Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vede pe dracu, sa stii ca stau sa ma uit la logul de conectare. Iar aia care nu stiu sa regleze au destule pe cap, numai sa nu aduci vorba ca ai umblat sau sa reglezi azi si sa te duci maine la montator. Ca data iti sare repede in ochi. La mine, daca vrea clientul experimente, vine, imi spune, apoi se convinge cum e mai bine pana la urma. M-a frecat unul cu o temperatura de trecere de s-a plictisit singur, clar ca iarna nu-i ca vara. Am alt client acum care a hotarat ca sunt prea lungi cablajele de injectoare la brc, a taiat si cositorit singur 8+3 fire in timp record de 2 zile, pesemne lipsa de ocupatie... Garantia ramane garantie, mai putin cablajul, logic.
    Bai nebundemult, tu tii cu inamicul )?
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • Nu vreau sa ma apuc sa umblu prin setari de nebun, mai ales daca nu stiu exact ce fac. Pentru reglaje merg la montator dar ma gandeam sa ma uit si eu sa vad ce au facut oamenii aia acolo, eventual sa pun aici un print screen sa spuneti si voi parerea daca e ok sau nu.

      Comment


      • Salut domnilor! Iertare daca ma bag ca musca... am si eu gaz dar sincer nu stiu ce sa cred de parerile mecanicilor. De aceea va rog sa ma indrumati ce echipament sa cumpar sa ma cuplez la motor, ce soft sa iau ca sa studiez ceva din el, ca apoi sa-mi dau seama unde nu merge si ce nu merge bine. Sunt incepator in motoare alimentate si cu gaz dar poate ca in curand voi avea idei noi...
        Mentionez ca am un Logan 1,4MPI cu gaz fabricat in 2007, functioneaza irepresabil, i-am reglat tachetii la 40.000 Km si sunt multumit de motor, dar as dori sa cunosc mai multe despre functionarea lui corecta... Multumesc anticipat celor ce-mi raspund...

        Originally posted by Augustin-Yng View Post
        Salut.
        Nu vreau sa iscam tot felul de discutii Pro si Contra.
        Am deschis acest thread cu speranta ca va fi ceva constructiv.Adica sa invatam unii de la altii,cum sa ne regkam instalatia cat mai corect functional.
        Iar eu am inceput cu modificarea unor parametrii de trecere pe gaz.Nu am umblat la nu stiu ce setari(pentru ca nu stiu.....inca )
        Numai bine.
        P.S:aveti mai sus softurile necesare postata cu ajutorul colegilor de pe LoganClub
        Ai putea sa-mi spui , te rog, ce echipament de diagnoza sa-mi cumpar pentru a afla mai multe de la un motor pe gaz de Logan(2007)?Ms.
        Last edited by mishonne; 30 January 2014, 16:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Pt Logan ai 2 variante : DDT2000 sau CAN-CLIP...

          DAR daca masina iti merge bine, sfatul meu e sa nu cheltui bani de fraier, si sa-ti pierzi timpul aiurea...interfata de diagnoza nu e Windows 7 sa te intrebe ca la prosti ce vrei sa faci, sau sa-ti taie craca la zonele critice sa nu faci tampenii...mai ales DDT-ul...
          Pe langa interfata iti mai trebuie documentatie, si mult timp de experimentat/cercetat etc...
          Daca ai probleme mai bine cauta un forumist cu experienta in zona ta, care deja a sapat in zona asta...si in Bucuresti nu se poate sa nu gasesti...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • salut băieți. cand dau pe map reusesc sa vad valorile dar nu reușesc in schimb sa intru pe deflection (stag 200) ceva idei?

            Comment


            • Mishonne, initiatorul subiectului mi-a marturisit ca a pus interfata in cui, daca vrei recomandari trebuie sa spui si ce sistem gpl ai. Mufe kkl gasesti pe orice drumuri, sa vedem de ce ai nevoie la gpl.
              cosmin_rus, inseamna ca nu se memoreaza punctele gpl-benzina. Ori ai nevoie de update de soft, ori ai probleme la legaturile electrice , incarcare, ori vrei sa le vezi imediat dupa o calibrare fara sa mergi.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • Salut Radu.
                Da,dupa mai multe incercari dea face modificari in softul de gpl am renuntat.Asta de cand am mers la Radu.Inainte nu era reglata instalatia asa bine.Recomand ca reglajul sa se faca de catre cineva instruit anume pentru asta.
                Interfata nu am mai folosit-o de cati-va ani buni.
                Dar nu se stie niciodata cand ai nevoie de ea(momentan nu o mai folosesc deoarece masina merge impecabil)
                Multumesc radu.
                Numai bine.

                Originally posted by mishonne View Post
                Salut domnilor!


