Aceasata era diagrama la ultima verificare. Dacia Logan 1.4 mpi. Este cineva priceput care ma poate ajuta cu o interpretare?Multumesc anticipat.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
Originally posted by Augustin-Yng View Post1:Omegas=290c si OmegasPlus=403-z
2:Plus max 2010(cel mai nou)
3:Tomassetto/milano/
4: de unde luam interfata?De mai jos
5.ultima varianta de Plus Max RE
Spor la treaba
Numai bine.
Am adaugat ultima varianta de plus max RE
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
buna ziua tuturor,
revin si eu cu o mica problema, de cateva zile imi tot face probleme (mai facea si inainte dar rar) ca trece greu pe gaz, cand ajunge temperetura la 4 liniute si nici atunci... si mai tarziu imi trece pe gaz (temp setata este de 25), astazi am mers cu masina 30km iar cand am oprit m-am conectat cu laptopul si am vazut ca temperatura aratata GAS:27... RED:29 banuiesc ca nu este bine. Responsabil cu aceste temperaturi este senzorul de pe vaporizator. Se rezolva cu o schimbare a senzorului de pe vaporizator sau alta_i cauza?
va multumesc!
Comment
-
De putin timp am montat la o firma autorizata o instalatie GPL pe un motor euro 5 .
Este un motor oarecum similar celul de logan 1.6mpi.
Din pacate am mari probleme cu aceasta inslatie asa zisa Tomasetto.
Tomasetto este doar o parte din ea.
Posibil sa fie vorba de reglaj dar cred ca e si de conceptie.
Injectoarele trec comanda prin ecu de GPL un STAG-4 plus.
Turatia o citeste de pe un fir de la bobina in rest nu are treaba cu instalatia masinii.
Pe gaz cand e calda masina emrge bine, acceptabil, nu foarte bine dar dau vina pe o setare cu sonde afr care inca nu s-a facut si nici nu vreau sa intervenim pana cand nu este intr-o forma cat de cat corecta.
Cand trec pe benzina ceva timp balbaie, intrerupe si nu aceepta sarcini mari, fapt foarte deranjant si enervant... dupa o perioada pare sa incepa sa mearga normal si pe benzina cca 500m.
Pe GPL trece si merge fara sincope.
La pornirea la rece motorul a murit de 3-4 ori apoi a pornit mergand putin neregulat si cand am accelerat usor spre 2000rpm dadea rateuri, intrerupea, fapt care cand nu exista instalatia GPL nu s-a intamplat.Last edited by RACINGCODE; 15 September 2013, 08:56.
Comment
-
Inteleg ca asta cu pornirea e o chestie sensibila.
Oare de ce face problema asta pe benzina? Asta insemna ca instalatia de GPL, ecu de GPL modifica si timpii de injectie pe benzina. Nu e normal sa fie asa, sau ecu GPL da latente de comanda la benzina.
Oricum montatorul a taiat de la ECU GPL firele de lambda , nu a legat acele fire.
Comment
-
Am ajuns la un calculator...
Ionut problema este ori de la senzor, care pot pica, sau nu e aerisita instalatia/nu ai antigel si nu incalzeste vaporizatorul...daca vaporizatorul e fierbinte/nu poti tine mana p el e clar de unde
Racing, aveam pretentii de la tine
Cumpara-ti o interfata pt GPL (jagoman), de masina banui ca ai , soft e pe site, moca, si apuca-te de treaba
Numai STAG ISA2 tine cont de sonda...300 Premium citeste LTFT si STFT pe OBD...
4 Plus nu are treaba cu sonda...
ECU GPL nu modifica nimic...DAR influenteaza cei 2 parametri de mai sus...
Pe GPL ei se corecteaza functie de reglaj, iar pe benzina vei merge tot cu aia...daca se duc sa zicem cu +15% pe GPL(ai amestec sarac) , pe benzina vei avea amestec prea bogat, deoarece normal parametrii erau sa zicem la 5%...
Dar banui ca nu trebuie sa-ti desenez astea...
1. Interfete
2. REset factory default
3.Mers NUMAI pe benzina citeva zile
4. Autocalibrare cu motorul la regim de lucru (dupa ce ai facut un drum)
5. Reglaj in mers ----citeste manualul---ce nu intelegi intreaba...
Daca ai dyno e si mai usor...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
moog, instalatia este tomasetto, am pus mana pe plaman si este fierbinte. Am dat astazi comanda pe un site de senzor iar dupa am vazut ca al meu cred ca are valoarea de 2k iar asta de l-am comandat are 10k si parca e mai scurt, dar la filet e tot M5 (pe siteul respectiv spune ca este pt tomasetto) crezi ca o sa am probleme ?, din soft am vazut ca se poate alege opt de 10k
multumesc pentru ajutor!
Comment
-
Poate era setat prost senzorul...am mai vazur senzori de 5k(parca) in kit, unde trebuia sa fie de 2.2k parca...am setat nu ala de "fabrica" ci primul din lista...
Daca ai de 10k in lista e ok...modifici si gata...
Atentie la valoare temperaturii...
Eu mi-am pus pe furtun acum...am pescuit un senzor de la alta instalatie...
La fel si pt temp gaz...dar pe asta l-am facut...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
@moog eu ma refeream la faptul ca asa cum pleaca o instalatie montata de la montator oricat de mult isi doreste el sa fie bine nu prea e in regula.
Fire trase aiurea, lipituri reci, fire de semnal trase pe langa fise de aprindere, furtune de apa pentru incalzirea "plamanului" ridicate peste nivelul instalatiei ... conducte trase ...
Cuc peste pupaza nici nu merge si da si erori mai ales ca motorul Euro5 pe care s-a montat foloseste bucla inchisa "closed loop" pana la turatii mari.
Inteleg ca nu sunt reglate ok ca nu stiu sa o faca, ca nu au scule, ca totul e dupa ureche, dar macar pornirea sa fie ok.
Dupa un montaj ok si o pornire ok se trece la setarea corecta si atunci un specialist in setari poate face totul ca la carte cu sonde pe masina, eventual pe dyno.
In acest sens am anticipat ceea ce ai spus cu referire la interfata si program.
Inslatia s-a achizitionat cu tot ce trebuie pentru setare.
Cred ca trebuie sa facem un contract cu cei care monteaza dupa montaj sa-i trimita la dyno pentru setare.Attached Files
Comment
-
Incearca sa remediezi "problemele" de montaj si ai sa vezi ca tot de kkt o sa porneasca/mearga...Asa am o presimtire
Asta daca nu au facut greseli de kkt la montaj...
Aproape nimeni nu sta cu ciocanul de lipit...firele in mod normal nu prea au ce cauta balalau ...ai un singur fir de turatie care poate fi cum zici tu, in rest mufe la injectoare, mufa la senzorul de presiune/temp...ce sigur nu s-a lipit sant firele la buton
Ce masina/motorizare este?
Putine masini am gasit pina acum sa nu mearga numai cu autocalibrare si reglaj fin dupa sonda...2 Loganuri au necesitat reglaj in mers, si vreo 2 cu ISA2 care le-am reglat ca la carte nu ca la Bucuresti (vazusem o ISA2 reglata ca STAG 200) ...
Iti recomand sa o reglezi bine si dupa aia eventual sa umbli la montaj etc...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
http://www.alibaba.com/product-free/...I_REDUCER.htmlOriginally posted by moog View PostIar reclama ascunsa?
Posteaza si tu un link cu oferta care ai gasit-o ...Tomasetto Made in China...
Tomasetto e facut in Polonia...calculatorul...restul Italia, Turcia...poate teava de cupru o fi in China...
Comment
Comment