If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am modificat temperatura de trecer epe gpl de la 30 la 25 de grade si am verificat mapa si deflectia care nu s-au schimbat cu mult in aproximativ 800 de km parcursi de la ultima calibrare pozele de jos sunt facute astazi dupa 800 de km
ma tem ca trebuie sa modific timpii de injectie si ce a spus jagoman cateva posturi in urma
astept pareri/sugestii
@jagoman-am modificat si temperatura de trecere pe GPL in sensul ca am micsorat-o de la 30 la 25 de grade am mers si am observat ca nu sunt diferente in functionarea motorului acum va intreb este bine sa o las asa sau ce defectiuni pot aparea daca trece pe gaz la o temp mai micaa? si inca un lucru ieri am umblat la masina am scos clapeta de acceleratie si am curatat-o si am miscat de firele de la instalatia GPL iar inainte sa fac calibrarea se auzea un tacanit in injectoare si imi dadea eroare la inj 4 de la ce sa fie? , mentionez ca din gresala la remontarea clapetei de acceleratie am pus cablul de acceleratie prea intins si imi tinea motorul ma turat la relanti in 1050 rpm in loc de 950 rpm normal si imi dadea eroare si pe calculatorul masinii adica nu citea motorasul pas cu pas corect datele trebuia sa bag piciorul sub pedala de acceleratie sa o ridic putin ca sa revina turatia la relanti la normal 950 rpm sa fie oare asta cauza tacanitului respectiv? eroarea cu inj 4 deoarece ma gandesc ca calculatorul GPL citea eronat datele de la calculatorul masinii ?
Turatia normala ar trebui sa fie 750 rotatii la ralanti . Diferente de la schimbarea temperaturii de trecere vei simti doar pe vreme rece mai ales iarna. Pe timpul verii poti seta chiar mai jos de 25 grade fara sa se cunoasca diferenta .
Eroare mi-a dat si mie la injectoare dar am sters erorile , am mers mai turat o perioada( 40km in cazul meu ) si n=au reaparut erorile .
@cro84-eu nu am logan am instalatia pe un opel tigra cu motor 1.4 , 16 valve de asta am relantiul la 950 rpm dar tzacanitul din injectoare de la ce vine ?
Fir-ar ...ce greu inteleg hartile astea . M-am uitat pe harta de mai sus si nu stiu daca citesc bine : timp maxim de injectie 14ms ( in prima poza) . Am citit bine ? Spune totusi si cum ai modificat . Incerci sa o faci sa mearga ca pe benzina( la putere ma refer) sau economic ?
si dupa cum ma asteptam deflectia s-a modificat am sa fac ceva ajustari manuale
@cro84-nustiu daca o fac sa mearga economic sau pe benzina dar ce reglaje am facut le-am facut la indrumarea colegului @jagoman , indrumari care corespund cu manualul de utilizare al instalatiei
de mers merge foarte bine si aici ma refer ca nu observ diferenta intre benzina si GPL iar despre economie pana acum din ce consum am scos am iesit cu o economie de 50 lei la 400 km parcursi pe GPL
una peste alta sunt mai mult decat multumit
Last edited by blackshaddow; 14 November 2011, 20:59.
pentru cei care au instalatie tomasetto,am observat ca cei care ne fac noua reviziile la instalatii au versiuni mai vechi ale programului AC GAS SYNCRO,pe cand eu intru foarte des pe ac.com.pl si ma uit daca a aparut o versiune mai noua a softului. conteaza foarte mult versiunea programului AC GAS SYNCRO fiindca mai apar update-uri la softul din calculatorul masinii.de pilda ieri m-am uitat pe ac.com.pl si am vazut ca aparuse versiunea 8.0.0.62,iar saptamana trecuta se mergea pe versiunea 7.3.0.0. Am descarcat ieri versiunea 8.0.0.62,am coborat la masina,am conectat laptop-ul la calculatorul gpl si surpriza:mi-a aparut un nou update,de la versiunea de soft 75 la 83 parca. am facut update-ul respectiv iar acum se simte diferenta,in sensul ca motorul nu mai simte atat de intens trecerea de la benzina la gpl cum se simtea inainte. va recomand si voua sa faceti asta fiindca se aduc imbunatatiri ale softului de pe masina si apar si modificari pozitive. cand va mai duceti la revizii mai luati-i pe astia cu gpl-ul de urechi si atrageti-le atentia sa mai updateze si ei softurile ca unii merg pe versiuni foarte vechi.
@blackshaddow:iti recomand sa-l asculti pe jagoman,sa-ti maresti dusele de la injectoare si ai sa vezi cum scade multiplicatorul la 1.2-1.4. si eu am marit dusele si acum merge mai bine.
@leopardu- eu nu am probleme cu instalatia gpl de functionat imi functioneaza ok stiu ca miya spus si colegul @jagoman sa maresc duzele injectoarelor dar daca nu am probleme nu are rost sa le maresc iar caintrebare ce inseamna aceasta scadere a multiplicatorului cu privire la functionarea motorului si unde pot ca sa verific pe instalatia mea ce marime au duzele injectoarelor?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment