If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
PM si vorbim, eventual pe telefon...consultatii moca
E prea mult de desenat si poluam topicul...
Alexys are dreptate, ca intotdeauna...eu am sarit peste "detaliile" astea
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
As vrea sa fac o remapare masinii. Ce ar trebui sa fac dupa remapare? Este suficienta o autocalibrare+ajustare manuala, sau trebuie pusa alta mapa gpl? Multumesc!
Avand in vedere ca bani de alta masina mai puternica nu am si actuala merge foarte bine, incerc sa scot ce-i mai bun de la ea. Nu stiu cati cai castig, dar sunt sigur ca va trage mai bine in turatii joase si medii. Am mers cu o masina inainte si dupa remapare si se simte in sensul ca se tureaza mai usor. Cam asta vreau sa obtin.
Bafta. Sper sa obtii ce vrei...
Dupa remapare, mergi o bucata buna NUMAI pe benzina, mai ales in regimurile uzuale de ex oras/aglomeratie, adica turatii joase, motor relativ rece etc...
Dupa care fa un reglaj bun la GPL...altfel s-ar putea sa ai mici surprize...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Avand in vedere ca bani de alta masina mai puternica nu am si actuala merge foarte bine, incerc sa scot ce-i mai bun de la ea. Nu stiu cati cai castig, dar sunt sigur ca va trage mai bine in turatii joase si medii. Am mers cu o masina inainte si dupa remapare si se simte in sensul ca se tureaza mai usor. Cam asta vreau sa obtin.
Ce istalatie gpl ai?
scuze de greseala, instalatie...
Last edited by RACINGCODE; 3 October 2013, 08:00.
Reason: Automerged Doublepost
Nu e rau deloc! Felicitari.
Noi astazi am vrut sa demontam un mit si am reusit.
Acest fapt nu era posibil fara cunosctinte, scule si dyno.Am vazut foarte multe setari de LPG pe diverse masini pe care le-am testat si monitorizat. In nici unul din aceste cazuri nu am gasit o masina cu instalatie LPG care sa fie setata corect.
In general cei care seteaza nu au o scoala speciala, nu au scule... au deprins indeletnicirea asta cum au putut si nu vrem sa-i denigram ci dimpotriva sa le multumim ca si-au adus aportul la propagarea acestui sistem alternativ.
Pentru a seta corect trebuie sa ai cunostinte solide in domeniul auto, programare plus mijloace. Este greu sa apeciez si nici nu ar fi corect sa fac referire la pregatirea lor, insa capitolul mijloace scule nu e suficient sa ai o interfata cuplata la un laptop. Oricum cine are pregatire solida stie de ce are nevoie cu adevarat.
Sunt necesare si altele. Avand la dispozitie tot acest "arsenal" noi am putut seta o masina CORECT astfel incat puterea obtinuta cu LPG o depaseste pe cea obtinuta cu benzina adecvata modelului.
Putere benzina 83HP .
Putere LPG 88HP .
Nu neg rezultatele...Felicitari
Si la ce foloseste in lumea REALA ?
Un utilizator de rand, daca e sa ma iau dupa poza ta, foloseste max ~75HP...adicatelea vreo 4200rpm...pe acolo ai si cuplu maxim deja...
Cei 5 cai frumosi diferenta, inseamna ~200rpm diferenta...adica ma duc ceva mai tare in ture...daca chiar am nevoie...
Cu mici exceptii, ca si Ionut mai sus, lumea vrea consum cat mai mic, nu putere/cuplu...
Daca ai putea sa o reglezi in sensul asta cred ca ai putea avea ceva succes, utilitate...
De dragul discutiei, cat a durat toata povestea asta cu Dyno, reglaj etc ?
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Da-mi orice masina pe mana si o pot face ca pe benzina sa aiba de 10 ori mai putini cai decat pe gpl. Adica de fapt te lauzi cu ceea ce reusesc toti fara prea multe scule, motorul nu mai functioneaza bine pe benzina. Inainte de a te lauda gandeste-te ca nu e corect ca puterea pe benzina sa fie mai mica. Spre exemplu ieri am avut un golf (trimis de moog),, trepida si trosnea ca un trabant pe benzina, daca nu-i aduceam corectiile la 0, batea orice record dupa ce i-am reparat gazul, fiindca pe gpl puteam realiza un amestec bun compensand corectiile existente.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Demonstreaza ce ai spus, altfel sunt vorbe, pana una alta nici o masina testatra de noi pana acum nu a avut un amestec corect pe GPL in timp ce pe benzina functionau foarte bine. Aparent si pe LPG functionau dar nu CORECT.
