Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare tuturor,

    atasez si eu o poza in care am incercuit temperatura apei care mie imi pare mica avand in vedere ca am facut un drum de 30 km si am mers si prin oras, ba chiar a mai pornit si gmv-ul deci temperatura apei este mult mai mare. Care ar fi cauza acestei incoerente?
    Attached Files

    Comment


    • Poti modifica parametrii de voltaj din program?

      Comment


      • din cate stiu nu se poate

        Comment


        • Normal trebuie sa regleze parametrii.Cauta la setari temperatura.Banuiesc ca citeste de pe sonda originala a masinii.Vezi sa nu ai setata pe un anumit model de sonda si cauta sa o pui pe setare manuala.Apoi bagi setarile de voltaj descrescator.

          M-am uitat si eu pe documentatie si nu am gasit nimic care sa zica de setarea temperaturii manual sau pe model de senzor.Dar asa arata intotdeauna temperatura apei?Daca semnalul este luat de pe sonda masinii insemna ca are alte caracteristici sonda.Daca are sonda externa dedicata instalatiei de gaz insemna ca a patit ceva sonda.In ambele cazuri este bine sa pui o sonda noua sau modelul care trebuie instalatiei de gaz si se rezolva problemele.Banuiesc ca nu este prea scumpa.
          Last edited by vyc_323; 1 June 2013, 14:14. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Scuze.Acum am vazut.Re sonda dedicata pe regulatorul de gaz.Inseamna ca acea sonda a patit ceva.
            Dane techniczne:
            - długość korpusu - 7mm
            - szerokość - 8mm
            - gwint - M3x1mm
            - materiał - aluminium
            - oporność przy 20C - 9.5kohm(malejąca)
            Sincer eu cred ca la 20 de grade sonda trebuie sa aibe 2kohm dupa cum scrie si in model (CT-04-2K).Cred ca polonezii au gresit cu masuratoarea .
            Se poate verifica cu un aparat de masura rezistenta.La 20 de grade trebuie sa aibe 2k cred.Cu cat se incalzeste motorul aceasta valoare trebuie sa scada.Verifica si firele la conexiune sau in mufa de la ECU.
            Attached Files
            Last edited by vyc_323; 1 June 2013, 14:32.

            Comment


            • Am avut curiozitatea sa "disec" niste filtre de gaz, stare gazoasa! Cititi pe blog!
              http://gplshop.wordpress.com/

              Comment


              • Gazul din Romania.Imi pare rau ca nu am facut poze la filtrele de pe o masina circulata in Germania.Dupa n km (cred ca erau originale) aratau aproape impecabil.

                Comment


                • Nu are legatura cu GPL din Ro sau Germania . Eu dupa ce am schimbat filtrele ca la carte la toate reviziile pana la 60000 s-au vazut imbunatatiri in sensul ca la prima revizie erau pline de pilitura , la a doua mai putin si la a3-a era filtrul curat like new . Dupa ce le-am testat pe toate ,alimentez numai din AGIP pt ca trage cel mai bine si consuma cel mai putin (subiectiv vorbind pentru traficul de Bucuresti)
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • Originally posted by vyc_323 View Post
                    Am si eu o dilema.In momentul in care intra in cutt mode pe gaz imi scade relantiul la 400 de ture apoi urca la 750.Asta se intampla timp de 2 secunde.Are vreo setare pe undeva sau este tot din calibrare?Multumesc.
                    Nu imi pot imagina ce intelegi prin cutt mode pe gaz. Concret, cand motorul este la mers in gol, incepe sa oscileze turatia? Sau doar cand esti in frana de motor si scoti pe liber brusc? Asa a facut mereu sau a mers bine pana de curand? La un moment dat, turatia se stabilizeaza - sau oscileaza mereu?
                    @ionutzzz, temperatura apei este una, iar temperatura senzorului de pe reductor este alta, atata timp cat aerul din jurul senzorului are alta temperatura.
                    Daca vrei sa o indice exact (nu vad motivul, dar e bine sa avem un scop in viata ) ca sa ne mai omoram timpul), ar trebui ca intreg senzorul sa fie inconjurat de lichidul de racire. Poti de asemeni sa-l definesti altfel, pana se suprapune temperatura la cald, dar va fi o problema la trecere, fiindca va vedea o temperatura prea mare fata de realitate.
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • alexys, nu este vorba ca nu am ce face, dar credeam ca are influenta in calcule, daca tep apei are undeva la 85-90 grade si mie imi indica 57 caz in care am mers in jur de o ora... din cauza asta am intrebat. Are vro' influenta acesta temperatura? este luata in calcul doar in cazul trecerii pe gaz? din cauza asta am dat si temperatura de trecere pe gaz mai jos, spre 20 grade, erau momente cand imi trecea pe gaz cand aveam 4 liniute la temperatura (asta iarna)

