.O sa ma uit ce scrie pe ea.Multumesc inca odata de noua informatie
Electrovalva trebuie s-o scoti, ai doua "piulite" de desfacut (intrarea si iesirea de gaz). La mine nu e nevoie sa consum gazul, sau sa-l opresc de pe undeva, cand desfac electrovalva iese putin gaz ramas pe traseu si atat, presupun ca si la tine e la fel.
Demontezi electrovalva, ii scoti siguranta rotunda, scoti capacul (tragi de el) si ajungi la filtru.
Grija cand le pui la loc sa nu scape gaz pe undeva
Comment
-
Originally posted by Trovinel View PostNu stiu sa-ti spun daca difera filtrele de la o instalatie la alta, cauta pe net "KIT REVIZIE ELECTROVALVA GPL LANDI RENZO" si vezi ce gasesti.
Electrovalva trebuie s-o scoti, ai doua "piulite" de desfacut (intrarea si iesirea de gaz). La mine nu e nevoie sa consum gazul, sau sa-l opresc de pe undeva, cand desfac electrovalva iese putin gaz ramas pe traseu si atat, presupun ca si la tine e la fel.
Demontezi electrovalva, ii scoti siguranta rotunda, scoti capacul (tragi de el) si ajungi la filtru.
Grija cand le pui la loc sa nu scape gaz pe undevaAttached Files
Comment
-
Salut.
Poti sa nu mai dai quote mesajului de sus.Se subintelege ca lui îi raspunzi.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
gpl logan
intradevar se aud mai rar,dar asta s-a intamplat de zilele trecute cand am pus testerul pe ea. pe tester nu da nici o eroare.poate ca am umblat eu in tabelul de reglaj.apropo care ar fi valoarea normala in acel tabel????si tot de atunci trece si mai greu pe gaz!!!!
Comment
-
Daca motorul e rece trece pe gaz cand ajunge apa sau gazul la o anumita temperatura (adica mai greu). Daca e motorul cald, conditiile de temperatura sunt indeplinite si trece pe gaz mai repede (dupa un anumit numar de secunde). In ecuatie mai intra si turatia motorului, daca o lasi la relanti n-o sa-ti treaca singura pe gaz. Acestea sunt setari ajustabile, poti sa le modifici daca ai interfata, te-ai apucat sa modifici valori pe acolo fara sa stii ce faci?
In tabelul cu ajustarile hartii nu e o valoare, sunt 16x16=256 de valori. La ce te referi? Si la ce te referi cu "am pus testerul pe ea"? Ce anume ai facut si cu ce 'scule'?
Comment
-
Poate ai modificat gradele.De la 40 ai pus 60 sau ceva genul.Poate intervalul de trecere l-ai modificat.Nu umbla in tabelul cu mape ca e greu la urma .La mine am gasit de ce imi deschide injectoarele din cand in cand ,cand mere pe benzina.Injectoarele B,C,D sunt diferite.Nu stiu ce model sunt dar difera de primul injector care este Landi renzo si acela nu face.O sa mai cumpar 3 injectoare identice ca sa rezolv problema.
Comment
-
Salut.
Referitor la schimbarea celor 3 injectoare.....mai bine schimba toata rampa cu injectoare si daca poti sa le vinzi pe ale tale e ok.asa mai scoti din investitie.dar parerea mea e ca o rampa noua ramane ..... noua.Si ai si siguranta ca vor lucra toate dupa acelasi model.
Faci un drum la pitesti si vii la alexys si te rezolva cu toate problemele.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by nicu001 View PostDa, am salvat configuratia veche. Sa zicem ca as vrea sa pun inapoi harta veche, imi raman mapele asa cum au fost culese? Sau doar cea de la benzina?Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
Comment