Si cu bezina daca ai mai putin de 10L in rezervoir trage mai bine masina decat cu el full, adica cu 40-50L in plus. Loganu' e sensibil la extra greutate.
Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?
Collapse
X
-
logan 1.6 16v , instalatie STAG , diuze de 2 mm.
ce parere aveti de acesta harta ?Attached Filessigpichttp://www.facebook.com/statiicbsh.medias; 0744258917 ;radu_capatina@yahoo.com
Comment
-
Am modificat din "o bobina" in "bobina dubla" si nu mai sare de pe gaz pe benzina la peste 3000 rot/min; a revenit si ralantiul la 680-700 rot/min. Facut probe si fuge de rupe( trage bine in toata plaja de turatii ) nu se mai aprinde checkul de amestec prea sarac ( inainte se aprindea la peste 4000 - 4500 rot/min)... Acum astept sa vad consumul ... revin
Va intreb, dragi prieteni, ce anume influenteaza consumul in afara de stilul de condus si trafic ( vorbesc de reglaje )? Adica cu cat e presiunea mai mare nu este si un consum mai mare ???
Oricum toate sfaturile sunt binevenite . MultumescLast edited by viorelus777; 24 July 2014, 19:32.
Comment
-
Un sfat va rog
Am o instalatie tomaseto stag 200 pe un megane 1 cu motor de 1,6 8v 66kw/90cp
Mi s-a rupt distributia si am schimbat si supapele, si de atunci nu mai merge bine
Cand ii fac autocalibrarea imi zice ca duzele sunt prea mari si sa ajustez multiplicatorul din mers daca este nevoie ,pe duze scrie 1,75(ar trebui mai mici?)
Nu merge bine la turatii mici relantiu la 700 si daca o accelerez brusc da rateu in admisie
Reglajul culbutorilor il am la 10 pe admisie si 25 pe evacuare
Acum nu mai reusesc sa ii fac autocalibrarea ,pe la jumatate dupa ce merge cu injectorii 1 si 3 activi pe gaz se opreste
Ce ma sfatuiti sa fac ,sa fie din reglajul culbutorilor?
Comment
-
In momentul cand trece pe gaz mai functioneaza pompa de benzina?Last edited by nebundemult; 5 August 2014, 23:25.
Comment
-
Din ce stiu eu, pompa de benzina merge incontinuu. Stiu cateva persoane care si-au pus un mic butonel pentru a opri functionarea pompei de benzina in timpul cand masina merge pe gpl, asta cica pentru a prelungi durata de viata a pompei.
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Comment
-
multumita lui moog am reusit cat de cat sa-i dau de cap
am scazut presiunea la 1 bar si am facut iar calibrare
a iesit multiplicatorul 1,1 si nici nu mia mai dat eroarea cu duze prea mari
sa schimb si bujiile si o revizie la injectorii de gaz(kit reparatie injectori sau alta rampa) sa vad cum merge dupa
Comment
-
Am si eu o problema, am mai postat-o pe alt topic dar inca nu i-am gasit rezolvarea...
Logan 1.2 16v + instalatie gpl tomasetto stag 4.
Am fost cu masina la revizie la inceputul lunii Mai, si s-au schimbat uleiul si toate filtrele inclusiv cele de la gpl. Dupa ce a schimbat filtrele la gaz mecanicul a pus-o pe tester, i-a anulat piuitul pt ca trebuia facuta revizia si incepuse sa piuie deja de multa vreme pt ca la revizia precedenta nu s-a resetat. Filtrele au fost identice cu cele folosite la revizia precedenta cu care am rulat ~15k si n-am avut probleme. (Am luat 2 seturi din acelasi loc) deci nu putem da vina pe calitatea pieselor.
Problema este ca dupa ce am facut vre-o 1000km dupa revizie s-a aprins becul ceck engine in bord. Am mers o perioada pe benzina si fix inainte sa o pun pe tester cu un prieten s-a stins becul. Am continuat apoi sa merg pe gaz si iar s-a aprins. Am facut un plin de benzina si am mers 1000 si ceva de km pe benzina timp in care benul s-a stins si nu s-a mai aprins cat am mers pe benzina. Am trecut iar pe gaz si dupa nici 100 de km iar s-a aprins becul. Am mers in service la reprezentanta inapoi cu ocazia unui control gratuit ca inca mai am garantie, le-am expus problema, au recalibrat-o putin mi-au spus ca poate fi si de la gaz (ceea ce eu exclud ca n-am avut nciodata treaba cu gazul prost eu alimentatd preponderent de la aceeasi statie), si ca nu este o eroare memorata care sa semnaleze vre-o problema mecanica. Dupa nici 100 de km facuti de la ultima verificare iar s-a aprins becul. Ma dispera... Masina merge normal consumul de de gaz si de benzina este ok, poate cel de gaz mi se pare ceva mai mare fata de cum era la inceput. Masina are ~59k din care vre-o 14 - 15k sunt pe benzina, restul pe gpl. Ce pot face sa nu se mai aprinda acest bec? O fi totusi o problema? Daca stie cineva il rog sa ma ajute. Mentionez ca becul nu palpaie ci doar sta aprins.
Comment
-
Salut,
Trebuie o diagnoza pe ECU benzina. este imposibil ca acolo sa nu ai eroare. Foloseste un autocom sau un clip . Banuiesc ca in momentul cad a schimbat filtrul a atins de vre-un fir. Apropo instalaia GPL la montaj a fost cositorita pe instalatia masinii ?
Comment
-
Piroman, diagnoza pe benzina si vezi ce ai stocat...am scapat globul de cristal si s-a spart...Mama Omida e in vacanta
Ovi aia cu firele lipite e discutabila...daca nu stii sa o faci...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Check aprins permanent in 90% din cazuri este din lambda. Poate chiar mufa, o fi heater-ul , o fi amestecul, eficienta catalizator etc. Trebuie neaparat o diagnoza. Fara cod de eroare nu te putem ajuta. Nu este chiar ceva grav dar in cateza sute de km ar trebui sa treci pe la un tester. Cauta pe cineva pe net cu tester in zona ta, chiar daca nu iti interpreteaza codurile sau i-i da de cap posteazale si te ajutam. Un 20-30 de lei la un tester merita. Sau daca ai drum prin jud OLT (concediu etc) te ajut cu cea mai mare placere (gratis!)
Comment
Comment