Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De cateva zile a inceput sa piuie indicatorul de gpl din masina atunci cand pun contactul sa pornesc motorul. Cred ca piuie din cauza ca ar trebui resetat intervalul de revizie. Pot sa il resetez eu cumva fara interfata si soft sau trebuie sa merg la montator? Ultima revizie cand a fost pusa pe tester a fost la 23k si acum am 42k.
    La ~39k i-am schimbat eu singur filtrele de gaz. Masina merge bine, nu am alte probleme.

    Comment


    • Trebuie soft de diagnoza, nu exista alta metoda. Si poate fi scos definitiv, desi e de preferat ca macar la 20000 sa iti aduca aminte de filtre. In plus, daca mai e in garantie, se poate observa de catre montator o alta conectare.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • Cum stie ECU-ul de la instalatia GPL cati kilometri are masina ?

        Comment


        • Originally posted by alexys View Post
          Trebuie soft de diagnoza, nu exista alta metoda. Si poate fi scos definitiv, desi e de preferat ca macar la 20000 sa iti aduca aminte de filtre. In plus, daca mai e in garantie, se poate observa de catre montator o alta conectare.
          Am inteles, o sa imi descarc softul de la ei de pe site si in viitor poate o sa imi iau si o interfata. Dar deocamdata o sa ma duc la ei si le spun sa mi-o dezactiveze definitiv ca oricum schimb filtrele odata cu uleiul si ma descurc si singur cu treaba asta. Mai am garantie inca 1 an si umpic la instalatie si 1 an jumate la masina, daca zici ca se observa o alta conectare nu merita sa ma complic. Faza este ca mi-am schimbat eu filtrele de 3000 km si daca ma duc la ei mi-e ca ma pun sa le schimb inca odata sa imi ia banii pe revizie... ca asa procedeaza astia din reprezentanta. Data trecuta am platit 90 de lei manopera 15-20 de minute pe ceas pt revizia de gpl + un filtru de stare gazoasa... Toata smecheria a fost ca au conectat-o la un laptop si s-au uitat pe acolo pe la parametri, ore de functionare... bla bla...
          Mersi! Bafta! ;)

          Comment


          • Daca nu ai schimbat filtrele intr-un service autorizat oricum pot sa-ti anuleze garantia.
            La fel ca la masina...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • @Johnny_L, viteza medie se poate presupune ca ar fi undeva pe la 40 km/h pe la noi, iar la taxiuri pe undeva pe la 30 km/h. Contorizand orele de functionare, poti nimeri oarecum intervalul corect,. Si fara functie activata, poti vedea toate conectarile, precum si cat s-a mers de la ultima conectare, separat pentru benzina si separat pentru gpl.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • Buna ziua! Ma scuzati ca intervin, am un Logan 1,4 cu GPL si as dori sa-mi fac o interfat de analiza a instalatiei GPL. Daca aveti scheme sau persoana care construiesc asa ceva, va ro sa-mi trimiteti un email pe: automiologan@gmail.com. Deasemenea doresc si aflarea unor servisuri sau persoane ce pot regla instalatia GPL in Bucuresti.
                Multumesc anticipat pentru bunavointa!

                Comment



                • Asta este rezultatul multor km parcursi cu laptopul in brate in vederea ajustarii parametrilor lambda ce in trecut erau LTFT -7,8%/STFT +25%,acum cu acest reglaj al timpilor de injectie am ajuns cu lambda multiplicative la +7,8%.
                  Nu stiu daca am reglat bine gazul ,intentia mea a fost doar sa aduc lambda in parametrii ei normali +/_ 10%,astfel ca astept pareri si sugestii.
                  Multumesc anticipat!
                  Last edited by Pauloo; 9 October 2013, 20:12.

                  Comment


                  • Mishule, interfetele difera de la instalatie la instalatie...
                    Decat sa o faci mai degraba o cumperi, e vreo 60RON...cauta Jagoman...mai sant si altii...
                    Vezi ca pe topicul cu recomandare instalatie GPL pe ultimile 2 pagini s-au recomandat vreo 2-3 service-uri pt montaj...banui ca sant in stare sa faca si un reglaj

                    Paul: nu pare prea ok...
                    1. Mergi NUMAI pe benzina citeva zile bune ~50-60km
                    2. Cu motorul la regim adica dupa ce pornesc ventilatoarele faci autocalibrare
                    Verifica inainte ce timp de injectie ai pe coloana "petrol" normal 3.xx -3.2 si MAP 0.3x
                    3. Alege o strada libera unde poti sa jonglezi in aceeasi treapta cu regimurile de mers, acceleratie la diverse turatii
                    4. Culege harta pe benzina pe citiva km variind regimul de mers sa treci prin diversi timpi de injectie la diverse turatii
                    5. Acelasi lucru si pe GPL ca la 4. incercand sa reproduci stilul de mers
                    6. Modifici harta daca e necesar...
                    Uita-te si la "deflection" trebuie sa obtii ~o linie dreapta, o "curba" in limita +-10%

                    DUPA CE FACETI UN REGLAJ CA MAI SUS, SI VA IESE, NU VA MAI APUCATI A DOUA ZI SA MAI VERIFICATI SI SA FACETI "MICI" RETUSURI !!!
                    Harta benzina va fi cea din ziua anterioara dar cea GPL va fi "up to date" ... se modifica dinamic functie de alt regim de mers si nu mai "bate" cu regimul de la reglajul initial...
                    Este normal asa...

