Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc Alexys,m-am luminat acum!
    Mai am o singura intrebare,configuratia postata de mine mai sus e cat de cat ok sau imi poate afecta negativ functionarea pe termen lung a motorului?

    Comment


    • Harta facuta de tine se apropie in linii mari de forma celor care imi ies mie, daca ar fi putin mai jos ar fi garantat ok, deci duze de 2mm ar fi recomandate.
      Acum e frig, ar fi bine vara sa faci un test- semnalul la lambda pe gpl in sarcina maxima la peste 100kmph sa fie apropiat de cel pe benzina iar injectoarele gpl sa nu dea eroare ca s-au deschis la maxim.
      Bineintels semnalul la lambda sa fie peste 800mV pe VCDS.
      Iar timpul afisat de injectie corectat pe VCDS este cu totul altceva, decat semnalul de pe injectoare real. Probabil e afisat pe alt canal sau nu e afisat deloc.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • Am dat comanda de duze de 2 mm,cat de curand le voi schimba; si intradevar ,m-ai "ghicit" ca-mi da eroare pe gpl de injectoare deschise la maxim la turatii de peste 4500 rpm

        Comment


        • deci sa inteleg alexys ca imi trebuiesc diuze de 2mm (nu stiu de care am, dar tind sa cred ca-s de 1.75) si mie daca am motor 1.6. Pana acum nu am avut erori de deschidere la maxim ale injectoarelor, chiar si la 5000 rpm. Avand diuze de 2mm vor scadea si timpii de injectie? cum fac sa-i scad ? multumesc!

          Comment


          • Nu, tie pentru ca esti din Pitesti iti trebuie chef sa ma vizitezi. Calibrarea aia arata cam serpuita ca ... . Dar daca nu ai ce face, poti sa te mai joci cu harta in sus si in jos, suntem inca in 2013. La rpm map cum o mai calibrezi apoi? )
            Faza cu duzele de 2 mm sper ca e la schimb, altfel mai bine cumperi un burghiu decat duze in plus.
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • Unde va montati si va reglati instalatiile de aveti atatea erori la ele?

              Comment


              • Cred ca la niste domni care se cred experti in GPL la fel cum se cred unii in tiuniiiiiing. Ca doar cand pleaca de la ei masina merge bine, altfel nu ar mai pleca.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • Eu voi cumpara duze de 2mm pentru ca nu sunt convins de rezultat. In momentul de fata masina merge foarte bine ,iar parametrii lambda imi arata un amestec putin mai bogat ca pe benzina ,dar se incadreaza in marja de eroare de +/_12 %.
                  La reglajele montatorilor ,unde au majorat duzele (cu burghiu)de la 1,75mm la 2,00mm am avut probleme cu pornirea pe benzina ,iar autocalibrarea imi dadea eroare de nozzals too big.
                  Acum sper sa micsorez presiunea din vaporizator pana la 1,15 dupa care sper sa mearga autocalibrarea si multiplicatorul sa scada sub 1,2.
                  Corectati-ma daca gresesc cu ceva...

                  Comment


                  • nu-i nimic, tomassetto are un reglaj dat naibii, cred ca te poti duce si la 0,6 bar si scapi de eroare )
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • Salut
                      Maine imi vin duzele de 2,0 mm ,considerati ca in afara de a le schimba,cobori presiunea din vaporizator de la 1,27 la 1,10,dat autocalibrare ,mai trebuie sa iau in calcul si atceva?

                      Comment


                      • Am fost aseara la Alexys sa-mi regleze instalatia, suuuuper baiat!!! recomand tuturor daca vor un reglaj profesional sa apeleze cu incredere la Alexys.

                        are cineva modelul acesta de bujii "Brisk DOR15LGS" este diferenta fata de cele standard montate pe logan? se merita investitia avand in vedere ca sunt in jur de 160 lei? Trebuie sa schimb bujiile si nu stiu de care sa cumpar sa iau normale sau special pt GPL.
                        Last edited by ionutzzz; 10 December 2013, 09:45. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Eu as pune in locul tau iridium si as scapa de o grija, Dar pt motorul meu costa vre-o 400 de lei setul. Pt 1.4/1.6 se gasesc la 50 de lei bucata. Merita, avand in vedere ca le poti tine minim 100.000km.

                          Comment


                          • Beru UltraX Platinum ~180setul...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Salutare!
                              Revin dupa inlocuirea duzelor de la 1,75 la 2,00 mm.
                              Intr-adevar dupa autocalibrare si inchiderea robinetului de pe vaporizator cu o tura ,multiplicatorul a inceput de la 1,17,cu mult mai jos decat cu duzele de 1,75 mm.Totusi multiplicatorul cobora mult si am fost nevoit sa-l ridic cu aproximativ 20 puncte.
                              Ramane totusi o enigma pentru mine ,de ce dupa autocalibrare ,fara sa misc primele 2 puncte,timpii de injectie pe ambi combustibili cititi in prima coloana "petrol" raman in jurul valorii de 3,2ms,chiar si dupa un drum mai lung,iar daca stau la relantiu mai mult de 10 min,acei timpi de injectie pe gpl coboara la 3,0 ms,iar amestecul e mult mai bogat,lucru aratat atat de harta cat si pe VCDS.Daca plec de pe loc si ma misc 2-3 km se reface harta gazului ,iar in zona de 3 ms apare ca as avea amestec sarac....
                              Attached Files

                              Comment


                              • Harta e dinamica, la relanti ai un timp de injectie in rest ai alt timp...corectii, strategii ECU benzina...
                                Eu unul m-as duce cu presiunea spre 1 si multiplicator ceva mai mare...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google