Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-ar putea sa nu reactioneze ca pe benzina, sa ai probleme la pornirea la rece...si eventual consum marit...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • deci masina porneste si merge impecabil pe gaz si pe benzina, am totusi eroarea p0171 system to leean dar nu se manifesta in nici un fel, de conusum ce sa zic . 10- 11% iarna, cred ca totusi s,ar putea mai putin

      Comment


      • 10-11 iarna in oras e consum ok pe GPL...
        System too lean-16555 -parca ai VAG, e de la amestecul de care ziceam...nu se bate benzina cu GPL-ul...sau ai sonda lambda imbatrinita...s-au mai vazut cazuri...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • @ dorika26, cand masina merge, de ce s-o strici?
          am mai vazut cazuri la vecini ca de ce merge ok benzina si gpl si s-au dus ei pe la diversi, dupa aia au platit din portofel gros
          eu zic sa o lasi cum este, cum zice americanul: if ain't broken, don't fix it
          ​​​​​​

          Comment


          • nu vreau sa o stric, dar mi.ar fi placut un 9% recuperam mai repede investitia , eroarea p0171 o aveam si cand nu aveam instalatia gpl, se mai stingea cateodata dar de cateva luni acolo a ramas ''lipita'', apropo, la ''petrol inject drive by'', la mine este setat '' lambda type'' not connected, asa e corect??

            Comment


            • Salut Moog
              eroarea e urmatoarea:

              00561doar ca in loc de exceeded este not reached
              Cred ca valorile sondei lambda (add si mul) la mine sunt pe engine/canal 008 si sunt urmatoarele pe benzina: add -4,7% si mul +5,5%
              Am urmat (chiar in seara asta ) pasii pentru a da o autocalibrare doar ca inainte de toate am scos borna de la baterie pt 15 min si cu VCDS am readus parametrii benzinei la cei din fabrica adica add si mul ai sondei lambda s-au dus la zero.
              Am mers vreo 20 km pe benzina si parametrii au ajuns la :add -4,7% si mul +5,5% si nu s-au mai modificat.In acel moment am dat autocalibrare si cu toate astea s-a scris o harta gpl cu foarte mult sub cea a benzinei .Am fost nevoit ca punctele de la 5 ms pana la 12 ms sa le ridic cu peste 20 puncte si sa depasesc valoarea de 1,6 la multiplicator.
              Vazand ca sunt diferente foarte mari intre ce multiplicator mi-a dat autocalibrarea si ce multiplicator aveam nevoie ,am revenit la harta din postul precedent ce era mai aproape de realitate ,iar multiplicatorul nu depasea 1,5. Nu stiu ce sa-i mai fac deoarece harta salvata de mine genereaza eroarea de mai sus.
              Si inca ceva...primul si ultimul punct al multiplicatorului mai au si alte functii in afara de a ridica sau cobori timpii de injectie,ca din ce am reusit sa traduc din manualul de utilizare nu mi-am dat seama....
              Last edited by Pauloo; 2 December 2013, 23:59.

              Comment


              • Dorika cand ai o problema povesteste tot...vorba unui clasic nu avem glob de cristal sa ne spuna ce nu desenezi tu...
                Daca aveai eroarea si inainte, REPARA masina...dume din astea vad zilnic nu esti primul/prima... aveti probleme tehnice si in loc sa le reparati va plingeti de consum..."Da' nu poti sa o reglezi sa consume mai putin?"
                Lasa gazul in pace si vezi ce are masina pe benzina...sonda lambda, aprindere proasta, aer fals etc...
                Paul la fel ca si Dorika rezolva problema pe benzina...si acolo ai amestec sarac TARE...
                Aer fals, presiune combustibil, aprindere de kkt, MAF dus...sau destul de probabil sonda imbatrinita...daca ai gasi o masina asemanatoare sa poti incerca...sau dezmembrari de unde sa iei cite o piesa si sa incerci...
                Mai stiu pe cineva care era pe invers ca tine avea amestec foarte bogat...dupa ce s-a chinuit vreo citeva saptamani , a ajuns la ce i-am spus initial sa schimbe din nou sonda...care avea ~60k...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • salut moog,
                  aseara am coborit presiunea pana spre 1.35, de la aproape 1.5 am urcat si multiplicatorul spre 1.4, se comporta bine, diseara o sa atasez graficele sa vedem ce a iesit
                  multumesc pentru ajutor!

                  Comment


                  • Moog,crede-ma ca le-am verificat ...
                    -aer fals nu am - am verificat furtune/schimbat cateva de vacuum ,iar la relantiu indica 3,40g/s
                    -MAF-curatat/verificat pe VCDS in canalul 002 si la turatie maxima indica 80 g/s cum e indicat pt motorul meu de 101hp
                    - sonda lambda inlocuita acum 20k km,iar in Vcds apare destul de "vioaie"
                    -bujiile au aproape 5k km/fisele nu fac discoteca noaptea
                    Pe VCDS timpul de injectie la relantiu e de 2,75 ms ,iar pe AC GAz indica 3,3ms. Una peste alta masina merge destul de ok ,probabil sunt eu prea perfectionist incercand sa suprapun hartile benzina/gpl....
                    Mai studiez si revin cu solutia gasita de mine....
                    Multumesc de sfaturi!