                Ai putea sa-mi spui , te rog, ce echipament de diagnoza sa-mi cumpar pentru a afla mai multe de la un motor pe gaz de Logan(2007)?Ms.
                Eu am inceput cu softul pentru Landi renzo si un cablu de interfata GPL.
                care acum momentan nu le mai folosesc.
                Dar daca vrei un reglaj impecabil cauta pe cineva care se pricepe.Eu am renuntat in a mai face teste pe masina.(am incercat fel si fel de reglaje...dupa ureche..(dar poate nu ma pricep eu) de vizualizat parametrii si de mici corecturi( reglaj trecere temperatura) nu am facut altceva.
                ...adica am facut si prostioare cand nu mai mergea deloc gpl-ul..sau merge dar rau...
                Fiecare face cum doreste...eu unul nu sunt specializat pe reglaj gpl...si am renuntat.
                Insa nu stim ce ne rezrva totusi viitorul....
                Numai bine.

                softuri aici.
                Last edited by Augustin-Yng; 31 January 2014, 07:10. Reason: Automerged Doublepost
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • Exista cumva vreun senzor de temperatura pentru instalatia de gpl care s-ar monta in alta parte inafara de pozitia de pe reductor(ma gandesc ca pe furtun pe undeva?!)? Acum e pus in locul unui surub si trece pe gaz abia cand apa ajunge pe la 60 grade (pe indicatorul din bord).
                  Sau pot sa-i fac ceva actualei configuratii?

                  Comment


                  • Poti sa scazi pragul de trecere daca esti sigur de diferenta intre temp reala si cea de pe vaporizator...sant si pe furtun parca pe la BRC...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Moog, raspuns gresit, l.r. avea asa ceva varianta cu rampa matrix. Sunt 4,7k pentru definitie, intalniti la orice ecu gpl produsa de A.E.B. BRC permite definire senzor motor, la fel si lovato sau l.r.
                      Temperatura de trecere mai mica nu reuseste intotdeauna, trece diferit cand stai pe loc sau pleci imediat. Si cele pe furtun au abatere, dar daca sunt ferite de aerul rece, e mai bine, maxim 10 grd diferenta. Pe reductor poti sa ai si 50 grd diferenta cand rulezi.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • Salut baieti revin sa va stresez cu o mica problema poate pentru unii. Am un logan 1.6 8v stag 200 din 2005 105.000 km. Practic de ceva timp porneste f greu. Ieri de exemplu mi-au trebuit 10 min pana a pornit(bine ca m-a tinut bateria) astazi in schimb a pornit bine dar indicatorul de gaz o luase tota raznal, (imi indica ba un sfert de rezervor, ba rezervorul plin, se auzea valvola cum deschide gazul si dupa se oprea imediat, ledul de functionare clipind putin mai incet decat atunci cand esti fara gaz. Trebuie mentionat faptul ca in rezerzor mai era gaz destul iar filtrul de stare lichida nu a fost schimbat niciodata in 3 ani de cand o am ( chiar sambata vreau sa-l schimb). Acum vreo 2 saptamani am facut un update la soft, o recalibrare ascultand sfaturile lui Alexys, care ii multumesc pe aceasta cale, si parea ca este totul in ordine. Sincer mi-a mai facut asa o gluma de genu' instalatia asta anul trecut dar intr-un final si-a revenit. Aveti ceva pareri despre ce ar putea fi? Mersi
                        Last edited by cosmin_rus; 13 February 2014, 14:42.

                        Comment


                        • Salut cosmin.
                          Banuiesc o problema la traseul electric(oxidat,apaetc) intre multivalva si Ecu GPL. Pentru filtru ar fi cazul sa il verifici macar. Pornirea dificila : daca invarte si nu sa semne - sa zicem cam 3-5 chei , cel mai usor scoti o bujie si vezi daca este uda. Daca este uscata problema vine de la senzorul de pe volanta. 2005 anul de fabic - cumperi unul se solenta la 35 ron si ai scapt definitiv de belea. in caz contrat este din reglajul gpl - verifica harta de gaz sau pune un printscreen la harta , delectie si dupa caz parametrii sutoadaptili long & short term adaptations.

                          Comment


                          • Nu ai schimbat filtrul de 3 ani, banui ca ai facut ceva km in timpul asta...oare injectoarele nu sant varza ? Vezi ca sant 2 filtre nu unul...
                            Gazul a dat peste cap ECU benzina si a ametit...
                            Decat sa faci tu incercari diverse, nu mai bine faci un efort si te duci la Alexys, ti-o pune la punct , si vreo citiva ani numai ai treaba ?
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • seteaza ce tip de rampa de injectie ai .daca ai instalatie tomasetto seteaza pe valtek type 30(3 ohm)

                              Comment


                              • O Parere.Incercare Diagnoza Gpl

                                am o interfata usb-serial prolific
                                programul plus landirenzo
                                firmware ecu AM202033G24
                                cand incerc sa ma conectez la ecu de gpl imi arata : ECU gas not answer
                                cineva poate sa ma ajute?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google