                      Comment


                      • asa a facut de cand am luat-o.Deci ca sa se inteleaga mai bine cand merg cu a 2-3-4 nu conteazaza ce viteza la 3000 de ture , iau piciorul de pe aceleratie si face frana de motor,la 1500 de ture calc ambreiajul si o las sa se duca pe relanti turatia.Cand trebuie sa se opreasca la 750 rpm acesta scade sub cu mult si uneori moare motorul.Cutmode este at cand nu se mai deschid injectoarele ca sa reduca consumul.Eu asa inteleg optiunea aceasta.

                        Comment


                        • @ionutzzz, chiar daca exista unele corectii la unele sisteme in functie de temperatura apei, atata timp cat este reglata corect la temperatura de functionare (adica apa are 90 real iar instalatia GPL citeste si aplica corectia de 50 si ceva de grade), - motorul va functiona normal pe GPL atata timp cat este cald. Oricum respectiva corectie, daca este inclusa in algoritmul de calcul, saraceste amestecul, deoarece pe GPL nu este nevoie de surplusul de combustibil introdus intr-un motor mai rece. Cand o am la dispozitie o decalez astfel incat peste temperatura in regim de mers normal, corectia sa fie 0.
                          @vyc-323, poti avea urmatoarele probleme:
                          injectoare GPL prea mici sau defecte
                          ordinea de citire a semnalelor de injectie nu corespunde cu ordinea de alimentare a injectoarelor GPL (albastru rosu verde galben - A, B, C, D la Landi R).
                          gaurile din admisie sunt prea departe de injectoarele de benzina
                          furtunele sunt prea lungi
                          reglaj prost.
                          Te ajuta putin daca ai optiunea "In advance exit from cutt-off" sau activarea trecerii pe benzina la mers in gol, ca tot am vazut ca se practica des la L.R.-dar nu este o solutie corecta.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • Optiunea exitxutoff leaning o am dar sincer nu stiu ce valori sa ii dau.Am incercat cu diferite valori dar degeaba.Cat despe calibrare singura chesti e ca pe la 2700 de ture se duce pe plus 7 % apoi scade spre 0.Optiune pt trecerea pe benzina la mers in gol nu am.Despre injectoare nu stiu daca sunt defecte sau au duze prea mici.Ordinea de alimentare este corecta(am verificat pe cablaj fiecare mufa in parte cu documentatia in fata.Gaurile din admisie sunt la aproximativ 1,5 cm de gaurile la inject de benzina.Furtunele au aproximativ 8-10 cm lungime.

                            Comment


                            • multumesc alexys pentru ajutor, daca nu-s probleme o las asa . Trecerea pe gaz se face citind temperatura de la acel senzor, nu? cand este cald afara imi trece foarte rpd pe gaz (in 10 m) dar apoi imi trece inapoi pe benzina pana se mai incalzeste motororul. Imi mai face figuri din astea si cu motorul cald trece de pe gaz pe benzina de ex cand o las pe liber. Am cumparat filtrele sa le schimb sa vad daca mai face figuri dupa inlocuire.

                              Comment


                              • Salut.
                                Ionut,de ce nu mergi la un reglaj la Radu(alexys)?Vad ca esti din oras,mergi la el si nu vei regreta.
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google