                    Comment


                    • salutare,
                      am atasat hartile dupa ce am scazut presiunea la 1.35, am urcar multiplicatorul cu 2 click-uri mi sus, acum sa vedem cum va evolua.
                      Attached Files

                      Comment


                      • vad ca timpii de injectie pe gaz sunt cam mari, cum as putea sa-i dau mai jos?

                        Comment


                        • Salutare!
                          Revin cu o noua calibrare a instalatiei gpl tomasetto stag 200(diuze 1,75) pe audi a4 b5 1,6i....de data asta facuta ca la carte si sper ca am reusit sa tin amestecul sub control astfel incat sa nu mai apara acea eroare...
                          Dupa autocalibrare,doar primele doua puncte si ultimul au ramas acolo unde au aparut ,resul au trebuit ridicate cu aproximativ 25 de puncte pana au ajuns la 1,6.Ultimile doua poze arata valorile lambda si timpii de injectie cititi pe vcds in comparative cu timpii cititi de ac gaz.
                          Totusi nu inteleg de ce se autocalibreaza timpii de la 3 ms sub valoarea de 1,4,fiind nevoit sa-i ridic manual asa mult,atata timp cat montatorii din Constanta in afara de autocalibrare nu mai fac nimic si ,zic ei , nimeni nu s-a plans ca ar merge prost masina...
                          Attached Files
                          Last edited by Pauloo; 4 December 2013, 20:03.

                          Comment


                          • Pauloo de ce nu asculti ce iti scrie colegul moog ?
                            Valorile sondei Lambda nu sunt bune !Rezulta probleme de amestec.Cand lambda este mai mare decat 1,aerul este in exces comparativ cu carburantul,sau carburantul este prea putin in raport cu aerul !
                            Ai timpi de injectie pe benzina 3, ceva si pe GPL dubli !Evident este si o problema la GPL.
                            Se autocalibreaza la 1,4 pentru ca este prea mult carburant !
                            Vezi la colegul ionutzz ce scrie la sonda lambda !Nici la el nu este tocmai ok,dar la tine mi se pare "jale".
                            Oare in atatea posturi nimeni nu vrea sa inteleaga ca timpii de injectie GPL trebuie sa fie foarte asemanatori(daca se poate identici) cu timpii de injectie benzina ?Asta pentru o functionare corecta si consum decent !

                            Comment


                            • Salut Rac.
                              O sa incerc sa raspund punctual:
                              1.Nu stiu cum ai dedus ca raportul stoichiometric al sondei lambda in cazul meu e mai mare decat 1 ,ca eu n-am postat nimic despre asta? Oricum ,te anunt ca valoarea citita de mine pe vcds se invarte in jurul valorii de 1 cu variatii f mici de +/-0,01.
                              2.In ultimile 2 poze am postat imaginile suprapuse ale VCDS peste ACGaz tocmai pt a se vedea timpii pe gaz si cei pe benzina.App.,eu intelesesem ca acei timpi de injectie ii citesc in primul rand din stanga de la "petrol".
                              3.Eu credeam ca multiplicatorul e prea sus datorita faptului ca am amestec sarac datorita duzelor prea mici (1,75)la un motor de 100hp
                              Raman la nelamurirea mea:nu inteleg de ce se autocalibreaza timpii de la 3 ms la 7-8 ms sub valoarea de 1,4,fiind nevoit sa-i ridic manual vreo 25 de puncte,atata timp cat montatorii din Constanta in afara de autocalibrare nu mai fac nimic si ,zic ei , nimeni nu s-a plans ca ar merge prost masina...

                              Comment


                              • Cred ca trebuie pus un boot sa repete ce am mai spus, pe fiecare pagina. Daca motorul este de peste 80 cp, duzele de gpl trebuie sa fie de minim 2mm, la 100 cp merg si de 2,25mm. Presiunea poate fi scazuta pana la 1 bar. Altfel, fizic, nu se poate introduce suficient gpl in zona de sarcina maxima. E de preferat ca timpul de injectie la gpl sa se apropie de al benzinei decat sa fie dublul lui. Nu inteleg de ce toti se cramponeaza de multiplier peste 1. Ca daca ma joc definind manual presiunea de autocalibrare la 2 bar, iar ea este 1,2 spre ex., calibrarea coboara cu mult sub linie desi practic avem aceiasi situatie de presiuni, duze, timpi, putem obtine aceleasi rezultate cu 2 calibrari diferite.
                                Iar consumul e logic sa creasca si la amestec sarac, lipsa de putere duce la schimbarea diferita a vitezelor. Iar daca o sonda lambda are chef sa spuna amestec sarac e un motiv bun sa ai consum mare, mai ales la vw, am intalnit una care 20 minute era in grafic, apoi amortea pe amestec sarac.
                                Iar raspunsul la de ce nu se calibreaza corect si trebuie ajustare manuala, ar fi ca doar in conditii relativ ok (duze corecte, presiune), autocalibrarea se apropie de realitate.
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google