Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lucian, ai amestec sarac...reglaj defectuos...
    Inainte de autocalibrare mergi numaai pe benzina citeva zile, dupa care fa update la soft, citeste manualul, fa update la firmware si dupa aia autocalibrare, calibrare in mers etc...
    Altfel muncesti de fraier...

    Bogdan: la Tomasetto ti-as recomanda diuze de 1.9-2, multiplicator ~1.4 si presiunea cat sa obtii cele 2 de mai inainte...~1bar...cred...
    DEpinde si ce injectoare ai, montajul etc...
    Last edited by moog; 21 December 2013, 10:37.
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Neata. De aseara posed un sandero 1.2 din 2012 cu gpl de fabrica. Si am deja nelamuriri. Dupa ce trece pe gpl are un tacanit la relantiv. Pe nenzina aproape ca nu se aude motorul, insa pe gpl are un tacanit metalic. De tras, as putea spune ca trage la fel. Ce e de facut? Fostul proprietar spune ca la gpl nu a schimbat niciun filtru.

      Comment


      • Injectoarele de gpl fac acel zgomot.Cati km are masina?

        Comment


        • 17000. Un vecin care monteaza instalatii si colaboreaza cu dacia a zis ca asa face modelul asta de injectoare care-l am eu.

          Comment


          • Originally posted by Augustin-Yng View Post
            Salut.
            Te pot ajuta eu cu firmware-ul.

            Numai bine.
            schimba extensia din doc in hex
            buna ziua,as dori daca imi poate spune cineva cum schimb extensia din doc in hex?Va multumesc

            Comment


            • Stergi doc si scrii hex

              Comment


              • Explica-i si unde sunt tastele respective, eventual cum se schimba setarile sa-ti arate extensia la fisierele cunoscute. Separat pentru windows 3.1, 95, 98, 2000, me, xp, 7, 8 etc. Atentie insa la vorba aia, nu repara ce nu e stricat, s-ar putea ca de sarbatori unele ateliere sa fie inchise.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • Raule
                  Oricum faza cu reparatul e valabila...
                  Mai ales la un anumit nivel de cunostinte...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Buna ziua.As dori sa stiu daca ma duc la cineva sa_mi regleze masina pe gpl cei de la service vad daca s-a umblat la reglaje si daca se poate face ceva sa nu se observe.Masina merge intrerupt la relanti pe gaz si am impresia ca imi consuma mult in oras 14-15%.Am un logan 1,6 16v

                    Comment


                    • La Tomasetto se vede...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Azi am facut primul meu reglaj la instalatia Landi Renzo.In principiu nu prea stiu multe lucruri comparativ cu STAG,dar sunt perseverent si invat !
                        Masina consuma pana ieri undeva la 9-10% extraurban !
                        Evident mi se parea la pedala ca nu prea merge cum trebuie,se simtea amestec sarac .Am mers la service-ul dedicat,cu prilejul reviziei le-am spus acest lucru.Ei nu si nu ! Instalatia este reglata foarte bine si gata domne'.
                        Pot sa-i felicit pe cei de la service-ul de aici din oras,ce monteaza LR, sunt "varza" asa cum am asteptam !Impresii de invatati ,plini de sine,cauta sa jigneasca clientul daca intreaba ceva !Clientul(adica eu) cu eticheta de prostul satului.Il intreb pe "meserias":/Domne', dar nu sunt cam mari timpii de injectie la GPL (6,40ms).Raspuns:Este alt carburant asa trebuie sa fie,nu stii nimic !
                        Mi-am luat inima in dinti si am facut cateva corectii si am crescut putin presiunea si.....:
                        Soc!Am parcurs azi 340 km un consum de 8%(plin de dimineata,plin acum la aceeasi pompa.
                        Timpii de injectie au scazut la 5,12-5,20(oscileaza).Masina ruleaza mult mai bine !
                        Intreb pe cei experimentati cu LR(alexys,moog si nu numai) care ar fi timpii de injectie aproximativi corecti, pentru LR cu injectoare AEB si diuze verzi(probabil de 2mm)??
                        La Stag am timpi de injectie GPL foarte apropiati de cei pe benzina,masina functioneaza excelent !
                        Last edited by Rac; 3 January 2014, 22:02.

