If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Chinezii fac orice, daca se cere. Si au tehnologie sa lucreze si in multistrat. Daca faci greseala sa iti pui o fabricuta la ei, e clar ca apar clonele si daca cererea e mai mica. Banuiesc ca unele copii de stag vechi se vand ca ultima tehnologie pe la unele ateliere. De vazut ar fi daca au aceleasi imperfectiuni de matrita cu cele vandute de importator. Teoretic acgas ar iesi mai ieftin daca ar cumpara chiar clone de la chinezi decat sa le fabrice singuri in polonia. Ideal ar fi o fabrica proprie in mainland.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Clone sant destule pe piata. Si Fratelli are vaporizator clona la Alaska AT-09, dar daca te uiti cu atentie nu e la fel...
AC nu produce in China...dar se pare ca e destul de raspandita pe piata ca sa merite clonata
Chinezii astia cloneaza tot ce prind de la Iphone, HTC etc pina la filtrele de GPL
Asta e... diferenta e la pret dar si la calitate...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Aveti grija la clone - pe Alibaba la clona chinezeasca scrie, citez : "Model AT12 has been tested on vehicles at environmental temperatures from -10 °C to +40°C. Because of lower or higher temperatures, the reducer may not guarantee the correct gas flow in all the working conditions required by the engine."
Deci e garantat ca merge numai primavara si toamna ?
"Model AT12 has been tested on vehicles at environmental temperatures from -10 °C to +40°C. With lower or higher temperatures, the reducer may not guarantee the correct gas flow in all the working conditions required by the engine."
Asta e citat de pe site "Tomasetto"... atentie e vorba de CNG...
Oricum e foarte curios cum se mentine temperatura in acest interval... mai ales pe +
Vara nu mai circuli pe CNG ? Numai dimineata/seara pe racoare ?
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Salutare.
Scriu pe acest forum deoarece doar aici am gasit solutii la problemele mele pe gpl.
De aproximativ doua luni am montat o instalatie Tomasetto STAG 200 pe Audi 1.6i 74 kW,iar inca de la montaj am avut probleme cu reglarea debitului de gaz si corectarile hartilor de injectie.Debitul prea mare de GPL mi-a dat peste cap toate setarile ECU,iar la comutarea pe benzina motorul mergea foarte rau.Am mers la o firma concurenta cu cea la care s-a facut montajul ,iar acestia au reusit sa-i dea de cap schimbandu-i diuzele injectoarelor GPL si i-au mai luat din debitul de gaz.Toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa merg la RAR sa trec in CIV instalatia de GPL,unde noxele nu au dorit sa iasa in parametrii fiind respins pentru asta. Dupa lungi studii pe internet/forumuri am decis sa forjez putin motorul pe benzina (5000-6000 RPM) si sa merg la o statie ITP sa fac un nou test de noxe.Surpriza,dupa acest tratament noxele au iesit ca pentru un motor nou ,fapt ce m-a facut sa merg imediat la RAR si sa refac testul ,test ce m-a repus in dreptrui si mi-a luat o piatra de pe inima ca masina nu are nimic.
Din toate astea am inteles un lucru:Masina asta nu e facuta sa mearga pe GPL,ECU si sonda lambda nu inteleg acest tip nou de combustibil ,iar in consecinta ECU face niste reglaje in momentul functionarii pe GPL ce nu sunt conforme cu cele pe benzina.
Achizitionarea unei interfete vag 11.11. mi-a confirmat faptul ca gpl-ul influenteaza negativ valorile invatate de sonda lambda datorita propietatilor acestui gaz ce e diferit de cele ale benzinei.Astfel ca la mersul normal pe GPL ,valorile invatate de sonda lambda au fost urmatoarele:
Address 01: Engine (8D0 907 558 A)
11:49:41 Group 008: Lambda learnt Values
0.00 ms Injection Period (corrected)
0.0 % Lambda Regulat. (learned - additive)
25.2 % Lambda Regulat. (learned - multipl.)
TankVent OFF Fuel Tank Venting
Mentionez ca nu am in bord (din constructie)lampa check engine asa ca eroarea nu putea fi vazuta decat in VCDS.