                    Bafta!
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • moog ,am facut exact pasii descrisi de tine ,in plus de asta am si un VAG-COM cu care verific corectiile lambda ,cu toate astea nu inteleg ce" nu e prea ok" la harta mea atata timp cat hartile se suprapun aproape perfect ,iar corectiile lambda sunt in parametrii ....
                      App de "deflection" ,nu am mai postat si imaginea aia ,dar era o linie ce incepea cu o coada de la -5 si urca spre o linie lunga ce era paralela cu linia de 0...
                      Last edited by Pauloo; 9 October 2013, 21:05.

                      Comment


                      • Originally posted by moog View Post
                        Daca nu ai schimbat filtrele intr-un service autorizat oricum pot sa-ti anuleze garantia.
                        La fel ca la masina...
                        La masina filtrul de aer si de polen le-am schimbat singur de fiecare data pana acum si nu mi-a anulat nimeni garantia. La gpl n-au de unde sa stie ca am umblat eu la filtre ca doar n-au pus sigiliu oficial pe ele. Si eu doar nu-s prost sa le spun ca am meshterit la masina. Cand am facut revizia am spus ca filtrul de aer il schimb singur si ca nu vreau sa il schimbe ei si n-au zis nimic, la fel si cel de polen.
                        Daca esti slab de spirit si te pierzi astia sunt in stare sa te sperie cu pierderea garantiei si daca nu schimbi filtrul de polen la ei, numai ca sa te jupoaie de bani. Stiu un caz concret.
                        Am inceput sa ma obisnuiesc deja cu piuitul, dar o sa vb cu cineva de acolo sa ma bage sa imi anuleze aceasta functie...

                        Comment


                        • Pai "deseneaza" ce masina ai coane...am presupus ca e Logan
                          Daca e VAG e oarecum alta poveste...iar LTFT e mare 7-8% ...
                          In partea de sus pe GPL se duce prea mult pe timpi mari de injectie , sau cel putin asa vad eu din poza...iar aia de benzina parca se opreste mai jos...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Scuze
                            Credeam ca apare la descrierea mea din moment ce am completat aceste detalii la logare,asa ca masina mea e un audi a4 b5 din 1997 motor 1,6 ,diuze gpl de 1,75 ,instalatie tomasetto stag 200 cu rezervor toroidal de 42l nominal/33 litri efectiv.
                            valorile additiv -7.8% /multiplicative +7.8 % le am si pe benzina si dupa 1000 KM facuti pe benzina ,acum dupa acst reglaj le am si pe gpl.
                            partea de sus a hartii ,daca esti atent vei vedea ca e facuta la peste 5500rpm si pe gpl si pe benzina ,dar datorita faptului ca am setat gpl-ul sa intre pe benzina de la 5500 rpm nu mai apar corectii in acea plaja....
                            Oricum ,orice sfat e binevenit si sunt deschis la orice corectii.
                            Last edited by Pauloo; 9 October 2013, 21:29.

                            Comment


                            • Piroman: In mod normal ai certificat de garantie unde la spate ai tabel cu reviziile...
                              Tu compari cu filtrele de aer...compara cu uleiul si filtrul de ulei...banui ca ala il schimbi la service autorizat si pun o stampila ca e facuta revizia...
                              Asa si la GPL...
                              Paulo...
                              1. 7.8% e mult...ori ai presiunea slaba in rampa o injectoarele putin infundate... vb de benzina...
                              2. Daca tu vezi pe poza postata de tine 5500rpm pe undeva zi-mi si mie...harta e cu timpi de injectie si multiplicator...la STAG 200 nu ai corectie functie de rpm...
                              3. Dupa cum spui tu ar trebui sa fie invers...sa ai harta pe benzina neacoperita de cea de gaz nu invers...
                              4. Ce putere are masina? Banui ca sub 100CP
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • 1.Aditivul de 7,8% mi-e "suspect" si mie si pun asta pe seama pompei de benzina ce nu creeaza presiunea necesara...
                                2.nu vad intradevar rpm pe harta postata de mine ,dar iti spun ca am ajuns in reglaje cu masina la peste 6500 rpm si de acolo concluzia ca acea coada e la turatii foarte mari...
                                3.nu mai tin minte unde am urcat in turatii mai mult ,dar din setarea gpl-ului am pus ca dupa 5500rpm sa treaca pe benzina
                                4.puterea motorului e de 74kw/101hp
                                PS nu doresc un reglaj apropiat de perfectiune ,dar vreau ca masina sa mearga aproape ca pe benzina si sa nu mai apara acele erori in ECU ce fac ca noxele sa nu fie in parametrii corespunzatori.Sunt deschis la orice corectii constructive cu sfaturile de rigoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google