Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @sinaxis
    Cred ca ai amestec foarte sarac pe GPL.

    Comment


    • cine ma ajuta cu deblocarea Plus max 2010?

      *am de 2 zile Landirenzo Lsi 10

      multumesc

      Comment


      • Am cumparat o interfata bluetooth pentru reglare, mai comod decat sa stau cu, cablul pe masina. Ma gandeam sa il izolez cu o punga si sa il las permanent acolo, este o idee proasta?
        Last edited by i860; 22 November 2014, 12:51.

        Comment


        • Parca am discutat asta la telefon...
          Nu cred ca e necesar sa o pui in punga...are mufa seal, cel mult sa nu o bata praful...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Este un pic mai atipic la mine, montatori au pus mufa de diagnostic chiar sub aerisire, imi este frica sa nu curga apa, ecu gpl este waterproof, insa nu vreau sa curga apa pe bluetooth si sa parlesc instalatia si cine mai stie ce pe acolo.
            Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

            Comment


            • Am cam 10k km pe Logan cu instalatie Tomasetto STAG 200 si rezervor cilindric 55L si de vreo luna nu imi mai indica bine la bord, in sensul ca arata permanent la plin (4led-uri).
              La pornirea motorului (fie cald/fie rece) arata cat ar trebui, 1,2,3 led-uri in functie de cat e in rezervor. Dar dupa un interval de maxim 1minut,sarea progresiv la 4 led-uri si asa ramanea pana la oprirea motorului. Apoi iar indica ok la repornirea motorului timp de 1min,si tot asa.
              Indicatorul de nivel de pe butelie arata cum ar trebui.
              Mers in service schimbat senzor 90 Ohm growing -care cica ar fi fost defect- cu unul 50 kOhm falling. Efectuat probe cateva minute la service,totul ok pe loc (rezervorul fiind la vreo 15-20l).
              Alterior am facut plinul, dar acum se intampla invers, arata ok la pornire,apoi scade progresiv nr de led-uri la indicator,pana la doua. La oprire si repornire motor arata iar ok 4 led-uri(avand rezervorul plin),si iar incepe sa scada nivelul led-urilor. Acum (dupa schimbarea senzorului) nu intr-un minut, ci pe o perioada mai lunga de cateva zeci de minute.
              Ceva idei?

              Comment


              • Inseamna ca ti.au schimbat senzorul degeaba (era bun si cel vechi).

                Comment


                • eu am schimbat 8 senzori. Primul senzor a functionat bine 5 luni, dupa care a inceput sa o faca figuri...bag ceva in ele ca m am saturat sa tot le schimb.

                  Comment


                  • Visavis de senzor, 90 ohm sau 50 kohm.
                    Ele, pe cele doua contacte, ar trebui sa aiba valoarea in ohmi si sa alterneze in functie de pozitia acului,sau informatia e trimisa altfel, digital de exemplu?
                    Pt ca la cel vechi,nu are 90 ohm nici la plin,nici la incarcat.
                    Originally posted by Andyno View Post
                    eu am schimbat 8 senzori. Primul senzor a functionat bine 5 luni, dupa care a inceput sa o faca figuri...bag ceva in ele ca m am saturat sa tot le schimb.
                    Sa inteleg ca e pe principiul,toate fac asa?
                    Inca e in garantie,si nu as bate drumul pana la Buzau doar pt acest lucru.

                    Comment


                    • La multi ani!
                      Cine ma ajuta aici sau in PM pas cu pas sa imi setez si eu Tomasetto 200 pe logan 1.4 din 2005?
                      Imi pare urat ce e acolo,dar mentionez ca merge si consuma ok,si pe benzina si pe gaz.
                      Am mutat punctele de pe multiplicator,dar nu se intampla nimic. Ceva imi scapa...
                      Multiplicatorul cand se modifica?
                      Am dat autocalibrare, sters mapele, citit mapa benzina initial vreo 10km,apoi aia de gpl in aceleasi conditii,si in mare iese tot la fel.

                      Comment


                      • Mergi cu amestec prea sarac pe gpl.Daca as fi in locul tau as ridica punctul 3 si 4 pana pe la 1,55(vezi in dreapta jos),iar ultimul punct l-as mai ridica vreo 3-4 puncte.
                        PS Hartile nu se aliniaza daca stai pe loc la relantiu.Trebuie sa mergi cu ea,iar unde vezi ca nu se suprapun ridici multiplicatorul in zona aia.

                        Comment


                        • Aha, am inteles.
                          Ca si orientare,punctul rosu fiind punctul nr.2?
                          3-4 puncte fiind click-uri, din sageata nu?

                          Comment


                          • Ai inteles perfect.

                            Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

                            Comment


                            • De acu` la anu si la multi ani ma mai bag in ea!
                              La multi ani tuturor!

                              Comment


                              • Dupa ce iti reglezi culbutorii si faci masina sa mearga bine pe benzina suna-ma...
                                Laptop/internet/teamviewer...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google