                        Comment


                        • Si eu as fi curios cat pot mari presiunea fara sa am probleme.

                          In plus nu-mi explic de ce aveam presiunea pe la 1,1-1,15 bari cu 2 ani in urma (am un video pe care am vazut asta) iar acum fara sa modific nimic am avut presiunea 1,3 bari.

                          Am marit presiunea de la 1,3 bari la 1,45 bari si timpul de injectie pe gpl a scazut de la 5,2 ms la 4,2-4,3 ms in timp ce timpul de injectie benzina se mentine la 3,5-3,6 ms. Nu-mi dau seama daca va creste consumul in cazul meu dar voi observa dupa prima golire a rezervorului.

                          Exista vreo explicatie de ce ar consuma mai mult daca amestecul e sarac ? Mie nu mi se pare ca ar trebui sa consume mai mult ci dimpotriva.

                          Comment


                          • Bineanteles ca orice masina consuma mai mult din cauza amestecului sarac.Masina nu trage,trebuie sa calci pedala mai mult pentru putere.Ai doar impresia ca un amestec sarac iti creeaza consum mic !Un amestec neconform trebuie sustinut de modificarea unghiului de avans,pentru ca vitezele de ardere in cilindru difera in cazul amestecului sarac iar temperatura din cilindrii creste !
                            Last edited by Rac; 3 January 2014, 23:52.

                            Comment


                            • La mine mereu a fost problema consumului maricel pe gpl la mers economic. Daca merg mai alert si turez motorul sau merg cu viteza mare consumul e ok. La mers economic in schimb nu pot sa consum putin. Imi ia mereu cam 30% mai mult gpl decat daca ar rula pe benzina.

                              Pana zilele astea am tot umblat la parametri prin softul landi renzo dar nu a aparut vreo schimbare. Sunt curios cum va influenta consumul presiunea mai mare pe care am setat-o mecanic. Am modificat si in soft coeficientii in functie de turatie corespunzatori noii presiuni. Presimt ca nu se va simti nimic pentru ca am marit presiunea cu ~10% si am micsorat coeficientii cu ~10 % pentru functionare corecta la ralanti.

                              Comment


                              • Rac, din pacate, mi-am propus sa nu reglez sub nici o forma noua aparitie l.r. pe motoarele de dacia. Iar ca si preturi pentru alte motoare, am triplat-o pentru acest sistem si culmea e ca nimeni nu a zis nu ).
                                Pai daca eu nu montez asa ceva, de ce as dori sa aiba concurenta o calibrare ok?
                                Oricum ca impresie, sunt putin mai lente cred ca duzele mai mari ar avantaja putin, se comporta ca un acumulator de gpl la mers in gol, de aia cred ca ar fi mai buna o presiune mai mica. La maxim 50% peste timpul de injectie de benzina, ar fi relativ ok, adica 3,2 + 1,6 =4,8 ms. Mai ales ca acum iarna gpl-ul e mai dens daca nu atinge 50 grd. C. Minimul ar fi 4ms, sub el risti sa ineci motorul la turatii mai mari dar sarcini mici, deoarece injectorul gpl are un timp minim de deschidere definit sub care nu va cobora decat cu cheie hardware, nu l-am verificat, dar probabil este de ~2,5ms, sub el injectoarele devin neuniforme ca debit si de aia se blocheaza in soft. De aia isi permit Prins sa nu foloseasca vacuum, ale lor au timp de raspuns mic de pot lucra si cu 2 bar in rampa (densitate GPL si viteza de curgere mare).
                                Apropo cro, vino sa-ti dau niste duze mai mici, ca sa nu te plictisesti, daca nu mergi la blana, sunt mai economice, cat ziceai ca ai consumul?
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google