Dupa ce am parcurs un drum de vreo 100km exclusiv pe benzina ,iar in prealabil am sters acea eroare valorile au revenit la normal adica sub 12% :
10.9 % Lambda Regulat. (learned - multipl.) si nu a mai aparut eroarea 00561.Doar ca dupa 15-20 km reapare la mersul pe gpl.
Intr-un final am reusit sa calibrez instalatia GPL dupa lungi documentari pe net/forumuri dedicate gpl-ului. Datorita faptului ca montatorii in afara de a face montajul si sa dea o "autocalibrare"nu se prea pricep la reglaje de finete,astfel ca dupa achizitia unui cablu Vag-Com a urmat achizitionarea si unui cablu de diagnoza GPL.
Am sters toate setarile/hartile facute la montaj,am mers vreo 10-15km doar pe benzina pana cand parametrii(aditiv/multiplicativ)sondei lambda au revenit la normal,dupa care am dat o autocalibrare a GPL-ului.
Dupa care am mers 10 km pe benzina pana cand harta injectiei a fost copiata in calculatorul gpl-ului si am trecut pe gaz pentru a scrie si harta gazului.Aici am constatat neregula.....curba gazului era sub cea a benzinei de unde rezulta si eroarea de amestec sarac pe gaz .
Am ridicat punctele multiplicatorului astfel incat graficele gaz/benzina sa aiba aceeiasi forma ,dar per total linia multiplicatorului depasea 1,6 ms astfel ca am tras concluzia ca presiunea gazului era prea mica.
Am ridicat presiunea la 1.40 ,dat iar autocalibrate,10km benzina,10 km gaz,verificat harti ,modificat puncte multiplicator si in sfarsit curbele corespund si multiplicatorul e pe la 1.45.
Dupa toate astea a sosit momentul adevarului:
Am intrat in VCDS in canalul 008 si parametrii lambda sunt in limite ,aditiv -7.8/multiplicativ +4.2.
Urmeaza sa fac mai multi km si din 100 in 100 voi verifica hartile daca se modifica ceva.
Sper sa folosessca experienta mea si altora care au probleme cu amestecul sau cu aprinderea sau nu a lampii ceck engine.
Welcome to the club tizule
Am un motor asemanator de 75kW...eu m-am documentat inainte de montaj...cand m-am programat la montaj interfetele erau deja comandate
Daca vrei un reglaj si mai bun fa un log in mers cu vag ul si o poti regla ceva mai bine functie de timpi.
Cel mai bine pt tine era un STAG 4 ...aveai corectii si fct de turatie, temp...
Dar inainte de toate mergi citeva zile numai pe benzina...citiva km nu e deajuns...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Am reusit sa schimb membrana la vaporizator (kit reparatie) dar presiunea nu pot sa o reglez mai jos de 1,45 si este stabila(1,45-1,46)zic eu. Am incarcat configuratia originala si i-am facut autocalibrarea si tot nu merge cum trebuie la relanti parca ar merge in trei si cind fac frina de motor se aprinde martorul poluare si miroase rau a sulf.
Daca kitul de reparatii e de cacao ai sa plingi...sau daca nu l-ai montat cum trebuie...
Normal trebuie sa poti cobora pina la 1 si sub...0.8 parca e minim...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Pentru "moog":Nu prea ma pricep cu vag-ul ca doar ce l-am luat (aprox. o saptamana) si nu stiu cum sa fac acel log in mers....in ce grup,pe ce canal si ce parametrii sa urmaresc ca sa-i pot folosi la mapa gpl. Banuiesc ca trebuie sa vad timpii de injectie pe acel log dupa care sa ma folosesc de acele date in programul de gpl,dar nu stiu/inteleg cum.
Da-mi cateva indicia macar daca nu-mi poti explica in detaliu pls.
PS multumesc de primirea calduroasa
@pauloo, toate bune in postul tau,cmai putin concluzia ca sonda lambda nu intelege acest tip de combustibil. Concluzia reala este aceiasi de pana acum, un reglaj prost da peste cap corectiile de la benzina.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment