Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by moog View Post
    La relanti tre sa ai ~3.15 ms...
    Mai mareste presiunea dar nu mai mult de 1.4-1.5...care deja e mare...
    In mod normal la Logan de 1.4 merge cu diuze de 1.75 si factori plecand de la 1.4-1.6...la presiune de 1.1-1.2...
    Salut Moog,
    Este atasat o poza cu timpii, mentionez din nou: scazand timpii de injectie, genereaza avertisemnt inainte de calibrare "Injector nozzle to big".

    Am urmat sfatul tau (mai vechi prin posturi) sa maresc presiunea din vaporizator.
    Intrebarea mea este: E grav acest avertisment??? Poate "dauna"?? Harta e OK??

    Mentionez ca am diuze de 2 pt ca la cele de 1.75 smucea motorul chiar daca maream presiunea...acum nu am probleme, doar acel avertisment ma deranjeaza.
    Attached Files

    Comment


    • Micsoreaza presiunea la 1.1-1.2 in asa fel sa creasca factorul spre 1.4-1.5...
      Nu uita sa modifici si presiunea la pagina cu parametri GPL ... "presiunea la care s-a facut calibrarea"...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Originally posted by moog View Post
        Micsoreaza presiunea la 1.1-1.2 in asa fel sa creasca factorul spre 1.4-1.5...
        Nu uita sa modifici si presiunea la pagina cu parametri GPL ... "presiunea la care s-a facut calibrarea"...

        Micsoreaza presiunea la 1.1-1.2 in asa fel sa creasca factorul spre 1.4-1.5...

        Asta o fac din plaman?

        Comment


        • Iep...pornesti tigaia o treci pe GPL, si reglezi presiunea...
          Nu uita sa modifici in soft presiunea noua...altfel ti-o iei si ma injuri pe mine
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Salut!

            Am si eu un logan 1.4 mpi caruia i-am montat o instalatie gpl Tomasetto stag 200 de aproximativ o jumatate de an. Masina merge foarte bine, porneste la sfert de cheie, nu am ce sa-i reprosez. Primele luni dupa montaj am scos niste consumuri record: 7,6 in afara si 10 in Bucuresti. Apoi consumul a inceput sa creasca (9,2 afara si 12,2 in Bucuresti - acelasi stil de condus, aceeasi statie gpl,) Am fost la revizia de 15 k cand i-am schimbat filtrele si i-am rugat sa faca unele reglaje pentru a scadea consumul. Mi-au facut doar o autocalibrare, nu s-au uitat nici macar pe harti, m-au expediat rapid.
            In consecinta, mi-am confectionat o interfata, am conectat-o si am salvat cateva imagini. Am citit manualul , tot ce s-a scris pe forumuri dar mai am unele neclaritati.
            La mine, vad ca am presiunea gazului mare, MAP iarasi mare iar harta mai trebuie ajustata putin.
            Corectati-ma daca gresesc: ar trebui sa scad presiunea gazului din vaporizator pana ajunge la 1,5-2 apoi sa setez presiunea si la Parametri gaz si sa salvez. Mai dau o data autocalibrare sau o las asa?
            Credeti ca voi avea ceva scadere a consumului sau mai bine o las asa?
            Multumesc tuturor care intretin acest forum si isi risipesc timpul ajutandu-i pe altii!
            Stima!
            Attached Files

            Comment


            • Am gresit la presiune, am vrut sa scriu 1,1-1,2.

              Comment


              • Salveaza mai intai harta asta si dupa aia apuca-te de incercari...
                Cel mai bine e sa mergi numai pe benzina citeva zile, dupa care sa incerci o autocalibrare si o calibrare in mers...
                Daca tot te-ai apucat de prostii, fa un update de firmaware la 9.1 de la 7.5...
                Si dupa aia de sapat...
                Presiunea poti sa o scazi putin in asa fel factorul de mult. sa sara de la 1.4 la 1.5, deci nu prea tare...
                MaP la temp de regim ar trebui sa fie ~300-350...Daca sare spre 400 deja culbutori, aprindere, etc...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Multumesc, Moog! Asa o sa fac, dar peste 2 saptamani caci am de facut un drum destul de lung in afara tarii si mi-e teama ca ori nu mai am cu ce sa plec, ori ca nu o sa mai am cu ce sa vin de acolo. Cand ma intorc o ”macelaresc”!

                  Comment


                  • La Tomassetto creste consumul dupa o vreme ,stie toata lumea care si-a luat chinez deala.

                    Comment


                    • Iar reclama ascunsa?
                      Posteaza si tu un link cu oferta care ai gasit-o ...Tomasetto Made in China...
                      Tomasetto e facut in Polonia...calculatorul...restul Italia, Turcia...poate teava de cupru o fi in China...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Originally posted by maurice2001 View Post
                        La Tomassetto creste consumul dupa o vreme ,stie toata lumea care si-a luat chinez deala.
                        Dupa o vreme instalatia mai trebuie reglata.Dupa 4 ani si cateva sute de mii de km rulati,masina consuma tot 8% extraurban

                        Comment


                        • Dupa citiva ani si 150-200k si intretinere de kkt normal ca mai creste consumul...
                          Majoritatea celor ce fac multi km in timp scurt vor costuri cat mai mici...=piese de calitate proasta, intretinere la limita de jos, cat sa mearga etc...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Am o problema cu masina .
                            A mers totul bine si frumos multa vreme.
                            Dintr-o data, a inceput sa intrerupa, cand accelerez.
                            La relanti totul e ok, si pe gpl si pe benzina.
                            In acceleratie, cum calc pedala, simt ca merge intrerupt, trage foarte prost.
                            Odata ajuns la o anumita viteza / turatie, si o mentina, merge bine. Cum accelerez iarasi, cum merge iar prost.
                            Pana zilele trecute facea asta doar pe gaz. Am pus interfata, am verificat erorile (am gasit vreo 30-40 de erori Voltage low, care odata sterse, nu au mai aparut), am dat o autocalibrare, iar acuma merge la fel de prost si pe benzina - si cand ridic capota, mai miroase si a benzina pe acolo.

                            Aveti vreo idee?

                            De asemenea, am atasat o imagine. E normal sa fie asemenea variatii ale sondei lambda?

                            Multumesc.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Va cer ajutorul sa-mi pot regla si calibra instalatia gpl landi renzo de fabrica. Atasez si urmatoarele erori.
                              Attached Files

                              Comment


                              • 25kuc rezolva problema cu bateria in primul rand...s-ar putea sa te lase...
                                Mergi citeva zile NUMAI pe benzina pana isi revine si merge super ok, numai dupa aia calibreaz-o...
                                Citeste topicul ai sa gasesti destule info...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google