In ce priveste valorile de cuplu si putere ar fi frumos sa vedem niste grafice corecte. Eu totusi nu vreau sa insist prea mult fiecare lucreaza cum vrea si face ce vrea, noi avem insa dovada lucrului bine facut.
RacingCode, cat costa un reglaj la voi si care sunt beneficiile ? consum mai mic ? Si inca o intrebare foarte importanta: se mentine in timp acest reglaj sau dupa 2 saptamani, 2 luni s-a pierdut.
In cele din urma trebuie vazut daca se merita un astfel de reglaj.
Nu are ce demonstra...
Treaba e simpla, saracesti/imbogatesti amestecul pe gaz cu vreo 20-25% , adaptivii se duc in masa si cand o treci pe benzina merge ca un xxxxx...
Revin, de dragul discutiei, cat dureaza/cat costa un reglaj la tine?
Era ok sa postezi si testul benzina/GPL la o masina inainte de a o regla...cand a intrat in atelier...
Este ilogic ceea ce spui:
"pana una alta nici o masina testatra de noi pana acum nu a avut un amestec corect pe GPL in timp ce pe benzina functionau foarte bine"
Pt ca daca amestecul era bogat/sarac pe GPL pe benzina era invers sarac/bogat...
Sau adaptivii la masinile testate de tine erau read only ?
Ar mai fi varianta masini fara sonda lambda dar ar fi de porc sa vorbim de astea...
Johnny a pus o intrebare pertinenta...exact ce-ti spuneam si eu pe alt topic..."consum mai mic ?"
Cine trece pe GPL il intereseaza consumul nu potentialul de 5 cai frunosi la 5000-6000rpm
Ala care merge pe GPL, nici prin cap nu-i trece sa ajunga in plaja aia de turatie...cel mult in situatii critice...
In mod normal reglajul nu se pierde...se modifica o "harta a multiplicatorilor" care se pastreaza...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Am o presimtire care devine din ce in ce mai sacaitoare. Eu cand vreau sa dovedesc ceva, nu cer bani. Oare nu se mai gasesc amatori de cai frumosi si se spera la un alt tip de clienti? Domnul m-a invitat sipe mine (pe bani ) la un test. Deoarece am aberat destul la bujii, poate ca aici e mai potrivit sa-i raspund invitatiei. In primul rand, un stand curole care poate masura doar puterea, nu corespunde exigentelor mele. Daca era ceva comparabil cu standul de la Dacia, Daewoo, RAR Voluntari, Landi Renzo, adica sa simuleze exact conditiile de drum, cu temperatura, umiditate, viteza aerului din fata, inertia masinii, cu posibilitate de colectare a emisiilor si de trasare a unor grafice a acestora, ar fi fost tentant. Am filmari de pe aceste standuri, mai putin de la Dacia. Imi place sa stiu ca macar unele sisteme gpl s-au inscris in normele impuse (poluare, pierdere de putere), fara alte interventii. In plus am confirmarea ca reglajele facute de mine in mers, sunt suficient de valabile sa treaca testele la RAR, am ajutat pe cineva fara sa mai mergem la stand si a fost destul de Euro5 si cu pierdere de putere suficient de mica.
Apropo de lauda cu puterea, in toata istoria RAR, nici o masina nu a trecut testul de poluare ca sa ajunga si la cel de putere daca a avut reglaj de natura sa rezulte putere mai mica pe benzina. Probabil ca testul s-ar opri dupa primul ciclu urban.
Oricum, ca rezumat, nu standul tau de putere e necesar, e nevoie de vointa si de putina cam multa practica in care sa se aplice teoria. Daca montatorul nu vreasa faca nici macar 2 m in mers pentrureglaj,crezi ca o sa te viziteze la stand? In plus, faza cu invitatia la reglaj, vezi ca te cam risti, unii sunt mai invidiosi, chiar esti autorizat sa faci reglaje pe gpl? Sau vrei sa vezi cum e sa iei o amenda/retragere autorizatie service? Nu te gandi ca xulescu regleaza, pe ala e greu sa-l prinzi pe drum. E vorba ca intervii intr-un reglaj si nu respecti legislatia din domeniul gpl. Daca se mai gandesc si importatorii la folosirea programelor fara acordul lor, te saturi sa te dai destept, chiar daca asa ar fi. Si eu, care am toate sistemele posibile din romania, as risca daca as regla un sistem nou aparut dar care nu mi-a fost inca trecut in lista de pe autorizatie.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment